3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
dank jullie wel!
quote:mocy schreef op 14 oktober 2012 @ 12:50:

Klinkt leuk die kleding Vil. En die andere dingen kunnen je de kop niet kosten.

Dank je

Maar wat zo erg is is dat ik in gedachte de nieuwe kleding alweer combineer met iets leuks wat ik niet heb en dus moet kopen.

Oooh, hopelijk is dat een fase, een ontwenningsverschijnsel of gelinkt aan het 42 jaar zijn (over 2 weken word ik 43)
lekker een boterham met omelet met ham en kaas gegeten. Mmmm. had ik zin in. Leuk Vilma nieuwe kleren kopen, kost alleen wel wat helaas.
En even een voor Fries. Knap hoor zoveel afvallen
Haha Vil, met je Stacey Rookhuizen.

Ik moet weg achter de pc, ben dan wel niet gestopt met roken maar wel ineens bevangen door een bestelbui.
Ach, das toch ook leuk Mocy, veel leuker dan HH-en. Gisteren en vandaag heeft vriend veel gedaan in huis (strijken stofzuigen etc). Nu is het wel klaar, ik heb lekker niet zoveel hoeven doen
quote:josje37 schreef op 14 oktober 2012 @ 14:14:

Ach, das toch ook leuk Mocy, veel leuker dan HH-en. Gisteren en vandaag heeft vriend veel gedaan in huis (strijken stofzuigen etc). Nu is het wel klaar, ik heb lekker niet zoveel hoeven doen

Net als je daarna bankroet bent Jos ...(haha zo erg is het niet, maar...afijn...)

Dat is fijn Jos van vriend.

Ik mag nog tot 14.30 op het forum blijven van mezelf (en dus alleen op het forum).
Tja, das het nadeel van kleren kopen. Maar het is wel leuk, ik denk dat ik eind deze week een dagje in Duitsland ga shoppen, kan je ook altijd erg leuk kopen en bij ons niet zo ver.

Tot half drie op het forum, das ook niet lang. Ik mag de hele dag op de computer, moet nog wel wat admini dingen doen, maar dat kan ik ook op de computer doen.
quote:mocy schreef op 14 oktober 2012 @ 14:02:

Haha Vil, met je Stacey Rookhuizen.

Ik moet weg achter de pc, ben dan wel niet gestopt met roken maar wel ineens bevangen door een bestelbui.

JIj had 'm door

Komt die bestelbui door Jetty?

Ik vind het ook wel een heel mooi jurkje
Oh ja, shoppen in Duitsland, heb ik ook wel gedaan toen ik nog in mijn vorige woonplaats woonde.

Is leuk winkelen daar, ik weet alleen niet meer wel stadje het was.
We gaan meestal naar Kleve, daar is een leuk warenhuis en nog wel meer winkels. Lekker lunchen kan je daar ook voor weinig
quote:Vilma schreef op 14 oktober 2012 @ 14:40:

[...]

JIj had 'm door

Komt die bestelbui door Jetty?

Ik vind het ook wel een heel mooi jurkje Ja, Jetty is de schuldige Nu heb ik dat jurkje niet maar wel twee andere.
Ik ga maar weer eens wat eten, heb honger. Merk dat ik weer aan de beterende hand ben, goed teken dat ik honger heb. Ben de afgelopen week anderhalve kilo afgevallen (als ik bronchitis heb, heb ik geen honger maar alleen dorst). Merk dat ik nu ga bijeten (dus die anderhalve kilo is er ook zo weer aan....)
Ik heb een heerlijke zondag tot nu toe!

Vanmorgen lekker gelummeld met appelhond op de bank. Daarna naar een verjaardag geweest en langs mijn ouders en nu weer verder lummelen. Heerlijk!

Je zult maar vakantie hebben zeg.
Vil, ik moet vaak aan je denken als ik in de kou buiten sta te roken. Misschien moet ik toch ook een een stop poging gaan ondernemen. Komt dat uit mijn mond toetsenbord? Ja! Ik schrik ervan!
Tja, Appel_ke, dat kan het begin van het einde zijn. Van het roken natuurlijk!!
Lekker om nu vakantie te hebben, wel laat. Is het je (verlate) zomervakantie of heb je die al gehad?
quote: josje37, 1 uur geleden

Lekker om nu vakantie te hebben, wel laat. Is het je (verlate) zomervakantie of heb je die al gehad?

Het is herfstvakantie!

Ik had nog wat overuren staan en veel vriendinnen van me zijn vrij dus vond het wel leuk deze week vrij te nemen!
Wie weet Josje, ben ik over een tijdje wel ineens gestopt
Das lekker Appel_ke. Ik ga even op bed liggen, heb toch teveel gedaan vandaag. Bleh, dacht dat ik er doorheen was, maar ben er nog niet
quote:appel_ke schreef op 14 oktober 2012 @ 16:48:

Vil, ik moet vaak aan je denken als ik in de kou buiten sta te roken. Misschien moet ik toch ook een een stop poging gaan ondernemen. Komt dat uit mijn mond toetsenbord? Ja! Ik schrik ervan!

Gewoon doen, Appel, gewoon stoppen

.Is ook beter voor onze platbek hondjes
Vandaag ondanks de bronchitis een hele productieve dag gehad (was nog vrij vandaag), heb mijn hele klerenkast opnieuw ingeruimd en mijn slaapbank is weer leeg. Vanmiddag lekker nog een uurtje op bed gelegen en zowaar in slaap gevallen. Morgen maar weer aan t werk....
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven