Gezondheid alle pijlers

Hielspoor

09-08-2009 22:36 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft er ook last (gehad) van hielspoor? Ik heb het sinds april vorig jaar en ik heb er onwijs veel last van. Het is vooral 'opstartpijn' ('s morgens uit bed stappen, van de bank opstaan), die eerste paar stappen lijk ik wel een oud wijf.

Eerst ben ik door de huisarts doorverwezen naar de podoloog, hij heeft mij (leren) zooltjes aangemeten, maar geen resultaat. Vervolgens naar een orthopeed voor een ander type zooltjes i.c.m. shockwavetherapie (onwijs pijnlijk! ). Dat laatste leek even te helpen en het ging elke keer iets beter, maar nu ben ik een aantal weken gestopt met de shockwavetherapie (i.v.m. vakantie) en nu lijkt het of ik weer terug bij af ben....word er een beetje moedeloos van...

Ervaringen? Gaat hielspoor ooit weg?

Bedankt alvast!
weet je wat een hielspoor verlicht? push ups van Sckechers.
Fitflops!!
Ik heb een kennis met hielspoor en zij loopt het liefst op birckenstocks (schrijf je dat zo?). Die hebben een ´gat´ in de zool bij de hiel en bij haar past het precies.

Ik vind ze oerlelijk, maar als het helpt is het misschien een overweging om ze door een schoenmaker te laten slopen en de zool te gebruiken in andere schoenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven