Entertainment alle pijlers

paranormal activity

13-10-2012 22:10 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
jaa zou dat echt zijn, ik zit het nu te kijken, maar weet niet of het wel echt is, en zo ja als het echt is dan klik ik het snel weg
Maar als Michah in deel 1 al is vermoord hoe wordt hij dan in deel 2 weer vermoord? Of zie je in deel 2 gewoon hoe het is gebeurd ofzo?

Stomme film vond ik het.
Deel 1 gebeurd in die 3 weken aan t einde.
quote:missy_acy schreef op zondag 14 oktober 2012 00:57 Deel 1 gebeurd in die 3 weken aan t einde.

Idd ik snapte de film omdat ik deel 1 ken. Ik keek 'm met mijn moeder en die kon er niks van maken.

En die hond.. Snap ik idd ook niet!!
quote:reanne schreef op 13 oktober 2012 @ 22:10:

jaa zou dat echt zijn, ik zit het nu te kijken, maar weet niet of het wel echt is, en zo ja als het echt is dan klik ik het snel wegHet is *natuurlijk* NIET echt.
quote:djazz schreef op 14 oktober 2012 @ 00:12:

Omdat het de angsten van sommige mensen raakt, maar ook van sommigen niet.

Juist, jij begrijpt het!

quote:sabbaticalmeds schreef op 14 oktober 2012 @ 00:12:

als dit je angst raakt djazz dan moet je echt eens naar een shrink.Pardon?!!
En deel 3 is ook enger omdat daarin de demon meer "zichtbaar" word.
Ik heb nog niet gekeken of ik deel 3 al kan zien. Maar wil hem zeker gaan kijken.
demon? als in elfjes, kabouters en reuzen?

Is het een kinderfilm?
Nee natuurlijk niet Meds.
quote:truffelmaffia schreef op 14 oktober 2012 @ 11:36:

En deel 3 is ook enger omdat daarin de demon meer "zichtbaar" word.Dat is juist helemaal niet eng. Een film wordt juist eng als je zoiets juist niet ziet.
Goeie film man!!! i like!
blair witch project: super!!!! blijft een topper
wie weet wat er in deel 3 gebeurd?
quote:-no-nick- schreef op 14 oktober 2012 @ 13:52:

blair witch project: super!!!! blijft een topperVond ik dan weer niet en al helemaal niet toen ik erachter kwam dat het helemaal geen docu was. Ik vond PA2 ook wel eng eigenlijk maar meer omdat de suggestie werd gewekt dat je naar een reality film zat te kijken.
Ik ben er bij in slaap gevallen, dus voor mij niet echt boeiend
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 14 oktober 2012 @ 13:48:

[...]

Dat is juist helemaal niet eng. Een film wordt juist eng als je zoiets juist niet ziet.

Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk.

Het is in deel 3 juist wel eng, omdat je bijv "iets" ziet staan tijdens de aardbeving. Daar waar de ouders eerst nog aan het liefdoen waren (slaapkamer).

Of als dat meisje ertegen op rent...

Of wanneer een van de zusjes met die jongen in de badkamer staat en wat er daarna gebeurd. Geloof me: voor gelovers is dit echt heel eng.
Gelovers????? Het is een film, geen documentaire!!!
Ik heb hem gisteravond in m'n eentje gekeken. Af en toe wel spannend, maar veel minder spannend dan deel 1.
Tuurlijk is het niet echt maargoed ik ben een liefhebber van horror en trillers. Hoe enger de film hoe beter.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 14 oktober 2012 @ 14:36:

Gelovers????? Het is een film, geen documentaire!!!Maar als je dat niet weet en je zit nog steeds nog steeds in de suggestie van een docu, dan kan dat best eng zijn.
Maar Truffelmaffia heeft het over deel 3. Als je dan nog steeds gelooft dat het allemaal echt is..........

Bovendien vind ik zelf dat dit wel een heel uitgemolken genre is. Er zijn inmiddels zoveel van die pseudodocumentaires.
Ja dat is waar. 'Blair Witch 2' Book of Shadows was echt heel slecht. Saw1 vond ik uitermate origineel. De rest wat volgde een slecht aftreksel.
quote:beesie1987, 41 minuten geleden

Tuurlijk is het niet echt maargoed ik ben een liefhebber van horror en trillers. Hoe enger de film hoe beter.Ik ook hoor.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 14 oktober 2012 @ 14:36:

Gelovers????? Het is een film, geen documentaire!!!

Truffelmania bedoel je met gelovers , mensen die geloven dat dit soort dingen ook in het echt (kunnen) gebeuren?

Ik geloof niet dat deze film echt is natuurlijk maar geloof er wel degelijk in dat het wel bestaat, dat maakt het ook zo eng, vind ik dan.....
Thrillers kijk ik ook graag, maar dat vind ik nog niet zo eng.

Maar geesten en demonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven