Oud Hollandse Huismus
vrijdag 19 oktober 2012 om 12:24
Vroeger was ik altijd op pad, maar tegenwoordig ben ik de vertolking van de oud Hollandse huismus.. Lekker coconen.. Zijn hier meer mensen? Vraag me soms af of ik er meer op uit mOet, maar ik vind t eigenlijk zo lekker zo..ik spreek nog maar 1-2 x pm met vrienden af.. En ga wel elke dag naar buiten enzo, maar ben vooral heel veel thuis..
vrijdag 19 oktober 2012 om 14:22
Ik ook. Wel mede door gezondgeidsperikelen hoor, want elke week ergens op visite is teveel. Maar eerlijk gezegd kost het me niet zoveel moeite Vriend, thee, film, haak-, brei-, of naaiwerkje en de kaarsjes aan. Veel blijer kun je me niet maken. Ik kan zelfs opzien tegen een feestje Gelukkig vind ik het vaak wel leuk als ik er ben. Vooral als de meeste bezoek weg is en je met een paar mensen nog lekker bij elkaar zit. Ruil ik die thee gewoon om voor wijn
Hallo?!
vrijdag 19 oktober 2012 om 15:46
Hier ook een huismus.
Ik heb mijn werk, en moet natuuuurlijk met mijn snuiten uit.
Voor de rest heb ik buiten niet veel te zoeken.
Eerder kluizenaar, dan huismus.
Ik vind het heerlijk thuis.....................
Ik heb mijn werk, en moet natuuuurlijk met mijn snuiten uit.
Voor de rest heb ik buiten niet veel te zoeken.
Eerder kluizenaar, dan huismus.
Ik vind het heerlijk thuis.....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 19 oktober 2012 om 16:07
Vandaag in ieder geval wel. Vriend met kind vandaag een dagje uit en ik was van plan (ook binnen natuurlijk) te gaan leren. En je raadt het al.. Geen klap van terecht gekomen en de hele dag met m'n krent op de bank gezeten, beetje internetten en de tv aan. Dag voorbij. Moet zo kind en vriend alweer ophalen en heb écht niets gedaan. Morgen maar weer
vrijdag 19 oktober 2012 om 16:14
Ik absolute huismus 1e klas Heerlijk hoor. Met 5 cavia's wil ik dat ook, daarbij ben graag in mijn uppie met de caafs. Ik kan doen en laten wat ik wil. Eerlijk gezegt ik vind stappen niet leuk en ook ik heb beperkingen qua gezondheid, en dat is al heel mijn leven zo en vind het prima. Ook kom ik veel buiten en werk ik, maar niets voelt zo goed als thuis zijn, daar kun je pas echt jezelf zijn.
vrijdag 19 oktober 2012 om 16:44
O, ik noem mezelf altijd huismuTs, in plaats van huismus. Maar ik herken het gevoel. Laat mij maar een beetje lekker aanklooien.
Van alleen het idee al dat ik vanavond de stad (ik woon in Amsterdam) in zou moeten omdat het vrijdag is, word ik al moe.
Geef mij maar mijn laptopje, een dvd van criminal minds en 5 kilo kat op mijn buik.
Van alleen het idee al dat ik vanavond de stad (ik woon in Amsterdam) in zou moeten omdat het vrijdag is, word ik al moe.
Geef mij maar mijn laptopje, een dvd van criminal minds en 5 kilo kat op mijn buik.
Waar zit de any-key?
vrijdag 19 oktober 2012 om 16:48
Ik denk dat ik nu alle tijd thuis inhaal, die ik vroegah weg was...
Vind het fijn om thuis wat in mijn kloffie rond te banjeren en weinig productieve dingen te doen.
Dit leven is een grote oefening voor mijn volgend leven. Dan kom ik terug als kat! En dan slaap ik veel, sta eens op om wat te eten, jaag eens achter een blaadje aan, ga weer slapen, sta eens op om te drinken, laat me aaien, miauw voor meer voer, ga weer slapen, jaag op een muisje, ga me wassen en weer slapen...
Vind het fijn om thuis wat in mijn kloffie rond te banjeren en weinig productieve dingen te doen.
Dit leven is een grote oefening voor mijn volgend leven. Dan kom ik terug als kat! En dan slaap ik veel, sta eens op om wat te eten, jaag eens achter een blaadje aan, ga weer slapen, sta eens op om te drinken, laat me aaien, miauw voor meer voer, ga weer slapen, jaag op een muisje, ga me wassen en weer slapen...
vrijdag 19 oktober 2012 om 21:34
Ik ben ook sinds een jaar een huismus;) Waar ik eerder altijd onrustig werd van een weekend zonder plannen en uitstapjes, kan ik het nu prima vinden thuis met de tv, muziek, laptop, online wat rondneuzen en shoppen ofzo. En als ik om me heen kijk thuis ben ik blij met al m'n spulletjes, ja ik voel me thuis heerlijk, mezelf.
zaterdag 20 oktober 2012 om 19:55
Ik zit het liefst thuis. Vooral 's avonds als het donker is. Ik moet me soms dwingen om het huis uit te gaan 's avonds om bijvoorbeeld te gaan tennissen of naar de rijles te gaan. In de zomer gaat dat iets beter. Ik ben thuis heel tevreden, lekker mijn eigen ding doen. Inderdaad laptop aan, of iets leuks op tv kijken, goed boek lezen....
zaterdag 20 oktober 2012 om 20:48
Ik zit ook lekker op mijn vertrouwde plekje Nieuwe kussens op de bank, omdat mijn plekje dat verdient. Ben trouwens 30 en vele vele feestjes gezien, geen idee of dit een tijdelijk iets is of dat ik een huismus blijf. Vind zelf dat het nu de winter er aan komt, nog gezelliger is thuis. Ik ga weer verder genieten, Fijn weekend!