Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 12 oktober 2012 @ 09:15:

[...]

Maar dat geldt bij jou voor de app dus? Ik had het namelijk over de mobiele versie (mobiel.viva.nl via bijv. Safari). Als het de app is moet ik dat even apart melden

Ja, anders had ik het geen 'stomme app' genoemd

Ik blijf nog steeds iedere keer uitgelogd worden, mocht je dat nog interesseren. Via de app. Voor Apple. met mijn iPhone4.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Met Firefox kan ik ineens niet meer forummen. Met Opera (mobiel) en Chrome (laptop) wel.
Oh. Chrome doet ook gek.
Ik kan niet meer naar een ander topic.
En ik heb bij sommige topics dat ik ze niet kan openen, database error en nog iets.

Nu op een andere tab kan ik het hele forum niet meer openen, gat weer heerlijk.

Ik zit op Safari
Opera doet het nog. Pffff.
Het doet het weer.
Hier ook.
En ja hoor. Wolkentoetje was er weer en werd weer uitgelogd!
Stom toetje.
Ik zou het nooit kopen!
Ik heb moeite met inloggen, ingelogd blijven en kunnen reageren via Android, mobiele site.

Is die bug bekend of kan ik iets doen?
quote:helgav schreef op 17 oktober 2012 @ 10:12:

Ik heb moeite met inloggen, ingelogd blijven en kunnen reageren via Android, mobiele site.

Is die bug bekend of kan ik iets doen?Als er een advertentie opduikt wil dit probleem nog wel eens optreden. Daarom is de advertentie bovenaan de pagina uitgezet en verschijnt deze alleen af en toe als er getest wordt. Ik hoop niet dat je het probleem constant hebt?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik ben radeloos!

Ik forum dus op mijn ipad. Tot 3 dagen geleden geen probleem.

Maar nu krijg ik telkens een pagina van Top 5 Nuwerk.nl die mijn forumpagina geheel "overlapt"

Ik zie dus alleen maar de tekst van Nuwerk.nl in mijn linkerbovenhoek. De rest is wit.

Nergens een kruisje om de ad weg te klikken o.i.d.

Soms krijg ik hem weg als ik de pagina ververs, maar dat moet ik de pagina soms wel 8x verversen.

Ik heb mijn cookies, cache en geschiedenis al een paar keer gewist, opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft.

Soms kom ik wel op de pagina waar ik zijn wil, door dit via de "zoekopdracht" te doen.

Maar ondertussen ben ik al tig keer gillend gek geworden...

Ik heb zo het vermoeden dat dit alleen gebeurd als ik op "overige" zit, maar ik weet het dus niet zeker, en ik wil dit ook niet proberen omdat anders de ipad aan diggelen gaat...

Help?
quote:secondhandsuus schreef op 17 oktober 2012 @ 20:39:

Ik ben radeloos!

Ik forum dus op mijn ipad. Tot 3 dagen geleden geen probleem.

Maar nu krijg ik telkens een pagina van Top 5 Nuwerk.nl die mijn forumpagina geheel "overlapt"

Ik zie dus alleen maar de tekst van Nuwerk.nl in mijn linkerbovenhoek. De rest is wit.

Nergens een kruisje om de ad weg te klikken o.i.d.

Soms krijg ik hem weg als ik de pagina ververs, maar dat moet ik de pagina soms wel 8x verversen.

Ik heb mijn cookies, cache en geschiedenis al een paar keer gewist, opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft.

Soms kom ik wel op de pagina waar ik zijn wil, door dit via de "zoekopdracht" te doen.

Maar ondertussen ben ik al tig keer gillend gek geworden...

Ik heb zo het vermoeden dat dit alleen gebeurd als ik op "overige" zit, maar ik weet het dus niet zeker, en ik wil dit ook niet proberen omdat anders de ipad aan diggelen gaat...

Help?

Het klopt dat deze widget alleen op 'Overig' en 'Werk & Studie' zichtbaar is, op de andere pijlers zou je er dus sowieso geen last van mogen hebben.

Maar dat de widget dit conflict veroorzaakt is uiteraard niet de bedoeling. Ik laat er direct naar kijken.

quote:ModeratorViva schreef op 17 oktober 2012 @ 15:17:

[...]

Als er een advertentie opduikt wil dit probleem nog wel eens optreden. Daarom is de advertentie bovenaan de pagina uitgezet en verschijnt deze alleen af en toe als er getest wordt. Ik hoop niet dat je het probleem constant hebt?Ik heb geen adv's op mijn mobiel, ingelogd blijven is een probleem en soms word ik eruitgegooid als ik net een reactie heb getypt. Ik heb het niet constant, maar wel regelmatig
quote:helgav schreef op woensdag 17 oktober 2012 10:12 Ik heb moeite met inloggen, ingelogd blijven en kunnen reageren via Android, mobiele site.

Is die bug bekend of kan ik iets doen? "

Is die bug bekend of kan ik iets doen?"

Mod, nog iets raars met de app: als ik een deel van de tekst weg haal in een quote en mijn reactie typ en op 'plaats' druk, dan verschijnt toch de hele tekst.. En dat is heel vervelend als ik maar op ern stukje reageer.

Voorbeeld hierboven. Ik druk op 'quote', zie 2 zinnen staan. Ik haal de bovenste weg (met backspace, tot de ". Dus alleen 'is die bugbekend of kan ik iets doen' staat er nu nog.

Maar als ik op plaats druk staat de hele tekst er weer.
Op die manier quote ik bijvoorbeeld een hele openingspost terwijl ik maar een stukje wil quoten. en da mag nie hè?
Oh, en als ik een stukje weghaal komt EN de hele quote inclusief naam en plastsingsdatum EN daar onder nog eens tussen " (=zoals ik het ook in mijn quotescherm zie) het stuk wat ik heb aangepast, maar daar staat dan weer niet de naam en plaatsingsdatum bij.

Conclusie: je kunt niets wijzigen in tekst die je wilt quoten.
Het kan toeval zijn, maar ik heb nu een paar keer gemerkt dat Wolkentoetje er om 9 uur in de ochtend is.
quote:frizzy schreef op 19 oktober 2012 @ 09:04:

Het kan toeval zijn, maar ik heb nu een paar keer gemerkt dat Wolkentoetje er om 9 uur in de ochtend is.Een soort 4-uur-cup-a-soup dus
Doe mij maar liever die Cup a Soup om 4 uur dan!
quote:ModeratorViva schreef op 18 oktober 2012 @ 13:31:

[...]

Het klopt dat deze widget alleen op 'Overig' en 'Werk & Studie' zichtbaar is, op de andere pijlers zou je er dus sowieso geen last van mogen hebben.

Maar dat de widget dit conflict veroorzaakt is uiteraard niet de bedoeling. Ik laat er direct naar kijken.Ik heb er nog steeds last van! Is echt niet te doen dit...
quote:ModeratorViva schreef op 18 oktober 2012 @ 13:31:

[...]

Maar dat de widget dit conflict veroorzaakt is uiteraard niet de bedoeling. Ik laat er direct naar kijken.Ik heb hier ook last van, zelf toen ik zocht op het probleem en dit topic probeerde te openen..
Those who mind do not matter, those who matter do not mind
Goedemiddag,

De problemen met de zichtbaarheid van het forum door de NuWerk widget zouden nu verholpen moeten zijn. We hopen dat niemand meer problemen ondervindt, maar laat het vooral weten als het nog niet in orde lijkt te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven