Entertainment alle pijlers

fouten in reclames

13-10-2012 16:27 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik weet niet of hier ooit een topic over is geweest maar het lijkt mij erg leuk om foutjes die je in een serie/film/reclame ziet te melden. Lees : make-up fouten, opname fouten, spraak fouten enz.

bijvoorbeeld in die hatelijke reclames van KFC :

jongen staat in de rij voor de kassa, het meisje zegt tegen hem wat leuk dat je er weer bent, vervolgens geeft hij aan wat hij wil en zegt dean saunders (dacht ik ) volgens mij kom jij hier voor het eerst. dat terwijl hij toch echt mee had moeten krijgen dat dat meisje zegt : wat leuk dat je er weer bent.

Hebben jullie nog een paar leuke fouten... ben benieuwd.
Momo en er trappen zoveel mensen in... Ik krijg van alle kanten Vanish aangeraden want dat werkt zo goed. Mensen trappen massaal in dat soort producten. Maar mijn gewone wasmiddel werkt ook prima. Waarom dubbelop? Slecht voor het milieu ook.
Die reclame van Omo dat een stel kinderen aan het voetballen is en de bal lek gaat. Dan gaan ze van allerlei kledingstukken een bal maken een daarmee spelen. Eind van het liedje is dat de kluwen kleding mega-goor is, maar geen probleem voor Omo hoor...ook dan wordt die bal door en door schoon.

Nou, ten eerste wordt in elkaar geknoopte kleding niet schoon en ten tweede is de binnenkant van die bal kleding niet vies geworden omdat het vuile alleen aan de buitenkant zit.

Nutella: jongetje pakt al slaapwandelend pot chocopasta en zodra hij het opendraait ontwaakt het hele huis. Alleen...als hij de pot pakt is het nog pikdonker en een kwartier later is het al stralend licht.

http://www.youtube.com/watch?v=nyY3r3_OHHQ
quote:giuliettacapuletti schreef op 15 oktober 2012 @ 14:53:

Momo en er trappen zoveel mensen in... Ik krijg van alle kanten Vanish aangeraden want dat werkt zo goed. Mensen trappen massaal in dat soort producten. Maar mijn gewone wasmiddel werkt ook prima. Waarom dubbelop? Slecht voor het milieu ook.klopt, maar hoe ze het zeggen (weet de preciese tekst niet zo 1 2 3), is echt van "nu, nieuw, je vlekken uit de was!"
Van roompot volgens mij. Opa is aan het bowlen op de wii en gooit alles ernaast. Dan pakt hij zijn bowlingbal doet een deur open en daar verschijnt een bowlingbaan waar hij meteen een strike gooit.

Ik snap wel waarom opa niet kan bowlen op de computer. Dan gebruikt hij zijn rechterhand, bij het bowlen in het echt gebruikt hij zijn linkerhand.....
"Ik koop bijna nooit dreft"

Ja, duh, achter die vrouw staat een vaatwasser....
quote:roodwitblauw schreef op 13 oktober 2012 @ 16:55:

Bij cosmeticareclames wordt vaak gezegd dat het dermatologisch getest is, maar er wordt nooit bijgezegd wat de uitslag was.

Dat denk ik nou ook altijd!
quote:pruttel schreef op 15 oktober 2012 @ 14:59:

En bij Dettol denken ze er niet bij na dat je zeeppompje wel schoon blijft, maar dat je toch met je vieze handen de kraan toch open moet draaien. En weer dicht met je schone handen...
Home is where your wifi connects automatically.
quote:olifant78 schreef op 14 oktober 2012 @ 20:04:

[...]

Maar volgens mij ging het erom dat ze onderweg waren, en dorst hadden en even wat water wilden drinken.. ( en dus bij die pomp wat water op gingen pompen)Dat pompen is een stukje reclame van heeeeeel lang geleden. In de tijd dat meisjes nog zulke schoentjes en kniekousjes droegen( niet dat we toen ons water nog zelf moesten oppompen) En dat meisje is nu de moeder.
Ik heb een keer op de radio een hele discussie gehoord hoe en waarom die antikal reclame niet klopte. Want wie hoort nou bij wie? Heb me rot gelachen, er kwamen tig smsjes binnen hoe de verhoudingen van die man, moeder en 2 meiden nou zouden kunnen zijn
Wat dacht je van HG groene aanslag reiniger.....huh? Fijn, je hele stoep nog groen, maar dat groen is dan wél schoon...dat dan weer wél.....nee, doe mij dan maar een flesje groene aanslag verwijderaar
Er was ook een hele tijd een reclame voor een of ander schoonmaakspul. Dat werd op de badrand gespoten en dan werd het bad blinkend schoon. Suf genoeg veegde de hand uit de reclame de badrand schoon vanaf de kant waar geen zeep lag naar de kant waar het zeep wel lag. Het bad werd zo al zichtbaar blinkend schoon voor het sop nog maar was aangeraakt....
Ariël vlekverwijderaar en wasmiddel. Samen gebruiken voor beste resultaat. Waarom stoppen ze die troep niet in een zak?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Vroeger stond er op shampoo (misschien nog wel..) ' voor (bijv) vet haar'

Maar ik wil helemaal geen vet haar!!!
Ik snap nog steeds die dettol reclame niet met dat automatische zeeppompje. "ja, want dan krijg je geen vieze handen bij het gebruik van dat pompje" ehh.... Ik heb vieze handen, pomp een keer, was mijn handen en klaar... Volgens mij wordt alleen het pompje vies dan..

Scherp
quote:Starshine schreef op 15 oktober 2012 @ 14:53:

Die reclame van Omo dat een stel kinderen aan het voetballen is en de bal lek gaat. Dan gaan ze van allerlei kledingstukken een bal maken een daarmee spelen. Eind van het liedje is dat de kluwen kleding mega-goor is, maar geen probleem voor Omo hoor...ook dan wordt die bal door en door schoon.

Nou, ten eerste wordt in elkaar geknoopte kleding niet schoon en ten tweede is de binnenkant van die bal kleding niet vies geworden omdat het vuile alleen aan de buitenkant zit.

Nutella: jongetje pakt al slaapwandelend pot chocopasta en zodra hij het opendraait ontwaakt het hele huis. Alleen...als hij de pot pakt is het nog pikdonker en een kwartier later is het al stralend licht.

http://www.youtube.com/watch?v=nyY3r3_OHHQ

klopttttttt

dan zitte ze opeens aan tafel

ongeloofelijk
quote:Oslo schreef op 19 oktober 2012 @ 16:25:

Er was ook een hele tijd een reclame voor een of ander schoonmaakspul. Dat werd op de badrand gespoten en dan werd het bad blinkend schoon. Suf genoeg veegde de hand uit de reclame de badrand schoon vanaf de kant waar geen zeep lag naar de kant waar het zeep wel lag. Het bad werd zo al zichtbaar blinkend schoon voor het sop nog maar was aangeraakt....een wonder
quote:pruttel schreef op 15 oktober 2012 @ 14:59:

Ik vind het zo typisch dat in elke wasmiddelreclame de was

droog uit de wasmachine komt
De philedelphia reclame is hartstikke fout ( geen idee hoe je dat neer tikt)

Papa gaat koken omdat mama tot heel láát moet overwerken.

En als papa klaar is met koken, en kinderen zitten aan tafel komt mama binnen, die klaar is met heel laat overwerken.
Ik snap er eentje niet....

Er is nu een reclame van Independer (man met enorme krullenbos tegenover verzekeraars)

Bij ieder punt dat een verzekeraar niet dekt, zakt de stoel van desbetreffende verzekeraar.

Plots schiet een verzekeraar één standje omhoog zodat ie triomfantelijk boven de tafel uitkomt weer en wordt er gezegd dat je zo kunt zien wie er boven de andere verzekeraars uitsteekt en wordt er geimpliceerd dat dit de beste zou zijn.

Nou..... waarom zo in een halleluja stemming over deze laatste verzekeraar, wanneer ie dan toch nog het 'laagst' zit van alle anderen....
De soepreclame met "mijn kinderen hoeven later nooooooit groente te eten" irriteert mij mateloos.

Alleen al omdat ik geen kinderen ken die "minestronesoep" als lievelingseten hebben.
Sowieso is die philadelphiareclame (en ook de andere versie) om te kotsen. " Je mag de .... vaker vergeten mamma" bleeegh!
Als we het dan toch over independer hebben.... Dat robotje (??) wat op die man zijn muishand springt....

Hij springt zo vaak dat hij op -10 euro uitkomt... (ja ik heb zitten tellen)

Ik schreeuw nu steeds: stop met springen domme robot!! (tot grote hilariteit van plofhaan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven