Gerard Komrij
woensdag 17 oktober 2012 om 00:54
Ik zie dus net in de herhaling van DWDD Renate Verbaan in De TV Draait Door, waar ze voor Shownieuws Gerrit Hiemstra aankondigt als Gerard Komrij.
Gerard ook gewoon he, niet eens Gerrit. Die bovendien dood is.
Dit kán toch niet. Dit soort mensen kan je toch niet als presentator inzetten. Zelfs niet bij SBS6. Toch? Ik vind het beschamend.
Gerard ook gewoon he, niet eens Gerrit. Die bovendien dood is.
Dit kán toch niet. Dit soort mensen kan je toch niet als presentator inzetten. Zelfs niet bij SBS6. Toch? Ik vind het beschamend.
woensdag 17 oktober 2012 om 01:13
Het was een item bij shownieuws die aankondigde dat er een nieuwe weerman werd gezocht bij de NOS. Vandaar VotesforLeo. Dat ze Komrij dan weer kende, viel ik ook van mijn bank van...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 17 oktober 2012 om 02:09
quote:VotesforLeo schreef op 17 oktober 2012 @ 01:06:
Echt??? Dat is wel ernstig. Maar het verbaast me a) dat Renate komrij kentt (al noemt ze hem dan gerrit). En b) gerrit hiemstra bij sbs6?Gerrit Komrij heet Gerrit Komrij, evenals Gerrit Hiemstra Gerrit Hiemstra heet. Dat Renate Verbaan aldus Gerrit Komrij Gerrit Komrij noemt is juist, al bedoelt ze Gerrit Hiemstra..................Dus?
Echt??? Dat is wel ernstig. Maar het verbaast me a) dat Renate komrij kentt (al noemt ze hem dan gerrit). En b) gerrit hiemstra bij sbs6?Gerrit Komrij heet Gerrit Komrij, evenals Gerrit Hiemstra Gerrit Hiemstra heet. Dat Renate Verbaan aldus Gerrit Komrij Gerrit Komrij noemt is juist, al bedoelt ze Gerrit Hiemstra..................Dus?
woensdag 17 oktober 2012 om 10:31
quote:dammes3 schreef op 17 oktober 2012 @ 02:09:
[...]
Gerrit Komrij heet Gerrit Komrij, evenals Gerrit Hiemstra Gerrit Hiemstra heet. Dat Renate Verbaan aldus Gerrit Komrij Gerrit Komrij noemt is juist, al bedoelt ze Gerrit Hiemstra..................Dus?Maar ze zei dus Gerard Komrij.. da's dus meer dan een verspreking.
[...]
Gerrit Komrij heet Gerrit Komrij, evenals Gerrit Hiemstra Gerrit Hiemstra heet. Dat Renate Verbaan aldus Gerrit Komrij Gerrit Komrij noemt is juist, al bedoelt ze Gerrit Hiemstra..................Dus?Maar ze zei dus Gerard Komrij.. da's dus meer dan een verspreking.
woensdag 17 oktober 2012 om 10:42
woensdag 17 oktober 2012 om 13:15
quote:louisavuitton schreef op 17 oktober 2012 @ 10:42:
En jullie moeten wel in de gaten houden dat het maar Shownieuws is, wat toch niet al te intelligent nieuws brengt (dus daar zitten ook niet al te intelligente presentatoren).
Dat.
Ik denk niet dat je ernstige diepgang kunt verwachten in een showbizzprogramma.
En jullie moeten wel in de gaten houden dat het maar Shownieuws is, wat toch niet al te intelligent nieuws brengt (dus daar zitten ook niet al te intelligente presentatoren).
Dat.
Ik denk niet dat je ernstige diepgang kunt verwachten in een showbizzprogramma.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!