Oprechte verwondering

19-10-2012 10:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit een beetje suf te zappen op internet. Kom ik bij het programma Trinny and Susannah Missie Holland.

Even kijken wat dat is. Kom er een meisje van 21 die een make-over wil. Ze lacht en ik zie een bizar soort aanslag op de tanden. (Ik let altijd op tanden, weet niet waarom). Ze zijn erg geel, maar ook, ja ik weet niet hoe ik het moet noemen, echt een dikke laag aanslag. Ook erg duidelijk zichtbaar.

Ik heb dit wel vaker op televisie gezien en vroeger had iemand bij mij dat in de klas ook.

Ik vraag me af, hoe komt dit? Heb je dan een slechter gebit dan de gemiddelde mens, is het een soort aandoening? Of komt het gewoon omdat je echt nooit je tanden poetst. (Zo lijkt het eerlijk gezegd wel)

Misschien kunnen ze er niks aan doen, maar ik vind het er niet zo representatief uitzien. Ik kan me er ook niks bij voorstellen want ik vind het juist zo lekker als mijn tanden gepoetst zijn en ze 'glad' aanvoelen.

Ik wil helemaal niemand aanvallen o.i.d Ik vraag het me gewoon oprecht af.
quote:anjapanja schreef op 19 oktober 2012 @ 11:37:

Ik vind het zo bepalend... het lijkt net of je erg onverzord bent terwijl dat in werkelijkheid dus helemaal niet zo hoeft te zijn.Ach het past wel bij het cola-en-koude-fricadellen-imago van mijn kinderen
quote:anjapanja schreef op 19 oktober 2012 @ 11:38:

Sorry maar wat een vreselijk woord vind ik dat: kaasmolaar.

De officiële term typt zo rottig.

Gehypomineraliseerde eerste molaar
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven