Terecht nijdig?

19-10-2012 08:13 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 3 daagjes ben ik beroerd. Hoesten, keelpijn, verkouden, koortsig.

Gisteren toch gaan werken, maar voelde me superslecht. Vandaag ga ik of niet werken of een half dagje.

Nu kondigt mijn vriend doodleuk aan vanavond te gaan borrelen. Afspraak moet hij nog bevestigen, ze gaan meestal met een hele club. Maar hij wilt dus gaan, en oh ja dan eet je idd alleen. Terwijl ik dus ziekjes dan de hele dag alleen thuis zit. Ik vind dit zo harteloos...ik zou dat zelf echt nooit doen. Wat jullie?

En ja verder stoort me ook dat wij al tijden weinig leuke dingen doen wegens geldgebrek...maar voor deze club staat hij wel klaar!
Ik wil ook echt geen mensen om mij heen als ik ziek ben sssenta, dus ik vond het ook echt niet erg. Wilde een beetje overdrijven voor TO
quote:PLUKDEDAG1967 schreef op 19 oktober 2012 @ 10:22:

Misschien "harteloos" van mij: maar ik geef je toch een adviesje mee: bel een vriendinnetje, huur een filmpje, doe je dingetje met je zakdoekje en laat je vriendje lekker zijn gangetje gaan. Denk dan tijdens dit avondje eens na over je leventje en hoe je dat leuker met hem kunt maken.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik vind dat hij het op tijd meld. En the voice is vanavond op tv.

Bestel eten, installeer je voor de tv en klaar. Niet zo zeuren, je kan je dag nog indelen.

En dat hij jou nooit ergens mee naar toe neemt is een hele andere discussie. Boek een leuk restaurant voor volgende week.
Het zou pas harteloos zijn als hij zijn lul in de kut van een ander steekt terwijl jij ziek op bed ligt!

Maar nu...? Stel je niet aan.
quote:PLUKDEDAG1967 schreef op 19 oktober 2012 @ 10:22:

"3 daagjes", "half dagje", "ziekjes". Ik kan me zo ergeren aan die verkleinwoordjes. Het komt zo onvolwassen over.

Misschien "harteloos" van mij: maar ik geef je toch een adviesje mee: bel een vriendinnetje, huur een filmpje, doe je dingetje met je zakdoekje en laat je vriendje lekker zijn gangetje gaan. Denk dan tijdens dit avondje eens na over je leventje en hoe je dat leuker met hem kunt maken.vind ik leukje
Poef..
Vergeet ik helemaal de lieve vriendin die twee weken geleden wel van heel ver kwam om te helpen.
Ja.... en??? Je bent niet terminaal of hebt een chemo kuur gehad. Gewoon griepje / verkoudheid.
quote:Sssenta schreef op 19 oktober 2012 @ 11:23:

[...]

Oh ja, en de laatste keer toen ik buikgriep had en al misselijk werd van het aanzicht van een glaasje water, had hij als "ziekenvoer" een chocoladecroissant met jam voor me.

Super lief bedoeld, maar ik kreeg er spontaan moordneigingen van.

Yuk. Daar krijg ik gezond al moordneigingen van.

Enfin, TO, ik zou vriend maar lekker laten gaan, want als je hem thuis houdt dan vrees ik dat het niet erg gezellig wordt.

Wat betreft geldgebrek en leuke dingen; het is misschien verstandig om je financien gescheiden te houden, naar rato in te leggen voor de vaste lasten en voor jezelf alvast te sparen, want op de één of andere manier heb ik het vermoeden dat jullie relatie geen 20 jaar stand gaat houden.

Beterschap.
quote:kiwi87 schreef op 19 oktober 2012 @ 12:12:

Het zou pas harteloos zijn als hij zijn lul in de kut van een ander steekt terwijl jij ziek op bed ligt!

Maar nu...? Stel je niet aan.Hallo!!!
Jeetje...ik wist niet dat er nog vrouwen bestonden, die zich zo afhankelijke opstelden t.o.v. hun partner.

Wat doe je dan als je geen partner zou hebben?

Is toch geen hol aan voor een man, om bij zijn grieperige vriendin thuis te moeten blijven zitten?
zo wat zijn jullie allemaal stoere onafhankelijke vrouwen!

Ik snap TO wel. Ze voelt zich niet lekker, is voor haar gevoel al veel alleen geweest deze week, heeft daar wat moeite mee en had gewoon graag gewild dat vriendje vanavond naast haar zou zitten. Niks mis mee.

ze zegt het erg zielig, ze speelt echt even slachtoffertje. ik vermoed dat ze nog jong is.
Lieve TO, ik snap je probleem niet. Je vriend gaat zich even ontspannen voor hij weer verpleger moet spelen, dat zorgt er alleen maar voor dat hij het beter en langer volhoudt. En voor leuke dingen doen heb je helemaal geen geld nodig. Dat jullie samen geen leuke dingen doen ligt dus ergens anders aan. Misschien dat dat je probleem is?
Super slap dat je niet meer reageert op je eigen topic.

Zat hier vanmorgen even, kwam net kijken hoe het nu gaat, en zie dat je niks meer hebt geschreven.
quote:roseeej85 schreef op 19 oktober 2012 @ 08:13:

Nu kondigt mijn vriend doodleuk aan vanavond te gaan borrelen. Afspraak moet hij nog bevestigen, ze gaan meestal met een hele club. Maar hij wilt dus gaan, en oh ja dan eet je idd alleen. Terwijl ik dus ziekjes dan de hele dag alleen thuis zit. Ik vind dit zo harteloos...ik zou dat zelf echt nooit doen. Wat jullie?

Aanstellerij

Je ligt toch niet terminaal op bed?

Een beetje partner zegt juist: "Schat ga iets leuks doen, ik duik mijn nest in"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 20 oktober 2012 @ 00:47:

[...]

Aanstellerij

Je ligt toch niet terminaal op bed?

Een beetje partner zegt juist: "Schat ga iets leuks doen, ik duik mijn nest in"Juist.! maar wel ná dat hij eerst voor mij een paar flinke borrels heeft ingeschonken.
Als er écht wat is kun je hem vast bellen. Hij heeft er niks aan om bij jou te zijn, en als jij echt zo ziek bent heb je er ook niet zoveel aan, want dan hoor je lekker in je bedje te liggen met een warme kruik en een kop thee.

Het lijkt erop dat jij hem zn pleziertje niet gunt omdat jij er nu niet toe in staat bent om zelf plezier te hebben.
Jeetje zelden een topic gezien waar iedereen het zo WEL met elkaar eens is
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gut o Gut zeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven