Man verliefd?

15-10-2012 00:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Shit, waar heb ik mijn glazen bol nou gelaten...
Volgens mij heeft ie dan lekker geneukt en maakt zich klaar voor een volgende ronde!
Misschien iets meer info?
...
Hoe lang is 't geleden?
quote:annie2 schreef op 15 oktober 2012 @ 00:22:

Misschien iets meer info?Ik weet niet wat je wilt weten...
Hoe moeten wij dat nou weten. Wat denk je zelf?
quote:Jonari schreef op 15 oktober 2012 @ 00:28:

Hoe moeten wij dat nou weten. Wat denk je zelf?Denk van wel
quote:maaike2012 schreef op 15 oktober 2012 @ 00:29:

[...]

Denk van wel Dat is leuk. Ben jij ook verliefd op hem?
Dat moet vervolgens vooral uit zijn daden buiten het bed blijken.

Belt hij vaak, wil hij tijd voor je vrijmaken, wil hij andere dingen doen dan met je vrijen, wil hij veel van je weten, deelt hij dingen met jou, maakt hij complimentjes anders dan over je lichaam? enz.
quote:maaike2012 schreef op 15 oktober 2012 @ 00:29:

[...]

Denk van wel Heerlijk toch? Of wil je hem niet?
Ik hoop voor je van wel.

De ene man die dat doet is verliefd en de andere niet, veel meer weet ik niet te zeggen eigenlijk.
...
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2012 @ 00:31:

Dat moet vervolgens vooral uit zijn daden buiten het bed blijken.

Belt hij vaak, ja

wil hij tijd voor je vrijmaken, ja

wil hij andere dingen doen dan met je vrijen, ja maar komt er niet van

wil hij veel van je weten, een beetje

deelt hij dingen met jou, ja

maakt hij complimentjes anders dan over je lichaam? ja

enz.
quote:maaike2012 schreef op 15 oktober 2012 @ 00:33:

[...]

JaGeniet ervan
quote:Jonari schreef op 15 oktober 2012 @ 00:35:

[...]

Geniet ervan Precies!
...
Ja hoor , tenminste de mijne wel !! Happy the peppyyyyy
quote:maaike2012 schreef op 15 oktober 2012 @ 00:47:

[...]

Mijn idee was dat mannen dit alleen zo uitgebreid doen als ze meer gevoelens hebben dan alleen lust, maar zeker weten doe ik het niet, vandaar mijn vraag

Oh nee hoor! Er zijn zeker mannen (en vrouwen!) die urenlang heel verliefd kunnen zijn totdat het felle ochtendlicht door de gordijnen komt, dan is het over. Dat zijn gewoon hormonen. Ga bij jezelf ook even goed na of het bij jou niet alleen hormonen zijn.. vrouwen zijn nogal geneigd gelijk te denken dat ze verliefd zijn terwijl het bij hun net zo goed vaak alleen lust blijkt achteraf;

Je zegt: hij WIL wel dingen afspreken buiten seks maar het komt er niet van. Kortom, jullie neuken maar doen verder niet veel daarnaast. Wat ken jij hem dan? Is jouw verliefdheid wel ergens op gebaseerd behalve hormonen? Vrouwen zouden eens wat realistischer moeten zijn.
quote:bloemetje77 schreef op 15 oktober 2012 @ 01:03:

[...]

Oh nee hoor! Er zijn zeker mannen (en vrouwen!) die urenlang heel verliefd kunnen zijn totdat het felle ochtendlicht door de gordijnen komt, dan is het over. Dat zijn gewoon hormonen. Ga bij jezelf ook even goed na of het bij jou niet alleen hormonen zijn.. vrouwen zijn nogal geneigd gelijk te denken dat ze verliefd zijn terwijl het bij hun net zo goed vaak alleen lust blijkt achteraf;

Je zegt: hij WIL wel dingen afspreken buiten seks maar het komt er niet van. Kortom, jullie neuken maar doen verder niet veel daarnaast. Wat ken jij hem dan? Is jouw verliefdheid wel ergens op gebaseerd behalve hormonen? Vrouwen zouden eens wat realistischer moeten zijn.

Wat een gedoe allemaal.

Kan je er niet gewoon van genieten zonder er al te veel over na denken?
quote:bloemetje77 schreef op 15 oktober 2012 @ 01:03:

[...]

Je zegt: hij WIL wel dingen afspreken buiten seks maar het komt er niet van. Kortom, jullie neuken maar doen verder niet veel daarnaast. Wat ken jij hem dan? Is jouw verliefdheid wel ergens op gebaseerd behalve hormonen? Vrouwen zouden eens wat realistischer moeten zijn.Nou nou...
.
Waarom vraag je dat her aan ons Maaike en niet gewoon aan hem, of zeg ik nu weer iets heel verschrikkelijks!?
quote:sartan schreef op 15 oktober 2012 @ 06:36:

Waarom vraag je dat her aan ons Maaike en niet gewoon aan hem, of zeg ik nu weer iets heel verschrikkelijks!?

Joh doe eens niet zo raar.!

Gewoon aan hem zelf vragen,het idee alleen al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven