Topic parodie deel twee.
maandag 15 oktober 2012 om 21:40
dinsdag 16 oktober 2012 om 09:03
Wist je niet dat Wé had geruild met die ene Fanse chansonnie? Die zange, je weet wel, met een a. Die moet je echt niet om half 3 's nachts sms'en, dat zit hij namelijk te forummen.
Blijf ik nu dan zelf met mijn kutp*rsonality zitten?
Waar is Mest eigenlijk? Ik heb haar al een paar nachten niet gezien.
Blijf ik nu dan zelf met mijn kutp*rsonality zitten?
Waar is Mest eigenlijk? Ik heb haar al een paar nachten niet gezien.
Ga in therapie!
dinsdag 16 oktober 2012 om 23:20
Blog over eten.
Gek op groente ben ik. En ik lust ook alle soorten. Of de groente nou gewokt, gekookt of gegrild is, met vijf kruidenpoeder (ja, heel lekker is dat), ketjap of zout aangemaakt, het maakt mij niet uit, ik hou er gewoon van. Groenten, groenten en nog eens groenten. Ze noemen mij weleens 'het groentenvrouwtje', nou, dan weet je het wel.
Daarom deze week een groentenrecept:
Frikandel speciaal.
Benodigdheden:
1 frikandel
Ketchup
Mayonaise
Uitjes
Snijd de frikandel open, doe er mayonaise (liefst van biologische eieren en olie gemaakt) en ketchup in en besprenkel met een (favoriete groente van mij) gesnipperd uitje.
Eenvoudig, voedzaam en met een gefrituurd aardappeltje er bij een volwaardige maaltijd. Varieer meer met groente!
Tot volgende week!
Gek op groente ben ik. En ik lust ook alle soorten. Of de groente nou gewokt, gekookt of gegrild is, met vijf kruidenpoeder (ja, heel lekker is dat), ketjap of zout aangemaakt, het maakt mij niet uit, ik hou er gewoon van. Groenten, groenten en nog eens groenten. Ze noemen mij weleens 'het groentenvrouwtje', nou, dan weet je het wel.
Daarom deze week een groentenrecept:
Frikandel speciaal.
Benodigdheden:
1 frikandel
Ketchup
Mayonaise
Uitjes
Snijd de frikandel open, doe er mayonaise (liefst van biologische eieren en olie gemaakt) en ketchup in en besprenkel met een (favoriete groente van mij) gesnipperd uitje.
Eenvoudig, voedzaam en met een gefrituurd aardappeltje er bij een volwaardige maaltijd. Varieer meer met groente!
Tot volgende week!
dinsdag 16 oktober 2012 om 23:29
Leuk groentenrecept voor alleenstaande moeders, Lenahorne! Ik zou er nog iets aan toe willen voegen om het recept écht af te maken: gooi de frikandel vóórdat je hem opensnijdt even in de frituurpan. Ik ben hier ooit een keer per ongeluk achtergekomen en het smaakt echt heerlijk!
4er, wat lief dat je wilt ruilen. Ik heb geen verstand van obvious topics, ik schrijf bijna altijd in niet voor de hand liggende topics. Spannend dus!
Hoe zou je je eigen personality omschrijven?
4er, wat lief dat je wilt ruilen. Ik heb geen verstand van obvious topics, ik schrijf bijna altijd in niet voor de hand liggende topics. Spannend dus!
Hoe zou je je eigen personality omschrijven?
Ga in therapie!
woensdag 17 oktober 2012 om 09:14
Nou, ik heb een echte open, beheerste en .. eh.. vriendelijke personality. Realistisch, gebalanceerd. Dat soort werk. Bekijk problemen zoveel mogelijk van 2 of meer kanten. Hier op het forum dan. Ik krijg de indruk dat iedereen mij ook aardig vindt hier. Daarom ben ik hier ook zo graag
Ik kijk geen tvtrash en kan daar dus helaas niet over meeschrijven. Soms doe ik dat wel hoor, als dat het enige topic is die avond, waar gereageerd wordt, zeg maar.
Ik kijk geen tvtrash en kan daar dus helaas niet over meeschrijven. Soms doe ik dat wel hoor, als dat het enige topic is die avond, waar gereageerd wordt, zeg maar.
Later is nu
woensdag 17 oktober 2012 om 09:23
O Nachtmerrie, ik vind jou ook heulheul aardig hoor (kun je makkelijk tegen iedere trut zeggen als je haar toch niet hoeft aan te kijken).
Maar begrijp ik nou goed dat dit topic als onderliggend doel ook partnerruil heeft? Geen idee of Kazman daar interesse in heeft, maar hij hoeft het niet te weten, toch?
Maar begrijp ik nou goed dat dit topic als onderliggend doel ook partnerruil heeft? Geen idee of Kazman daar interesse in heeft, maar hij hoeft het niet te weten, toch?