Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb een wit scherm op de pijler seks hoe kan dat?
één witte vlek vlak hahahahhaa
Werkt de seks pijler bij jullie weer naar behoren? Hier zie ik in ieder geval nergens meer witte pagina's, dus ik hoop dat bij jullie ook alles weer goed zichtbaar is
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:appagante schreef op donderdag 13 september 2012 16:46 Nog een keer met iPad na wat gegoochel....

Al een minuut of 7 geleden ingelogd, maar dan ga ik weer terug in de tijd en staan er (maar?) 777 berichten in dit topic en is dit bericht de laatste die ik kan zien..

Verschillende keren in/uit het topic en de pijler gegaan, maar maakt geen verschil: 13 september is het nieuwste bericht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ModeratorViva schreef op donderdag 04 oktober 2012 10:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="himalaya in "Centraal Bug topic"" class="messagelink">himalaya schreef op 03 oktober 2012 @ 21:46</a>:</b>

Meldt ze dan ook even dat ik constant onvrijwillig uitgelogd wordt en dat ik nog steeds niet kan quoten of wijzigen, dan kunnen ze het allemaal in 1x meenemen </div></blockquote>Bij de Viva app? Daar zou dat namelijk al een tijd moeten werken. Als je ingelogd bent en naast een post op het roze hokje met het pijltje klikt zou o.a. de quote functionaliteit tevoorschijn moeten komen. Hier werkt dat in ieder geval prima..

-quoten lukt inderdaad, alleen word ik om de haverklap onvrijwillig uitgelogd, waardoor ik dacht dat het quoten niet lukte. Excuus.

Het onvrijwillig uitloggen blijft.

- volgens mij komen er een hoop rare tekens in een bericht te staan als ik een bericht quote waar al een quote in staat, dit wordt een test.

- ook verschijnt volgens mij het complete bericht, dus originele bericht plus quote, in plaats van alleen het (in dit geval jullie) antwoord.
Ja, puntje 2 en 3 blijven mijn klacht
Is dat met de app Hima?
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 18:49:

Is dat met de app Hima?

The app. What else.

Tssssssk dat je het nog probeert zeg. Trouwens, ik las gister dat er nóg een forummer is die em gebruikt: Liezze. Ze moest er zelf ook om lachen.
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 19:15:

Tssssssk dat je het nog probeert zeg. Trouwens, ik las gister dat er nóg een forummer is die em gebruikt: Liezze. Ze moest er zelf ook om lachen.

Oh, dan zijn we een clubje!

Met maar 2 leden, dat dan wel weer
En niet het slimste clubje hoor.
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 19:22:

En niet het slimste clubje hoor.

Zegt zij, die niet eens een Nipo-kadobon weet te scoren..

quote:himalaya schreef op 08 oktober 2012 @ 19:29:

[...]

Zegt zij, die niet eens een Nipo-kadobon weet te scoren..

Hee, ik heb em hoor!
Mods niet lang geleden kon ik ineens de smileys gebruiken van de iPhone. Nu lukt dat niet meer. Is dat bewust?
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 23:39:

Mods niet lang geleden kon ik ineens de smileys gebruiken van de iPhone. Nu lukt dat niet meer. Is dat bewust?

Nee dat is niet bewust...wel interessant dat dat een tijdje mogelijk is geweest.

Het quoten van quotes noteer ik als bug voor de Viva app. Eerst willen we echter nog de traagheid issues van de app opgelost hebben, daar is nog geen update over. Men is dat aan het onderzoeken, blijkbaar is het lastig te achterhalen wat de traagheid precies veroorzaakt. We laten het direct weten als er nieuws over is!

Héél interessant, een nieuwe forummer deed dat, niet wetende dat dat normaliter niet kon, en toen bleek ik het ook te kunnen. Maar helaas is het weer voorbij.
Ik krijg nu mobiel de melding 'you are not allowed to view this discussion' WTF?!?
quote:Star schreef op 10 oktober 2012 @ 20:49:

Ik krijg nu mobiel de melding 'you are not allowed to view this discussion' WTF?!?Dat krijg je volgens mij als een topic is verwijderd.Heb je via de link in een post ofzo geklikt? Dat die verwijst naar een al verwijderd topic?
Mijn internet(firefox) loopt vast door de advertenties. Ik moet dan een minuut of 10 wachten en dan doet hij het weer maar wel met allemaal grijze vakjes waarin staat: flash stoped working please reload.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@Star: Klopt inderdaad wat Himalaya zegt. Het topic is dan verwijderd, het ligt in ieder geval niet aan je computer.

@neweve: Heb je daar ook vandaag nog last van? Zelf gebruik ik ook altijd Firefox, maar ik heb geen last gehad van onregelmatigheden. Heb je het ook via andere browsers?

De topics waren er gewoon nog, want ik heb gecheckt via de pc. Kreeg op mobiel bij elk topic die melding
quote:Star schreef op 11 oktober 2012 @ 10:09:

De topics waren er gewoon nog, want ik heb gecheckt via de pc. Kreeg op mobiel bij elk topic die melding Oh haha, dan wordt het een ander verhaal inderdaad. Via de app of via normaal mobiel forummen? Bestaat het probleem nog steeds en heb je een voorbeeldtopic waar je via mobiel niet inkunt?

Bovenaan en onderaan staat

VIVA > Forum > Overig > Centraal Bug Topic

Als ik op Overig klik kom ik keurig waar ik moet zijn, als ik op Forum of op VIVA klik klik kom ik op een witte pagina?

edit: even kon ik nergens meer op, maar inmiddels weer wel, lijkt opgelost te zijn dus!
De Kinderen-pijler doet het niet. Krijg alleen een wit scherm voor mijn neus. De rest doet het wel gewoon.
Als ik via mijn mobiele telefoon op het forum zit word ik steeds uitgelogd als ik naar een ander topic ga. Ik heb t al via de mail gemeld.

Maar in de retourmail wordt o.a. naar mijn ww hier gevraagd, die geef ik liever niet. En naar welke browser maar dat weet ik ook niet want t is gewoon de standaard browser op mijn samsung.

Is deze bug bekend?

Ik heb een tijdje geleden al alle cookies er af gemikt maar het probleem blijft.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven