Arme Dean Saunders..
dinsdag 16 oktober 2012 om 07:03
Arme Dean moet nu zijn kleren laten sponsoren nu hij nog maar ¤2500 per half uur verdient, zielig zeg...
Ik vind 't belachelijk dat hij zo over zichzelf praat!
Zie bericht nu.nl:
De Popstars-winnaar moet het tegenwoordig doen met een hoop minder boekingen en is inmiddels in zijn vraagprijs gezakt, vertelt hij dinsdagavond openhartig in BNN-programma De Week Van Filemon.
"Ik heb minder optredens dan voorheen, dus ik verdien ook gewoon minder dan voorheen", zegt hij in een voorproefje van de aflevering.
"En de aanvragen zijn ook minder, vooral bedrijfsfeesten. Elke artiest kan ruim leven alleen al van de bedrijfsfeesten."
Verzonnen
Volgens Saunders liegen artiesten die zeggen geen last te hebben van de crisis en zijn hun twitterberichten over mooie optredens vaak verzonnen. "Dan denk ik van: schoft man, je zit gewoon thuis. Is dat nou voor de buitenwereld, om te laten zien 'hé, ik heb er geen last van', of hoe zit dat?"
Saunders heeft zijn vraagprijs naar beneden geschroefd, van 3000 naar 2500 euro per half uur. "Ik vind nu, je moet op de kleintjes letten. Dus gelukkig is alle kleding die ik aan heb gesponsord, want ik zou dit niet kunnen betalen."
© Novum
Ik vind 't belachelijk dat hij zo over zichzelf praat!
Zie bericht nu.nl:
De Popstars-winnaar moet het tegenwoordig doen met een hoop minder boekingen en is inmiddels in zijn vraagprijs gezakt, vertelt hij dinsdagavond openhartig in BNN-programma De Week Van Filemon.
"Ik heb minder optredens dan voorheen, dus ik verdien ook gewoon minder dan voorheen", zegt hij in een voorproefje van de aflevering.
"En de aanvragen zijn ook minder, vooral bedrijfsfeesten. Elke artiest kan ruim leven alleen al van de bedrijfsfeesten."
Verzonnen
Volgens Saunders liegen artiesten die zeggen geen last te hebben van de crisis en zijn hun twitterberichten over mooie optredens vaak verzonnen. "Dan denk ik van: schoft man, je zit gewoon thuis. Is dat nou voor de buitenwereld, om te laten zien 'hé, ik heb er geen last van', of hoe zit dat?"
Saunders heeft zijn vraagprijs naar beneden geschroefd, van 3000 naar 2500 euro per half uur. "Ik vind nu, je moet op de kleintjes letten. Dus gelukkig is alle kleding die ik aan heb gesponsord, want ik zou dit niet kunnen betalen."
© Novum
dinsdag 16 oktober 2012 om 07:08
Is er ook een picto 'mijn bek valt open'? Via iPhone lukt het me niet.
Maar gut oh gut wat heeft deze arme jongen het zwaar... Hij zal wel meteen een veel te dure auto gekocht hebben, 5 man personeel, groot duur huis met fikse hypotheek. Tja... Dan wordt het idd oppassen met je centjes.
Dit soort interviews doen zijn populairiteit geen goed!
Maar gut oh gut wat heeft deze arme jongen het zwaar... Hij zal wel meteen een veel te dure auto gekocht hebben, 5 man personeel, groot duur huis met fikse hypotheek. Tja... Dan wordt het idd oppassen met je centjes.
Dit soort interviews doen zijn populairiteit geen goed!
dinsdag 16 oktober 2012 om 07:21
Heb je die knul wel eens horen kleppen Mina? Toen hun vader of zo een keer in de petoet zat een nacht werden ze geïnterviewd door HvN of zo, nou, nou, wat een taal zeg......
Het zijn zogenaamd van die doodgewone, goudeerlijke jongens met het hart op de tong en zo maar het komt wel allemaal uit de onderbuik hoor, wát er uit komt, sjonge, jonge.
Mij zou het niks verbazen als het gewoon was wat hij zei.
En ja, hij heeft een punt, artiesten hebben last van de crisis, acteurs ook, maar ik ken niemand die daar over liegt. Mijn Facebook staat elke dag vol met oproepen voor werk en vragen om projecten omdat het water veel uitvoerende artiesten zo'n beetje aan de lippen staat, financieel.
Het zijn zogenaamd van die doodgewone, goudeerlijke jongens met het hart op de tong en zo maar het komt wel allemaal uit de onderbuik hoor, wát er uit komt, sjonge, jonge.
Mij zou het niks verbazen als het gewoon was wat hij zei.
En ja, hij heeft een punt, artiesten hebben last van de crisis, acteurs ook, maar ik ken niemand die daar over liegt. Mijn Facebook staat elke dag vol met oproepen voor werk en vragen om projecten omdat het water veel uitvoerende artiesten zo'n beetje aan de lippen staat, financieel.
dinsdag 16 oktober 2012 om 07:51
quote:thomaaas schreef op 16 oktober 2012 @ 07:46:
Hij verdiend in een half uur meer dan ik in een maand. Ik geloof dat ik ook maar eens een kledingsponsor moet zoeken. Jeetje zeg, waar heb ik het al die tijd van gered? Eigenlijk leef ik dus in pure armoede
Hij verdient zelfs bijna 2x zoveel als ik in een maand.
Maar hé, bij ons maakt het niet uit hoe we er uitzien, bij hem is dat Heel Erg Belangrijk.
Iedere dag een schoon nieuw T-shirt, dat hakt erin hoor.
Hij verdiend in een half uur meer dan ik in een maand. Ik geloof dat ik ook maar eens een kledingsponsor moet zoeken. Jeetje zeg, waar heb ik het al die tijd van gered? Eigenlijk leef ik dus in pure armoede
Maar hé, bij ons maakt het niet uit hoe we er uitzien, bij hem is dat Heel Erg Belangrijk.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 16 oktober 2012 om 07:55
quote:Solomio schreef op 16 oktober 2012 @ 07:51:
[...]
[img]http://media.nu.nl/m/m1gz44taq83q.jpg[/img]
Als ik die foto zie denk ik eigenlijk alleen maar 'Ach, ik heb in elk geval nog haar'.
(En we zitten rond hetzelfde inkomen denk ik )
[...]
[img]http://media.nu.nl/m/m1gz44taq83q.jpg[/img]
Als ik die foto zie denk ik eigenlijk alleen maar 'Ach, ik heb in elk geval nog haar'.
(En we zitten rond hetzelfde inkomen denk ik )
dinsdag 16 oktober 2012 om 08:03
quote:suusberg schreef op 16 oktober 2012 @ 08:02:
Ach wat zielig voor hem. Hoe kun je er van rondkomen?! En t zingt ook niet leuk. Misschien ww aanvragen?WW is 70% van je laatstverdiende loon, dus dat is nu ook geen vetpot meer.
Ach wat zielig voor hem. Hoe kun je er van rondkomen?! En t zingt ook niet leuk. Misschien ww aanvragen?WW is 70% van je laatstverdiende loon, dus dat is nu ook geen vetpot meer.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
dinsdag 16 oktober 2012 om 08:04
Die hele familie heeft een soort van misplaatste arrogantie over zich. Zouden ze nog in Engeland wonen dan woonden ze in een achterstands/probleem buurt. Hier in Nederland hebben ze zich voorgenomen zich als goede mensen voor te doen en tegelijkertijd zoveel mogelijk medelijden op te wekken. Bah. Vreselijk familie.
dinsdag 16 oktober 2012 om 08:08
Hij moet niet mekkeren, wat heeft ie nu eigenlijk gepresenteerd?
Popstars gewonnen.
En daarna wat op braderien opgetreden enzo.
Dan moet hij maar zorgen dat hij een echte hit neerzet, dan komt het vast goed.
Maar nu teert hij nog een beetje op Popstars, en ja dat gaat over.
Overigens vond ik hem wel altijd symphatiek overkomen, maar wat een zeikerd nu zeg.
Goh, dan doe je gewoon naar elk optreden dezelfe kleren aan en dan was je ze tussendoor.
Simpel
Popstars gewonnen.
En daarna wat op braderien opgetreden enzo.
Dan moet hij maar zorgen dat hij een echte hit neerzet, dan komt het vast goed.
Maar nu teert hij nog een beetje op Popstars, en ja dat gaat over.
Overigens vond ik hem wel altijd symphatiek overkomen, maar wat een zeikerd nu zeg.
Goh, dan doe je gewoon naar elk optreden dezelfe kleren aan en dan was je ze tussendoor.
Simpel
dinsdag 16 oktober 2012 om 08:14
Denk je niet dat er van die 2500 euro ook nog een vergoeding moet naar de muziek, de mensen die helpen sjouwen, etc? Zou me meevallen als hij daar zelf 1000 euro aan overhoudt. Verder zijn die optredens beperkt tot het weekend, en ik vraag me af of het ieder weekend gebeurt. Bovendien moet hij van dat geld als zelfstandige ook verzekeringen en een pensioen betalen. Hij houdt per maand echt niet veel meer over dan jij en ik hoor. Wat een kortzichtig geblaat allemaal weer hier...
edit: galadriel was net sneller
edit: galadriel was net sneller