Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 14 oktober 2012 om 13:55
Hoi hoi,
Ik heb nog een paars skipakje te geef. Een kleine maat 80. Van de lidl van vorig winterseizoen.
Iemand interesse?
Verder heb ik nog twee keukendeurhandvaten(in verpakking), twee deurkrukken (in verpakking).
Een zwart witte bloemenbikini. Maat 38 geloof ik.
Voor interesse mail me even voor de foto's naar liedjepiedje 1 @ hotmail. nl
Ik heb nog een paars skipakje te geef. Een kleine maat 80. Van de lidl van vorig winterseizoen.
Iemand interesse?
Verder heb ik nog twee keukendeurhandvaten(in verpakking), twee deurkrukken (in verpakking).
Een zwart witte bloemenbikini. Maat 38 geloof ik.
Voor interesse mail me even voor de foto's naar liedjepiedje 1 @ hotmail. nl
zondag 14 oktober 2012 om 14:07
maandag 15 oktober 2012 om 16:50
quote:hanglamp schreef op 13 oktober 2012 @ 20:10:
Ow, heb de postcodeloterijbonnen terug gevonden, stond geen Apenheul bij... Jammer de bammer!
Heeft iemand anders nog misschien liggen? Ze zaten ook bij de Veronica-tv-gids...Ik heb de Veronicagids maar deze lichting bonnen (tussenstop abbo) net gemist denk ik. Maar ik keek even op de site en je kan ze hier zelf printen!
Ow, heb de postcodeloterijbonnen terug gevonden, stond geen Apenheul bij... Jammer de bammer!
Heeft iemand anders nog misschien liggen? Ze zaten ook bij de Veronica-tv-gids...Ik heb de Veronicagids maar deze lichting bonnen (tussenstop abbo) net gemist denk ik. Maar ik keek even op de site en je kan ze hier zelf printen!
maandag 15 oktober 2012 om 19:49
Poehee, ook weer even lang geleden... strontziek, 10 keer toilet, 2 keer ondersteboven... je kent het wel. Man nu ook, dus we zullen wel wat verkeerds gegeten hebben.
Ik weet dat ik nog ergens in de kast een bosatlas heb liggen, geen idee welke editie. Ik ga morgen voor je kijken newnick. Vergeef me bij voorbaat als het overmorgen wordt...
Ik weet dat ik nog ergens in de kast een bosatlas heb liggen, geen idee welke editie. Ik ga morgen voor je kijken newnick. Vergeef me bij voorbaat als het overmorgen wordt...
dinsdag 16 oktober 2012 om 11:25
Gratis af te halen; een blauwe ronde tafel, geen stoelen erbij. Je moet voor het mooie er wel een tafelkleed op leggen want de kleur is door de zon een beetje verschoten.
Voor een foto kan je mailen naar mylenevalerie@hotmail.com
Voor een foto kan je mailen naar mylenevalerie@hotmail.com
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 16 oktober 2012 om 13:25
woensdag 17 oktober 2012 om 09:54
woensdag 17 oktober 2012 om 14:46
Ik heb weer even wat opgeruimd:
Wie is er geïnteresseerd in...
1. zo'n knisperding van de Hema:
2. Beertje met muziekdoosje (zacht geluid, nooit gebruikt)
3. Meisjesbadpak maat 74
4. Babyslofjes 12-18mnd (ongedragen)
5. Babyslofjes 0-6mnd (ongedragen)
6.Rood J&J-shirt maat 68 (gedragen)
7. Baby-born mutsjes (ongedragen)
Wie is er geïnteresseerd in...
1. zo'n knisperding van de Hema:
2. Beertje met muziekdoosje (zacht geluid, nooit gebruikt)
3. Meisjesbadpak maat 74
4. Babyslofjes 12-18mnd (ongedragen)
5. Babyslofjes 0-6mnd (ongedragen)
6.Rood J&J-shirt maat 68 (gedragen)
7. Baby-born mutsjes (ongedragen)
donderdag 18 oktober 2012 om 09:28
quote:MamaK77 schreef op 17 oktober 2012 @ 09:54:
@newnick.. de bosatlas is een kinderbosatlas.. helaas dus.
Aaarchhh, wordt hier helemaal kriegel! Laptop van schoonouders gecrashed en geen recovery cd.. misschien iemand erg handig met computers en toevallig nog een windows 7 cd in huis oh ja en dan ook nog wonend in NB...?Bedankt voor het kijken! Die cd. daar kan ik je wel aan helpen als je deze nog niet hebt!
@newnick.. de bosatlas is een kinderbosatlas.. helaas dus.
Aaarchhh, wordt hier helemaal kriegel! Laptop van schoonouders gecrashed en geen recovery cd.. misschien iemand erg handig met computers en toevallig nog een windows 7 cd in huis oh ja en dan ook nog wonend in NB...?Bedankt voor het kijken! Die cd. daar kan ik je wel aan helpen als je deze nog niet hebt!
donderdag 18 oktober 2012 om 10:13
quote:isa33 schreef op 17 oktober 2012 @ 14:46:
Wie daar interesse in heeft, moet het even laten weten. Daar hoef ik namelijk niet de hoofdprijs voor, maar helemaal gratis weggeven vind ik ook te gek.
Geld vragen op dit topic mag niet dan wordt het topic verwijdert.
Je kunt het op de pijler " Aangeboden " zetten.
Wie daar interesse in heeft, moet het even laten weten. Daar hoef ik namelijk niet de hoofdprijs voor, maar helemaal gratis weggeven vind ik ook te gek.
donderdag 18 oktober 2012 om 13:28
quote:maylea schreef op 18 oktober 2012 @ 10:13:
[...]
Klopt.
Beste Isa33, graag dat je wel aan de regels hier houdt.
En voor een ieder, ook op het prikbord zijn linken naar verkopen op Marktplaats niet toegestaan.
mvg,
Junior.
[...]
Klopt.
Beste Isa33, graag dat je wel aan de regels hier houdt.
En voor een ieder, ook op het prikbord zijn linken naar verkopen op Marktplaats niet toegestaan.
mvg,
Junior.