stoppen met roken
dinsdag 16 oktober 2012 om 15:42
hallo allemaal,
na vandaag wil ik echt stoppen met roken heb van 12.15 tot 15.15 niet gerookt toen werd ik gruwelijk sagerijnig en wilde de sfeer thuis niet verpesten dus een sigaret opgestoken. Ik zag laatst een vrouw in een restaurant die had een nep sigaret weet de naam niet meer wil m ook graag bestellen.
Ze had de sigaret besteld via internet, het was geen supersmoker. Het apparaatje werkte juist zo goed omdat er heel veel rook uitkwam. Je had fillers met nicotine en zonder nicotine. Je kon ook smaakjes bestellen zoals appel, aarbei, mint enz...
Nu wil ik graag dat apparaatje bestellen maar ik weet de naam niet meer weet iemand wat ik bedoel hoe het heet, en eventuele ervaringen?
na vandaag wil ik echt stoppen met roken heb van 12.15 tot 15.15 niet gerookt toen werd ik gruwelijk sagerijnig en wilde de sfeer thuis niet verpesten dus een sigaret opgestoken. Ik zag laatst een vrouw in een restaurant die had een nep sigaret weet de naam niet meer wil m ook graag bestellen.
Ze had de sigaret besteld via internet, het was geen supersmoker. Het apparaatje werkte juist zo goed omdat er heel veel rook uitkwam. Je had fillers met nicotine en zonder nicotine. Je kon ook smaakjes bestellen zoals appel, aarbei, mint enz...
Nu wil ik graag dat apparaatje bestellen maar ik weet de naam niet meer weet iemand wat ik bedoel hoe het heet, en eventuele ervaringen?
dinsdag 16 oktober 2012 om 15:46
http://www.minigadgets.nl ... MCLy-zVhbMCFe7MtAoduRQArQ
dinsdag 16 oktober 2012 om 15:56
quote:cuba2012 schreef op 16 oktober 2012 @ 15:46:
http://www.minigadgets.nl ... MCLy-zVhbMCFe7MtAoduRQArQis m, ook niet helaas lastig zeg
http://www.minigadgets.nl ... MCLy-zVhbMCFe7MtAoduRQArQis m, ook niet helaas lastig zeg

dinsdag 16 oktober 2012 om 16:01
Heb ik geprobeerd, evenals, kauwgum en pleisters. Ik kreeg hoofdpijn van het lurken aan dat ding en datgene wat roken zo lekker maakt, namelijk die klap op je long, is er alleen het eerste trekje en daarna niet meer. Zit je aan zo'n ding te lurken en er gebeurd niets. Wel een hoop geld kwijt, dat dan weer wel.
dinsdag 16 oktober 2012 om 16:27
nou dat ding dat die vrouw had kwam heel veel rook uit dus niet zo'n super smoker waaraan je je kapot hijst en een beetje rook uitkomt. Sprak die vrouw ze was er heel tevreden over.
ik weet niet of dit m is..
http://www.dampen.nl/nl/s ... -tech-ego-t-startset.html
ding mag van mij best wel wat kosten (hoef m toch niet zelf te betalen haha) maar wel lullig als je dan de verkeerde koopt irritant dit zeg
ik weet niet of dit m is..
http://www.dampen.nl/nl/s ... -tech-ego-t-startset.html
ding mag van mij best wel wat kosten (hoef m toch niet zelf te betalen haha) maar wel lullig als je dan de verkeerde koopt irritant dit zeg
dinsdag 16 oktober 2012 om 16:44
Waar heb je haar gezien? Welke stad?
Ik vraag dit omdat ik mijn vriendin, zij woont in Amsterdam, die Heb ik vanuit Spanje zon sigaret heb gestuurd.
Deze heet cigarclean en is alleen zonder nicotine.
Er komt best wel veel rook vanaf. Maar is niet zo zwaar als een echte sigaret.
Ik ben daardoor al maanden helemaal gestopt met gezelligheid roken.
Ik heb er nog wel steeds 1 in huis en als ik bijv een drankje ga doen met mensen van wie ik weet dat ze roken dan neem ik m mee. Maar heb zelfs van deze sigaret al 1 maand geen gebruik gemaakt.
Maar goed deze komt uit Spanje. Maar misschien hebben ze in Nederland ook zon variant. Hij is dus echt zonder nicotine.
Succes!
Ik vraag dit omdat ik mijn vriendin, zij woont in Amsterdam, die Heb ik vanuit Spanje zon sigaret heb gestuurd.
Deze heet cigarclean en is alleen zonder nicotine.
Er komt best wel veel rook vanaf. Maar is niet zo zwaar als een echte sigaret.
Ik ben daardoor al maanden helemaal gestopt met gezelligheid roken.
Ik heb er nog wel steeds 1 in huis en als ik bijv een drankje ga doen met mensen van wie ik weet dat ze roken dan neem ik m mee. Maar heb zelfs van deze sigaret al 1 maand geen gebruik gemaakt.
Maar goed deze komt uit Spanje. Maar misschien hebben ze in Nederland ook zon variant. Hij is dus echt zonder nicotine.
Succes!

dinsdag 16 oktober 2012 om 17:02
De partysmoker schijnt een goeie e-sigaret te zijn en daar zijn ook ampullen met smaakjes bij verkrijgbaar. Zelf heb ik een supersmoker gehad die dampte in het begin als een dolle en vond 'm op een gegeven moment ook lekkerder dan een papieren sigaret. Helaas raakten de cartridges op en dan grijp je toch alweer snel naar een papieren sigaret omdat sigaretten eigenlijk overal wel om de hoek te koop zijn.
Mika, een forumster hier, heeft eentje waar ze erg tevreden over is. Ik dacht de Eco C maar weet dat zo niet heel zeker.
Mika, een forumster hier, heeft eentje waar ze erg tevreden over is. Ik dacht de Eco C maar weet dat zo niet heel zeker.
dinsdag 16 oktober 2012 om 17:07
Jij steekt na 3 (!!!) uren al weer een sigaret op omdat je de sfeer in huis niet wilde verpesten??!! Nee inderdaad, ik zou ook liever mijn gezondheid verpesten dan de sfeer in huis. Goede keuze!
Volgens mij ben je er nog helemaal niet aan toe om te stoppen met roken. Zo'n nepsigaret gaat je niet helpen hoor. Je motivatie en de kracht om te kunnen stoppen moet van jezelf uit komen.
Succes!
Volgens mij ben je er nog helemaal niet aan toe om te stoppen met roken. Zo'n nepsigaret gaat je niet helpen hoor. Je motivatie en de kracht om te kunnen stoppen moet van jezelf uit komen.
Succes!
dinsdag 16 oktober 2012 om 18:29
quote:cici28 schreef op 16 oktober 2012 @ 17:07:
Jij steekt na 3 (!!!) uren al weer een sigaret op omdat je de sfeer in huis niet wilde verpesten??!! Nee inderdaad, ik zou ook liever mijn gezondheid verpesten dan de sfeer in huis. Goede keuze!
Succes!
Jup dat.
Rook nog even door, zonder nepsigaret. En als je echt wil stoppen, stop dan ook echt.
Succes!
Jup dat.
Rook nog even door, zonder nepsigaret. En als je echt wil stoppen, stop dan ook echt.
dinsdag 16 oktober 2012 om 18:50
Nee dat was in Rosmalen.
Ja helemaal klaar voor ben je bijna nooit dat zijn er maar een paar, maar hoe eerder je begint hoe beter. Na 20 jaar roken is stoppen nog moeilijker.
Nou ik vind niet dat mn moeder het verdient om de hele dag af gezeken te worden.
Heb vanaf kwart over `12 tot nu net 2 sigaretten gerookt is toch al een verschil met een pakje per dag. en ben niet zo'n drol die 2 keer per jaar probeert te stoppen dit is misschien mn 3e poging in 8 jaar.
Ga weer even verder zoeken naar die neppe sigaret bedankt voor jullie tips!
Ja helemaal klaar voor ben je bijna nooit dat zijn er maar een paar, maar hoe eerder je begint hoe beter. Na 20 jaar roken is stoppen nog moeilijker.
Nou ik vind niet dat mn moeder het verdient om de hele dag af gezeken te worden.
Heb vanaf kwart over `12 tot nu net 2 sigaretten gerookt is toch al een verschil met een pakje per dag. en ben niet zo'n drol die 2 keer per jaar probeert te stoppen dit is misschien mn 3e poging in 8 jaar.
Ga weer even verder zoeken naar die neppe sigaret bedankt voor jullie tips!
dinsdag 16 oktober 2012 om 19:07
rookte zelf pakje zware shag per dag, ben nu nu net week gestopt. en kan je nu alvast vertellen dat dat stomme apparaat niet werkt.
als je wilt stoppen werkt maar een manier..de Cold-Turky manier.
en dan niet na 3 uur alweer een peuk op steken, want dan ben je een slappe zak,die het niet eens geprobeerd heeft.
als je wilt stoppen werkt maar een manier..de Cold-Turky manier.
en dan niet na 3 uur alweer een peuk op steken, want dan ben je een slappe zak,die het niet eens geprobeerd heeft.
dinsdag 16 oktober 2012 om 19:11
Stoppen met hulpmiddelen (pleisters, nepsigaretten, kauwgom, ed) werkt minder goed dan cold turkey. Ja... Het stoppen is makkelijker, maar.. Je begint weer sneller met roken.
Als je cold turkey stopt ga je door een klein helletje. Maar als je dat eenmaal hebt overleefd begin je minder snel weer met eens sigaret.
En als je weer begint met roken na drie uur, ben je gewoon totaal niet klaar om te stoppen. Heeft geen zin om daar je energie aan te verspillen.
Waarom wordt je moeder afgezeken?
Als je cold turkey stopt ga je door een klein helletje. Maar als je dat eenmaal hebt overleefd begin je minder snel weer met eens sigaret.
En als je weer begint met roken na drie uur, ben je gewoon totaal niet klaar om te stoppen. Heeft geen zin om daar je energie aan te verspillen.
Waarom wordt je moeder afgezeken?
dinsdag 16 oktober 2012 om 19:30
hoi Shoppen,
ben op de site en wil gaan bestellen er staat:
Lucky Strike
¤3.15 (including 21 % tax)
Lucky Strike
Een druppelflesje met 10 ml e-liquid
Smaak: Lucky Strike
Sterkte: Non
hoelang doe ik met een flesje
en er staat ook een swarovski sigaret bij maar dat is denk ik alleen het omhulsel geen starterskit...
groetjes
ben op de site en wil gaan bestellen er staat:
Lucky Strike
¤3.15 (including 21 % tax)
Lucky Strike
Een druppelflesje met 10 ml e-liquid
Smaak: Lucky Strike
Sterkte: Non
hoelang doe ik met een flesje
en er staat ook een swarovski sigaret bij maar dat is denk ik alleen het omhulsel geen starterskit...
groetjes