Verborgen badkamer

14-10-2012 20:43 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 6 jaar in dit huis te hebben gewoond besloten wij te verhuizen naar een kleinere woning.

Na een laatste inspectie door deze woning zag ik ineens een deur in het souterrain, wat is dit nu?

Ik opende de deur en zag een trapje naar beneden van drie treden, geheel vernieuwd en met een hoog design waarde zo mooi, weer een deur, en toen ik die opende, ik keek mijn ogen uit!
quote:aaquamarine schreef op 14 oktober 2012 @ 21:26:

Jammerdebammer dat je er nu niet van kan genieten. Vertel het nog wel even tegen de nieuwe bewoners.Dáárr ging mijn koffie
quote:VotesforLeo schreef op 14 oktober 2012 @ 21:25:

Is het bijna volle maan ofzo met al die vreemde topics?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
leuke droom.
it's a big club and you ain't in it
quote:truffelmaffia schreef op 14 oktober 2012 @ 21:18:

[...]

Haar motto klopt alleen van geen kant. Gezien de spelling.Goh, wat klopt er niet dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:-no-nick- schreef op 14 oktober 2012 @ 21:19:

Heb vaker van die rare dromen, zoals een portiek waar de trappen weg van zijn, dan zie ik een groot gat.

O, dat is niet al te best!
quote:Enn schreef op 14 oktober 2012 @ 21:30:

[...]

Goh, wat klopt er niet dan?
quote:Enn schreef op 14 oktober 2012 @ 21:30:

[...]

Goh, wat klopt er niet dan?Toen ik het opende, was ik het die schreeuwde: "God, wat de hel is dat?"

Zo hoort het.
No Nick, niet teveel Harry Potterfilms kijken!
quote:truffelmaffia schreef op 14 oktober 2012 @ 21:52:

[...]

Toen ik het opende, was ik het die schreeuwde: "God, wat de hel is dat?"

Zo hoort het.

[...]

Zo hoort het.

[...]

Zo hoort het.Omg

[...]

Zo hoort het.

Ow zo.

Dank! Ik heb er al heel vaak over nagedacht hoe die woorden nou correct geschreven moesten worden. Ik laat mijn motto maar zoals deze is.
quote:Enn schreef op 14 oktober 2012 @ 21:59:

[...]

Ow zo.

Dank! Ik heb er al heel vaak over nagedacht hoe die woorden nou correct geschreven moesten worden. Ik laat mijn motto maar zoals deze is.Nou, Enn, fijn dat je nu weet hoe het hoort. Pak van je hart denk ik maar zo?
Wat?!!
Wat is je motto dan? (Mobiel)
Speciaal voor Missy

Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.
quote:truffelmaffia schreef op 14 oktober 2012 @ 22:03:

Wat?!!Ja echt.
quote:Enn schreef op 14 oktober 2012 @ 21:59:

[...]

Ow zo.

Dank! Ik heb er al heel vaak over nagedacht hoe die woorden nou correct geschreven moesten worden. Ik laat mijn motto maar zoals deze is.
Missy Acy, één van de meest legendarische quotes ooit op het VF:

Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.

Zo...ik moet dus echt sneller gaan reageren. weer mosterd met mijn goede gedrag.
quote:Enn schreef op 14 oktober 2012 @ 22:05:

[...]

Ja echt. Ik doelde op die belachelijke facepalmreacties. Iedereen ziet toch dat dit totaal niet klopt qua spelling?!
quote:truffelmaffia schreef op 14 oktober 2012 @ 22:08:

[...]

Ik doelde op die belachelijke facepalmreacties. Iedereen ziet toch dat dit totaal niet klopt qua spelling?! Nou, ik niet en jij hebt mij geholpen.
quote:truffelmaffia schreef op 14 oktober 2012 @ 22:08:

[...]

Ik doelde op die belachelijke facepalmreacties. Iedereen ziet toch dat dit totaal niet klopt qua spelling?! Klopt wel hoor.
Aha. Ik ken dat topic niet. Dussuh, ik snap hem ook niet!
quote:Vilma schreef op 14 oktober 2012 @ 21:44:

[...]

O, dat is niet al te best!Zeker niet best, er is dan wel een soort stang waarmee je naar beneden kunt en die gebruik ik ook om er halverwege achter te komen dat die stang ook ophoud te bestaan, hang je daar tussen de derde en vierde verdieping
@ No-nick, ik las laatst ergens over een meisje dat in een konijnenhol was gesprongen en daar ook allemaal verborgen kamers enzo vond. Misschien moet je eens contact zoeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven