Edelstenen Therapie
woensdag 17 oktober 2012 om 18:28
woensdag 17 oktober 2012 om 18:53
woensdag 17 oktober 2012 om 19:03
quote:deurkrukje schreef op 17 oktober 2012 @ 18:53:
Ik heb om de week op hun kinderen gepast, en toen opende ze een winkeltje, en nodigden me uit nou dan ben ik de laatste om die mensen tegen hun borst te stoten en alvast vooraf een mening te hebben voordat ik het uberhaupt wel eens heb geprobeert.
Dat zou ik ook niet doen hoor. Ik zou alleen inwendig mijn schouders ophalen en wel zorgen dat ik een mooie steen kreeg. Niet dat je dan opeens Barnsteen tegen je zweetvoeten moet gaan dragen ofzo (ik vind barnsteen suf).
Maar die Borniet zou ergens voor moeten werken begrijp ik?
Ik heb om de week op hun kinderen gepast, en toen opende ze een winkeltje, en nodigden me uit nou dan ben ik de laatste om die mensen tegen hun borst te stoten en alvast vooraf een mening te hebben voordat ik het uberhaupt wel eens heb geprobeert.
Dat zou ik ook niet doen hoor. Ik zou alleen inwendig mijn schouders ophalen en wel zorgen dat ik een mooie steen kreeg. Niet dat je dan opeens Barnsteen tegen je zweetvoeten moet gaan dragen ofzo (ik vind barnsteen suf).
Maar die Borniet zou ergens voor moeten werken begrijp ik?
woensdag 17 oktober 2012 om 19:52
Ik draag op dit moment een Jaspis. Deze steen zou helpen om meer te "aarden". Ik geloof er een klein beetje in, en dat is vooral omdat als ik sommige stenen vasthoud, ze helemaal warm worden in mijn hand en ik kleine flitsjes door m'n hand voel gaan, terwijl ik dat bij andere stenen dan weer helemaal niet heb. De Jaspis die ik draag is binnen een week helemaal verkleurd, was soort donkeroranje en is nu in het midden wit.