Entertainment alle pijlers

Arme Dean Saunders..

16-10-2012 07:03 57 berichten
Arme Dean moet nu zijn kleren laten sponsoren nu hij nog maar ¤2500 per half uur verdient, zielig zeg...

Ik vind 't belachelijk dat hij zo over zichzelf praat!

Zie bericht nu.nl:

De Popstars-winnaar moet het tegenwoordig doen met een hoop minder boekingen en is inmiddels in zijn vraagprijs gezakt, vertelt hij dinsdagavond openhartig in BNN-programma De Week Van Filemon.

"Ik heb minder optredens dan voorheen, dus ik verdien ook gewoon minder dan voorheen", zegt hij in een voorproefje van de aflevering.

"En de aanvragen zijn ook minder, vooral bedrijfsfeesten. Elke artiest kan ruim leven alleen al van de bedrijfsfeesten."

Verzonnen

Volgens Saunders liegen artiesten die zeggen geen last te hebben van de crisis en zijn hun twitterberichten over mooie optredens vaak verzonnen. "Dan denk ik van: schoft man, je zit gewoon thuis. Is dat nou voor de buitenwereld, om te laten zien 'hé, ik heb er geen last van', of hoe zit dat?"

Saunders heeft zijn vraagprijs naar beneden geschroefd, van 3000 naar 2500 euro per half uur. "Ik vind nu, je moet op de kleintjes letten. Dus gelukkig is alle kleding die ik aan heb gesponsord, want ik zou dit niet kunnen betalen."

© Novum
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij na alle kosten misschien 500 euro overhoud. Daar moet nog belasting ed van betaald worden. Dus houd hij misschien 300 euro over. Als hij 2 optredens in de week doet houd hij dan 2400¤ netto over. Mwah geen megasalaris, maar zeker niet slecht toch. En bij twee optredens in de week hou je zat tijd over om wat anders erbij te gaan doen.
Wat ERG!!!
quote:vaintje schreef op 16 oktober 2012 @ 08:14:

Denk je niet dat er van die 2500 euro ook nog een vergoeding moet naar de muziek, de mensen die helpen sjouwen, etc? Zou me meevallen als hij daar zelf 1000 euro aan overhoudt. Verder zijn die optredens beperkt tot het weekend, en ik vraag me af of het ieder weekend gebeurt. Bovendien moet hij van dat geld als zelfstandige ook verzekeringen en een pensioen betalen. Hij houdt per maand echt niet veel meer over dan jij en ik hoor. Wat een kortzichtig geblaat allemaal weer hier...

edit: galadriel was net snellerehh, ik ben ook zelfstandige en moet ook al die dingen betalen (alleen werk ik niet in muziek, dus die vergoeding daarvoor dan niet), maar ik factureer geen ¤5000,- per uur.
quote:vaintje schreef op 16 oktober 2012 @ 08:14:

Denk je niet dat er van die 2500 euro ook nog een vergoeding moet naar de muziek, de mensen die helpen sjouwen, etc? Zou me meevallen als hij daar zelf 1000 euro aan overhoudt. Verder zijn die optredens beperkt tot het weekend, en ik vraag me af of het ieder weekend gebeurt. Bovendien moet hij van dat geld als zelfstandige ook verzekeringen en een pensioen betalen. Hij houdt per maand echt niet veel meer over dan jij en ik hoor. Wat een kortzichtig geblaat allemaal weer hier...

edit: galadriel was net snellerMaar jij en ik hoeven daarvoor niet een paar keer wat uurtjes te zingen en handtekeningen uit te delen, wij hebben daarvoor gewoon een echte baan, met echte uren maken en niemand die adorerend aan onze voeten mee staat te kwijlen met alles wat wij doen (zou ik ook weer niet willen trouwens..)
quote:thomaaas schreef op 16 oktober 2012 @ 08:21:

[...]

ehh, ik ben ook zelfstandige en moet ook al die dingen betalen (alleen werk ik niet in muziek, dus die vergoeding daarvoor dan niet), maar ik factureer geen ¤5000,- per uur.Nee, ik ook niet als zelfstandige, maar ik kan 40 uur per week werken, en dat lukt je niet als je het van optredens van een half uurtje moet hebben...
quote:thomaaas schreef op 16 oktober 2012 @ 08:21:

[...]

ehh, ik ben ook zelfstandige en moet ook al die dingen betalen (alleen werk ik niet in muziek, dus die vergoeding daarvoor dan niet), maar ik factureer geen ¤5000,- per uur.

Maar wellicht heb je ook geen anderen die ook betaald moeten worden van datzelfde bedrag en misschien kan jij meerdere uren op een dag declareren en hij maar dat halve uur per dag? Een of twee keer per week?

Ik weet ook niet hoe het werkt en ik zou ook wel 5000 per uur willen krijgen, wat zeg ik per maand zou ik er al blij mee zijn.
quote:tussendoortje schreef op 16 oktober 2012 @ 08:21:

[...]

Maar jij en ik hoeven daarvoor niet een paar keer wat uurtjes te zingen en handtekeningen uit te delen, wij hebben daarvoor gewoon een echte baan, met echte uren maken en niemand die adorerend aan onze voeten mee staat te kwijlen met alles wat wij doen (zou ik ook weer niet willen trouwens..)Zie hier eens hoeveel mensen op hem kakken, dat heeft hij er ook mee over zichzelf afgeroepen he? Voor iedere fan staan er drie die hem de grond in boren of zijn privéleven openbaar willen maken.
quote:okkervil schreef op 16 oktober 2012 @ 08:20:

Ik denk dat hij na alle kosten misschien 500 euro overhoud. Daar moet nog belasting ed van betaald worden. Dus houd hij misschien 300 euro over. Als hij 2 optredens in de week doet houd hij dan 2400¤ netto over. Mwah geen megasalaris, maar zeker niet slecht toch. En bij twee optredens in de week hou je zat tijd over om wat anders erbij te gaan doen.Dit dus en het gaat natuurlijk niet om een half uur, hij moet ook op en neer naar de locatie e.d. dus het is ook echt niet zo dat hij er in een half uur mee klaar is, dus het valt best mee met dat megasalaris.
The time is now
quote:vaintje schreef op 16 oktober 2012 @ 08:24:

[...]

Nee, ik ook niet als zelfstandige, maar ik kan 40 uur per week werken, en dat lukt je niet als je het van optredens van een half uurtje moet hebben...Dat snap ik, maar voor die paar uur per week die je optreed vind ik dat je nog steeds een mooi inkomen hebt. En als je het te weinig vind moet je zorgen dat je op een andere manier inkomen gaat genereren. Dan moet je niet gaan afgeven op anderen.
quote:thomaaas schreef op 16 oktober 2012 @ 08:32:

[...]

Dan moet je niet gaan afgeven op anderen.Doet ie dat dan?
The time is now
quote:Banba schreef op 16 oktober 2012 @ 08:34:

[...]

Doet ie dat dan?Dat had ik ook niet mee gekregen, maar misschien is hij jaloers op zijn broer?
2500 euro is wel veel maar vergeet niet dat de markt de prijs bepaald. Het is niet zo dat hij een dienst aanbied welke we nodig hebben. Bedrijven leggen graag wat geld neer om de stropdassen en klantrelaties te vermaken.

En na belastingen en benzinegeld, verzekering etc mag hij blij zijn als hij 1000 euro overhoud. Maar ik heb een vermoeden dat he schnabbelcircuit drijft op zwartgeld
quote:Banba schreef op 16 oktober 2012 @ 08:34:

[...]

Doet ie dat dan?Ik heb het nog even nagelezen, maar ik heb het verkeerd begrepen. Excuus. Mijn fout.
achjah Mart Smeets kwam een keer een half uur praten op het werk 4000 euro... zo is dat nu eenmaal bij de bn ers.

snap ook niet dat je hier druk over maakt, verschil moet er wezen, en sommige mensen verdienen nu eenmaal wat meer.
En het bureau dat alles regelt krijg ook een deel natuurlijk. Wij boekten ooit een band voor een evenement: ¤20.000 voor een uurtje.
Zijn broer is aan zijn tweede cd toe. Das andere koek ja.
Omhoog gevallen zeurpiet!! Bah, zieke vent!!!
Ik snap niet zo goed, waarom dat soort jongens denkt wel de blijvende superster te worden. Ik weet niet welke talentenjacht hij ooit gewonnen heeft (vind ze allemaal saai). Maar hoeveel blijvende talenten heeft die stroom aan winnaars nou helemaal opgeleverd? Die staan allemaal weer gewoon achter het brood bij de Jumbo hoor
De gebroeders Saunders zijn tuig van de richel.....hoe getalenteerd ze ook zijn en wat voor pakken ze ook aanhebben.
Nou Dean, tijd voor een andere baan dus.
Tuig van de richel? Hoezo dan?
die mishandelen toch telkens mensen? niet erg netjes ofwel?
Of je nu fan van hem bent of niet, crisis is het vrijwel overal. Iedereen moet toch gewoon werken voor zijn centen? Die optie heeft hij ook. Dus als hij niet voldoende verdiend met optreden staat het hem vrij om gewoon een baan te zoeken, toch?

Hij heeft toch zelf gekozen voor dit vak? Niet janken dan maar aanvaard de consequenties!

Ik bedoel, als hij nou echt een heel goede zanger was, goede teksten schreef en voor stadions vol trouwe fans kon optreden verdiende hij vast genoeg om lekker van rond te komen.... het leven kan soms zo simpel zijn!
Geen idee of de broertjes 'telkens' mensen mishandelen. Ik weet van niks.
Ach ja, voor mij zijn al die talentenshows toch een hoop heisa om weinig. Ze kunnen soms goed zingen, maar er is in Nederland nog nooit een écht goede artiest uit voortgekomen die echt goede liedjes heeft gemaakt. Wat dat betreft vond ik het programma de beste singersongwriter van NL veel leuker, die maakten tenminste hun eigen liedjes in plaats van het nazingen van anderen. Wat heeft deze Dean ooit zelf gemaakt qua goede muziek?!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven