Edelstenen Therapie

17-10-2012 18:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie draagt of verzameld er nog meer edelstenen en zo ja voor welk doel draag jij hem(bij je).

Ik draag op het moment Borniet, en mag hem volgens die meneer van het edelstenen winkeltje onbeperkt dragen,althans dat bevestigde de pendel.
Ik zou me stukken beter voelen met een 2 karaats diamant om mijn vinger.
Hahahahahahah
Ik heb wel wat hangers met stenen er aan en ringen met stenen er in en als ik ze draag is dat puur en alleen omdat ik het mooi vind.
En d emeneer van de pendel was vast dezelfde meneer die de stenen verkocht...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:waarbij schreef op 17 oktober 2012 @ 18:29:

Ik zou me stukken beter voelen met een 2 karaats diamant om mijn vinger.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja fame..
ik heb er ook eentje, maar heb niet de indruk dat ie iets deed.

Mijn pendel vind ik overigens eng, die beweegt en hangt stil uit zichzelf
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Na een avondje heftig stappen heb ik wel 's het gevoel een baksteen op mijn hoofd te hebben; geldt dat ook?
Ik zou die man vragen welke steen je moet dragen om van je bijgeloof af te komen.
Een agaat, volgens mij, als trouw ketting (als alternatief voor een ring).
Vindt het gewoon leuk om te dragen, denk niet echt dat het bijgeloof is,maargoed er zijn mensen die het dragen en er echt baat bij hebben,ik vindt niet dat je dat gelijk moet bestempelen als bijgeloof!
wel mooie steen idd

Maar TO, als je hem gewoon draagt voor de leuk/mooi, waarom ga je dan niet gewoon naar de juwelier/edelsmid in plaats van naar zo'n zweeffiguur? (niet lullig bedoelt, echt nieuwsgierigheid).
Ik heb om de week op hun kinderen gepast, en toen opende ze een winkeltje, en nodigden me uit nou dan ben ik de laatste om die mensen tegen hun borst te stoten en alvast vooraf een mening te hebben voordat ik het uberhaupt wel eens heb geprobeert.
quote:deurkrukje schreef op 17 oktober 2012 @ 18:53:

Ik heb om de week op hun kinderen gepast, en toen opende ze een winkeltje, en nodigden me uit nou dan ben ik de laatste om die mensen tegen hun borst te stoten en alvast vooraf een mening te hebben voordat ik het uberhaupt wel eens heb geprobeert.

Dat zou ik ook niet doen hoor. Ik zou alleen inwendig mijn schouders ophalen en wel zorgen dat ik een mooie steen kreeg. Niet dat je dan opeens Barnsteen tegen je zweetvoeten moet gaan dragen ofzo (ik vind barnsteen suf).

Maar die Borniet zou ergens voor moeten werken begrijp ik?
quote:deurkrukje schreef op 17 oktober 2012 @ 18:44:

er zijn mensen die het dragen en er echt baat bij hebbenUhuh. Snel en efficiënt van hun pecuniaire overschot afgeholpen. Ernstige kwaal, goede remedie. Zou het zeer aanraden.
Ik draag op dit moment een Jaspis. Deze steen zou helpen om meer te "aarden". Ik geloof er een klein beetje in, en dat is vooral omdat als ik sommige stenen vasthoud, ze helemaal warm worden in mijn hand en ik kleine flitsjes door m'n hand voel gaan, terwijl ik dat bij andere stenen dan weer helemaal niet heb. De Jaspis die ik draag is binnen een week helemaal verkleurd, was soort donkeroranje en is nu in het midden wit.
Ik ken iemand die bloedkoraal draagt tegen hoofdpijn, maar ik neem zelf toch maar m'n medicijnen in
Ik draag diamanten en topaas, uitsluitend omdat ik het mooi vind.
Ik heb een armband van onyx.
Been there, done that, got the T-shirt.
Is er misschien ook een steen deurkrukje die je kan helpen met het correct gebruik van de taal? Er staan namelijk nogal wat taalfouten in je berichtjes.
Ik vraag aan Lex een cartier horloge, voor mijn menstruatieklachten
Ik draag maansteen omdat ik het mooi vind.

Ben wel eens in een zweefwinkeltje geweest. Geweldig wat voor mensen er komen en wat voor verhalen er worden verteld.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik draag momenteel een lemon topaas/citrien ring.
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 oktober 2012 @ 00:10:

Ik vraag aan Lex een cartier horloge, voor mijn menstruatieklachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven