Ik zit taart te eten die Larf heeft meegenomen bij zijn vader vandaag maar het is niet te hachelen. Taart ziet er mooi uit met dat marsepein maar de binnenkant.... getverderrie!
quote:Bertrade schreef op 14 oktober 2012 @ 20:22:
Heeft Larf de taart zelf gemaakt of kan je het gewoon weggooien? Het is gekochte taart en Larf zei zelf dat die taart de kliko in mocht, die vind 'm ook niet te eten.