Entertainment alle pijlers

Amanda krabbe

17-10-2012 16:43 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Wat vonden jullie nou écht van Amanda in de Viva?

De een kan haar nonchalante waarderen de ander niet?
Iets meer toelichting?
Moet dit niet bij entertainment?

En eerlijk gezegd: I do not give a rats behind about Amanda.
Geeft ze niet die domme adviezen in de viva?
Ik vond het nergens over gaan. Hele flauwe antwoorden. Niets zeggend. Maar ja, Amanda Krabbé...
Ik ken die 8 niet.

Maar ik vind Amanda wel stoer. Hoe ze al die kinderen en Martijn handelt, en ook een eigen leven overeind houdt.
.
Sorry ik lees de Viva niet (en ik denk zo'n 80% van de bevolking hier niet)
Viva? Nooit van gehoord!!!
quote:Tia.Dalma schreef op 17 oktober 2012 @ 16:57:

Sorry ik lees de Viva niet (en ik denk zo'n 80% van de bevolking hier niet)+1
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Tia.Dalma schreef op 17 oktober 2012 @ 16:57:

Sorry ik lees de Viva niet (en ik denk zo'n 80% van de bevolking hier niet)Viva?
Waarom is het niet lezen van de viva eigenlijk iets om trots op te zijn op het vivaforum? Zo leuk ook voor de redactie die het forum mogelijk maakt, om dat telkens te lezen.

Het staat er niet letterlijk hoor, dat mensen er trots op zijn maar het heeft duidelijk wel die lading.

En OT ik vind Amanda Krabbe totaal niet grappig of leuk of wat dan ook, sorry.
Viva wordt nog veel gelezen hoor, zo wie zo in de leesmap, enne..ja het forum is gewoon veel gezelliger!!
Amanda wie?
quote:pyridine schreef op 17 oktober 2012 @ 18:38:

Waarom is het niet lezen van de viva eigenlijk iets om trots op te zijn op het vivaforum? Zo leuk ook voor de redactie die het forum mogelijk maakt, om dat telkens te lezen.Zonder forummers geen forum. Die schrijven het hier tenslotte vol, dat doet de redactie niet (of ik ben zo'n sukkel die denkt dat er echt 2000 actieve gebruikers zijn, terwijl het eigenlijk de viva redactie is en 5 social-gehandicapten zoals ik die denken tegen leuke mensen te praten maar eigenlijk in gesprek zijn met een redactie) En ze halen er een hoop advertentie inkomsten uit. Ik vind het viva forum leuk, maar het viva blad vreselijk. Waarom zou ik dat niet mogen zeggen op het forum? Omdat het van viva is?
Ik vind haar antwoorden vaak wel grappig en ze zijn precies zo bedoeld, ze steekt de draak met de vragen.
Ik lees ook geen Viva en ik ken Amanda niet goed genoeg om er iets over te zeggen.
Ik lees wel de Viva, maar sla Amanda over. Soms lees ik per ongeluk een stukje, en erger ik me helemaal dood. Te stomzinnig voor woorden.
quote:pyridine schreef op 17 oktober 2012 @ 18:38:

Waarom is het niet lezen van de viva eigenlijk iets om trots op te zijn op het vivaforum? Zo leuk ook voor de redactie die het forum mogelijk maakt, om dat telkens te lezen.

Het staat er niet letterlijk hoor, dat mensen er trots op zijn maar het heeft duidelijk wel die lading.

En OT ik vind Amanda Krabbe totaal niet grappig of leuk of wat dan ook, sorry.Moet ik gaan liegen dan dat ik de Viva wel lees, om de tere redactiezieltjes te sparen?

De redactie ligt er heus niet wakker van hoor, die spitten het forum vaak genoeg door op zoek naar inspiratie voor het blad. Daar is niks mis mee, begrijp me niet verkeerd, maar dàt is het doel van dit forum en niet het sterken van de tere zieltjes.
Staat ze er dan elke week in?
Ik vindt het altijd wel grappig dat sommige hier een keiharde mening hebben online,maar in het echte leven weinig te zeggen hebben, en hier op het forum denken heer en meester(es) te zijn.
quote:deurkrukje schreef op 17 oktober 2012 @ 18:51:

Ik vindt het altijd wel grappig dat sommige hier een keiharde mening hebben online,maar in het echte leven weinig te zeggen hebben, en hier op het forum denken heer en meester(es) te zijn.Jij kent veel forummers IRL begrijp ik?
De eerste aangesprokene meld zich heerlijk!!
quote:deurkrukje schreef op 17 oktober 2012 @ 18:54:

De eerste aangesprokene meld zich heerlijk!!Vertel... welke keiharde mening van mij staat dan zo haaks op mijn werkelijke leven?
Zo kom je over, echt niet als een sterke persoonlijkheid dat blijkt maar,jij mag een mening hebben,maar die van een ander kun je niet weerstaan of incasseren, beetje jammer!
quote:deurkrukje schreef op 17 oktober 2012 @ 18:59:

Zo kom je over, echt niet als een sterke persoonlijkheid dat blijkt maar,jij mag een mening hebben,maar die van een ander kun je niet weerstaan of incasseren, beetje jammer!Mijn doel is niet om over te komen als een sterke persoonlijkheid, mijn doel hier is om te forummen. En als de mening van een ander mij niet welgevallig is, dan staat het mij vrij daar vragen over te stellen. Dat doet men namelijk op een forum: discussiëren, vragen stellen en eigen ervaringen delen. Beetje jammer dat jij dat niet begrijpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven