ervaring met Tickettribune?
maandag 15 oktober 2012 om 08:19
Hoi,
Ik zit voor tickets te kijken van een band waar ik graag naar toe wil. Nu kan ik ze alleen nog krijgen via Tickettribune, maar dat is een doorverkoop van eerder verkochte kaarten die terug komen van de koper.
Heeft er iemand ervaringen met deze site? En is het een aanrader om via de site te bestellen?
Je hoort vaker dat het dan niet echt goed gaat dus vandaar.
Ik zit voor tickets te kijken van een band waar ik graag naar toe wil. Nu kan ik ze alleen nog krijgen via Tickettribune, maar dat is een doorverkoop van eerder verkochte kaarten die terug komen van de koper.
Heeft er iemand ervaringen met deze site? En is het een aanrader om via de site te bestellen?
Je hoort vaker dat het dan niet echt goed gaat dus vandaar.
maandag 15 oktober 2012 om 08:23
maandag 15 oktober 2012 om 08:27
maandag 15 oktober 2012 om 08:32
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaring ... ribune.nl/
https://www.klacht.nl/protickets-nl/
Zou wel opletten, kun je niet op Marktplaats kijken en ze ophalen?
https://www.klacht.nl/protickets-nl/
Zou wel opletten, kun je niet op Marktplaats kijken en ze ophalen?
maandag 15 oktober 2012 om 08:33
Ja dat waren altijd leuke nachten met mede blauwbekkers, stamt nog uit de tijd dat ik naar de Backstreet Boys ging.
Op See zijn ze al niet meer te krijgen. Maar denk dat deze sites er enkele kopen zelf en dan doorverkopen, alleen dat ze er meer doorverkopen dan dat ze in bezit hebben.
Denk dat ik het niet ga riskeren. Kan ik beter in Belgie naar het concert gaan.
Op See zijn ze al niet meer te krijgen. Maar denk dat deze sites er enkele kopen zelf en dan doorverkopen, alleen dat ze er meer doorverkopen dan dat ze in bezit hebben.
Denk dat ik het niet ga riskeren. Kan ik beter in Belgie naar het concert gaan.
maandag 15 oktober 2012 om 09:30
Nee ik ga ze niet bestellen. Voor Belgie kan ik het via de officiele site nog wel krijgen en woon tegen belgie aan dus dat is voor mij ook goed te doen.
Via marktplaats durf ik het eigenlijk ook niet aan. Het zijn allemaal etickets en die kunnen ze ook weer meerdere malen verkopen en degene die als eerste binnen is heeft geluk.
@ivetje is al tijden geleden he, jaartje of 15 volgens mij
Via marktplaats durf ik het eigenlijk ook niet aan. Het zijn allemaal etickets en die kunnen ze ook weer meerdere malen verkopen en degene die als eerste binnen is heeft geluk.
@ivetje is al tijden geleden he, jaartje of 15 volgens mij
dinsdag 16 oktober 2012 om 08:58
quote:cayke schreef op 15 oktober 2012 @ 09:30:
Nee ik ga ze niet bestellen. Voor Belgie kan ik het via de officiele site nog wel krijgen en woon tegen belgie aan dus dat is voor mij ook goed te doen.
@ivetje is al tijden geleden he, jaartje of 15 volgens mij :DNee, e-tickets zou ik ook niet doen via Markplaats, alleen echte kaartjes en dan ophalen. Maar fijn dat je toch nog kaartjes hebt. Maar wat is via 013??
@ivetje is al tijden geleden he, jaartje of 15 volgens mij :DNee, e-tickets zou ik ook niet doen via Markplaats, alleen echte kaartjes en dan ophalen. Maar fijn dat je toch nog kaartjes hebt. Maar wat is via 013??