Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Barbie

Maar MO kijkt wel die stomme voetjebal en ik heb geen zin om boven te gaan kijken (koud en klein K-tvtje)
Nee, ik kijk geen voetbal. K gelukkig ook niet. Barbie kijk ik ook niet. Is hij ook blij mee

Ik lig al gedoucht en wel op de bank. Ben vanmiddag al gaan douchen. Daarna nachthemd aan, vest aan en niks doen. Ja, zere keel hebben en hoesten. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Wil ook wel Barbie maar vriend heeft de ab, dus morgen Barbie denk ik

Ben weer goedgekeurd door de verloskundige.

Beterschap voor alle zieken!
Fijn Bor!! (van de goedkeuring,niet van de ab bij vriend )

Ik klikte op zoek en zag: laatste bericht Borrie....het zal toch niet,het zal toch niet.....

....nee dus..
Was toch nog een paar minuten Barbie..

Ik heb salade caprese gegeten met pijnboompitjes en balsamicostroop en stokbrood en vriend soep met stokbrood en beenham/mosterdsaus..

En nu verveel ik me een beetje..
Klinkt lekker maar wel erg zomers Borrie.

Hier nasi en ik lig al in bed..helemaal naar de kleaute.

Morgen weer een dag.
Ik had ook nasi. Lekker. Ik ga ook zo naar bed. Nog niet naar de kleaute net als Bieb maar ik heb me wel eens beter gevoeld.
Truste!

Had geen zin om te koken, dus lekker makkelijk
Beterschap voor de snotter-meisjes! Bleh.

Ik was toeteren en zit nu nog even met een glaasje wijn en een paar blokjes kaas thuis te komen. Nog 1 dagje werken en dan 4 dagen vrij. Jeuj, wat heb ik daar zin in!

Tonks en TH leuke sneak gezien?

Slaap lekker allemaal! En voor Bor een fijne rustige nacht. Hoewel, als die kleine nou eventjes snel naar buiten kruipt, kan jij weer lekker aan de rosbief.
Sneak was wel aardig, Taken 2. En met Tonks een ieniemieniemeet om boekjes te geven en even te kletsen .

Bieb en Rat, beterschap!

Borrie, lekker eten en fijn van goedgekeurd en gezellige baby high tea. En we zijn nieuwsgierig

Splint, sterks voor laatste dag en dan genieten!

Ik ga naar bed en hoef pas iets om 12.15 uur .

goedemorgen, met zeer lijf toch maar naar het werk. Geen koorts of verhoging dus dan maar werken. Voorzover dat gaat.

Borrie, sterkte de laatste dag(en) ik hoop dat je meisje snel komt.

Bieb, ik hoop dat je je wat beter voelt dan gister.
Mohhug! Iedereen sterkte met deze dag.

Ik hooooop op een rustige dag op kantoor, maar dat is altijd een beetje gevaarlijk om dat uit te spreken.

Rat, stoer mens, hou je taai. En Bieb, ik hoop dat jij je inmiddels een heel stuk beter voelt.

Tot later!

Ik was best wel een aso met mn niks drinken daar Th

Ik ben blij met de boekjes! Vooral die ict handleiding is handig!

Zit nu steeds kleine stukjes te lezen op werk.
Het Viva forum is papaja.
Tonks, wij zorgen daar voor genoeg omzet (mede dankzij pittige prijzen :-)) dus geen zorg hoor. Fijn dat die handleiding handig is en als je nog iets nodig hebt: ik ben morgen redelijk in de buurt van die bieb

Splinter, hopelijk heb jij inderdaad de rustige dag waar je op hoopt . En Bieb en Rat, gaat het bij jullie een beetje met gammel/zeer lijf?

Ik ga zo eens richting de manuele therapeut, hopelijk kan hij het laatste vastzittende plekje in mijn bovenrug wel los krijgen

Later meer!
ben toch geveld, ziek naar huis. En daar baal ik van. Dit weekend heb ik een leuke afspraak in z. Lunchen met 2 vriendinnen. Wil daar graag bij zijn.
Ratteke, dat is zeker balen Hopelijk helpt een stootkuurtje fruit/vitamine C pillen en paracetamol + lekker warm in bed liggen om er een beetje bovenop te komen voor zaterdag!

Zowel mijn nek als mijn bovenrug zijn een soort van gekraakt (ik voelde in ieder geval een knak op beide plaatsen) en ik zou daar weer wat soepeler van moeten worden . Hoofd voelt nu wel een beetje gaar, maar dat kon gebeuren. Dus ik hoop er maar het beste van .

Nu even een presentatie afronden, eten en naar een verjaardag en morgen laatste keer werkgroep. En daarna ga ik hard leren voor het tentamen van a.s. dinsdag
Aaahhh, Ratteke, dus toch? Beterschap meid, inderdaad lekker in je bed of met een dekentje op de bank. Dochter was laatst toch ook ziek? Heb je het misschien van haar overgenomen. Mag jij ook stomen. En inderdaad even een flinke stoot gezonde dingen, flink slapen en dit weekend lekker op pad. Het is pas woensdag, dus misschien lukt het nog wel.

TH, veel water drinken na een kraakbeurt. Althans, dat heeft mijn zeer aangename Canadese chiropractor me destijds aangeraden. Hopelijk heeft het wel geholpen!

Borrie, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hopelijk was dit je laatste bezoekje aan de verloskundige!

Dag was voor mij toch niet zo heel rustig. Ging pas om half 7 naar huis. Straks nog een klein dingetje doen en dan lekker 4 dagen vrij.

Beterschap Ratteke!!

Lekker kallempies an en wie weet ben je het weekend weer opgeknapt zodat je gewoon naar Z kan hé.

Nu rusten iig!

Th,lekker geknakkerd dus Mijn ervaring is dat dat zeker verlichting moet geven (en op de dag zelf vooral moeheid)

Lief zijn voor jezelf!!

Ik ben weer kipjeslekker (dus het kan...) en vandaag voor het eerst mijn nieuwe label erbij met werken (Gisteren opleiding van een halve dag gehad en red je er maar mee)

Best pittig maar ook wel weer leuk en spannend

En morgen toch lekker vrij dankzij lieve collega die het niet zo nodig vond dat ik die dag inhaalde van de begrafenis (kost me uiteraard wel een vakantiedag)
Aah Splint,jij ook hier

Lekker hoor zo'n lang weekend!

Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen in Antwerpen.

Ik bedenk me net dat ik nog die 2 vrijkaarten heb voor http://www.muhka.be

Als je ze wilt kan ik ze morgen nog op de post doen en heb je ze vrijdag (weet niet of jullie al vroeg vertrekken ..voor de postbode komt)
Fijn dat je weer kiplekker bent Bieb! En wat lief van die collega. Ben je dan morgen vrij?

Museum ziet er leuk uit. Dus als jullie er niks mee doen, dan vind ik het wel heel leuk om erheen te gaan. We gaan zaterdag pas, dus dat moet dan makkelijk lukken met de post. Lief!
Kga gelijk even een enveloppie zoeken.

Lieve collega is de big boss van de planning en die vond dat ik best mócht komen werken als ik niet zo best in de uren zat maar dat het qua bezetting ook prima zonder mij ging.

Dus idd heerlijk vrij
Fijn Bieb, van beter zijn en niet hoeven te werken.

Splinter, laat aan het werk nog. Nu vrij. En zaterdag naar Antwerpen. Leuk hoor.

Ik heb verhoging. Bah. En Tara komt net bij me liggen. Lief denk ik. Nee hoor. Heeft ze net een scheet gelaten... mijn neus doet het nog wel helaas.

Nu ga ik weer op de bank liggen, Criminal minds komt zo.
Bieb, dankjewel!

Ghe Rat, altijd fijn zo'n hond die met je 'begaan' is......

Verhoging is niet goed. Neem je wel iets in?
Heb net een paracetamol ingenomen. Nu doet mijn lijf tenminste niet meer zo zeer.

Lief van je Bieb, kaartjes sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven