Internet meestal negatief?/
dinsdag 16 oktober 2012 om 08:12
Ik weet dat ik mezelf echt gek kan maken, als ik iets voel, ga ik weer googlen, en dan denk ik juist dat ik dat heb of dat er iets gaat gebeuren, mijn grootste angst is om flauw te vallen... en achteraf wordt ik daar bang van, maar soms lukt het me echt niet om het met rust te laten.... Ik heb een angststoornis, vorige week ging redelijk goed, ben alleen met de bus geweest, en naar de kapper en naar mijn vriendin geweest... En ik dacht dat het deze week wel beter zou gaan, maar sinds gisteren voel ik me wel anders, ik voel me een beetje licht in mijn hoofd, althans dat denk ik zelf, en dat heb ik weer gegoogeld, en ja dan kom de meeste vreselijke dingen tegen, zoals dat het een soort duizeligheid is en dat flauwvallen kan HELP!
Maar ik vraag me af waarom ik me zelf dit aan doe en wil me zelf dit graag afleren.... Ik wil straks nog even boodschappen doen bij de winkel, maar twijfel, ik voel me licht in mijn hoofd en dat maakt me angstig...
Maar ik heb ook tegenargumenten zoals ik heb een normale bloeddruk en ben gezond, ik dacht eerst ook altijd dat ik diabetes heb, maar gisteren laten testen en dat was goed:)
Ik wil dit gewoon even van mij afschrijven, omdat ik soms twijfel om juist rust te nemen omdat ik misschien te veel heb gedaan of juist doorgaan omdat ik iets in me lichaam voel? En ik wil internet zo met rust laten maar soms is het zo verleidelijk, maar vanaf ga ik dacht echt proberen... Wil gewoon echt doorgaan om mijn angst te overwinnen maar ik merk dat bepaalde gevoelens me tegenhouden en ik voel me nu ook iets meer moe, niet extreem, heb wel energie, maar misschien ligt het ook daar aan....
Maar ik vraag me af waarom ik me zelf dit aan doe en wil me zelf dit graag afleren.... Ik wil straks nog even boodschappen doen bij de winkel, maar twijfel, ik voel me licht in mijn hoofd en dat maakt me angstig...
Maar ik heb ook tegenargumenten zoals ik heb een normale bloeddruk en ben gezond, ik dacht eerst ook altijd dat ik diabetes heb, maar gisteren laten testen en dat was goed:)
Ik wil dit gewoon even van mij afschrijven, omdat ik soms twijfel om juist rust te nemen omdat ik misschien te veel heb gedaan of juist doorgaan omdat ik iets in me lichaam voel? En ik wil internet zo met rust laten maar soms is het zo verleidelijk, maar vanaf ga ik dacht echt proberen... Wil gewoon echt doorgaan om mijn angst te overwinnen maar ik merk dat bepaalde gevoelens me tegenhouden en ik voel me nu ook iets meer moe, niet extreem, heb wel energie, maar misschien ligt het ook daar aan....
dinsdag 16 oktober 2012 om 10:37
Doe dit soort dingen alsjeblieft nooit googlen! Je vindt dan alleen maar drama verhalen van mensen die er ergst mee hebben gemaakt. Raar gedrag van de mensen ie dat posten maar dat zit in de mens, als iets tegenvalt of heel erg is in onze beleving moeten we dat aan anderen laten weten om ze te 'helpen'. De mensen waarbij dit soort klachten niks betekenen zie je niet op diverse fora, want hoe leuk is het om op internet te zeggen, ik had hier en daar last van, maar het was niks..
Is heel stom, je leest idd alleen de erge verhalen. Dat willen mensen delen, de goede verhalenzijn hierdoor vele malen zeldzamer. Relax en zoek en goede behandelaar in plaats van internet...
Is heel stom, je leest idd alleen de erge verhalen. Dat willen mensen delen, de goede verhalenzijn hierdoor vele malen zeldzamer. Relax en zoek en goede behandelaar in plaats van internet...
dinsdag 16 oktober 2012 om 10:45
Ik ben gestopt met anticonceptie omdat ik merkte dat ik de laatste tijd erg down voelde en er niet goed tegen kon, constant hoofdpijn wat soms weken duurde... en voelde me anders...
Maar vanaf nu ga ik niet meer googlen en me richten op andere dingen, want je leest idd de ergste verhalen en dat betrek ik op me zelf, dus niet meer doen NU moet ik het echt een keer afleren en dat gaat me lukken. Ik ga even met mijn psycholoog overleggen, haar in ieder geval even mailen..
Maar vanaf nu ga ik niet meer googlen en me richten op andere dingen, want je leest idd de ergste verhalen en dat betrek ik op me zelf, dus niet meer doen NU moet ik het echt een keer afleren en dat gaat me lukken. Ik ga even met mijn psycholoog overleggen, haar in ieder geval even mailen..
dinsdag 16 oktober 2012 om 11:06
dinsdag 16 oktober 2012 om 11:10