masturberen ?

15-10-2012 17:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe masturberen jullie jezelf? Ik ben weer eens opzoek naar wat nieuws... Iemand een nieuwe uitdaging voor mij? Ben erg benieuwd...
quote:cemile schreef op 15 oktober 2012 @ 18:41:

Krijg al natte ogen van wat ik hier lees,kun je nagaan!daar doen we het voor
quote:lady-voldemort schreef op 15 oktober 2012 @ 18:45:

Ik mastrubeerde altijd door op een wasmand te rijden. Maar dat bood op een gegevement niet genoeg uitdaging meer, dus gisteravond besloot ik ineens het roer om te gooien en mezelf met voornoemde wasmand te penetreren. Een gierend orgasme was mijn deel, maar nu kan ik mijn lievelings-Sloggi nergens meer vinden en ik weet toch zeker dat ik hem in de was had gegooid. Ik heb overal gezocht en raak intussen enigszins wanhopig... kan iemand mij hier helpen? Lig dubbel...
Of bij Madame Tussaud tegen de knie van Jan Smit aan.
quote:Enn schreef op maandag 15 oktober 2012 18:06 Buiten voor de deur om 18.00 uur wanneer iedereen thuiskomt.Hahaha geweldig
quote:Twinkle1001 schreef op 15 oktober 2012 @ 18:49:

Of bij Madame Tussaud tegen de knie van Jan Smit aan.Heb ik ook geprobeerd, maar toen werd ik zo heet dat de boel smolt en Jan droevig ineenzakte. Dat werd nog een hele toestand met de verzekering.
ik doe het ook wel eens met de staafmixer

of de gewone hand mixer
Gewoon ouderwets. Met een komkommer, of een banaan (gepeld natuurlijk). Geen winterpenen meer, daar krijg ik jeuk van. Het liefst als boer zoekt vrouw aanstaat, vind Aad zo geil.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Enn schreef op 15 oktober 2012 @ 18:06:

Buiten voor de deur om 18.00 uur wanneer iedereen thuiskomt.En jij vraagt je nog waf waarom iedereen precies om 18.00 thuiskomt? Typisch gevalletje zelfvervullende privacy (of hoe was het ook al weer).
Jeetje zeg, wordt helemaal opgewonden van al deze prikkelende opmerkingen. Die met die wasmand moet ik zeker proberen.
quote:lady-voldemort schreef op 15 oktober 2012 @ 18:51:

[...]

Heb ik ook geprobeerd, maar toen werd ik zo heet dat de boel smolt en Jan droevig ineenzakte. Dat werd nog een hele toestand met de verzekering.
Ik ga naar de jumbo en haal daar een lekker plofkip filetje. Ik moet er zeker van zijn dat het geen biologisch filetje is, want de leed wat het dier heeft meegemaakt is 1 van de dingen wat mij opwind. Thuis aangekomen klem ik de kipfilet tussen de deur en begin deze kraaiend als een haan te besteigen. Vlak voor mijn climax, roep ik "JA NU, DOE HET NU!" waarop Willem een emmer veren over mijn hoofd gooit en in een drents accent roept "IS DIE HAAN NOU WEER DE KIPPEN AANT NEUKEN?!"

Dan kom ik en zak ik ineen naar de grond en rol mijzelf in de met sperma doordrenkte veren, om dan tevreden in slaap te vallen.
quote:waterplant schreef op 15 oktober 2012 @ 19:07:

Jeetje zeg, wordt helemaal opgewonden van al deze prikkelende opmerkingen. Die met die wasmand moet ik zeker proberen. Gossamme, die tekst in combinatie met je nick. Ik glij van mijn stoel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:lady-voldemort schreef op 15 oktober 2012 @ 18:45:

Ik mastrubeerde altijd door op een wasmand te rijden. Maar dat bood op een gegevement niet genoeg uitdaging meer, dus gisteravond besloot ik ineens het roer om te gooien en mezelf met voornoemde wasmand te penetreren. Een gierend orgasme was mijn deel, maar nu kan ik mijn lievelings-Sloggi nergens meer vinden en ik weet toch zeker dat ik hem in de was had gegooid. Ik heb overal gezocht en raak intussen enigszins wanhopig... kan iemand mij hier helpen? verslik me nu in een slok hete soep
quote:reanne schreef op 15 oktober 2012 @ 18:52:

ik doe het ook wel eens met de staafmixer

of de gewone hand mixerIk heb net de beslag van een cake gemixt,en het beslag droop er af ,ja je kan erg hitsig worden van zo,n staanmixer.
quote:lavan568 schreef op 15 oktober 2012 @ 19:16:

[...]

verslik me nu in een slok hete soepstik voorzichtig
quote:killthekittens schreef op 15 oktober 2012 @ 19:09:

Ik ga naar de jumbo en haal daar een lekker plofkip filetje. Ik moet er zeker van zijn dat het geen biologisch filetje is, want de leed wat het dier heeft meegemaakt is 1 van de dingen wat mij opwind. Thuis aangekomen klem ik de kipfilet tussen de deur en begin deze kraaiend als een haan te besteigen. Vlak voor mijn climax, roep ik "JA NU, DOE HET NU!" waarop Willem een emmer veren over mijn hoofd gooit en in een drents accent roept "IS DIE HAAN NOU WEER DE KIPPEN AANT NEUKEN?!"

Dan kom ik en zak ik ineen naar de grond en rol mijzelf in de met sperma doordrenkte veren, om dan tevreden in slaap te vallen.*zaad tegen het scherm*
PET flessen.

Heurlijk!

En je krijgt nog (statie)geld toe ook!
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2012 @ 20:00:

PET flessen.

Heurlijk!

En je krijgt nog (statie)geld toe ook!Wel met dop darling! Anders trek je vacuüm!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:killthekittens schreef op 15 oktober 2012 @ 19:09:

Dan kom ik en zak ik ineen naar de grond en rol mijzelf in de met sperma doordrenkte veren, om dan tevreden in slaap te vallen.Ben visueel ingesteld dus....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Met het gemberstukje heb ik een keer op een redtube film gezien. Lijkt me nu helemaal het einde ...

Maar terug naar de TO:

Je moet het niet zelf doen, maar laten doen. Maar misschien ben je daar nog te klein voor ...
quote:lady-voldemort schreef op 15 oktober 2012 @ 18:54:

[...]

En jij vraagt je nog waf waarom iedereen precies om 18.00 thuiskomt? Typisch gevalletje zelfvervullende privacy (of hoe was het ook al weer).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Met de Waterpik

Die ging me wel vervelen. Ik was dan ook verheugd dat er onlangs weer een nieuwe waterpik op de markt is verschenen.

Een veel opwindender model:

Heftige Waterpik
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Hoe masturberen jullie jezelf? Ik ben weer eens opzoek naar wat nieuws... Iemand een nieuwe uitdaging voor mij? Ben erg benieuwd...

Meestal zoek ik een mooie boom op, klim erin, ga op de stevigste tak zitten, waarna ik mijn rugzak (we zijn onafscheidelijk) openrits en een keuze maak tussen de diverse speeltjes die erin zitten....nou, dan ga ik beginnen. Simpel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven