3000+ deel 94
vrijdag 19 oktober 2012 om 20:04
tjah... wat wil ik... of eerder in mijn geval... wat is te doen... lastig... denk dat het meer kijken is naar wat is er mogelijk in de omgeving + zijn er bedrijven die geschikt/aangesloten bij die opleiding zijn in de buurt en nog plaatsen... vermoeiend ...
ondertussen ook maar voorbereiden op etentje zondag...
''hey hallo wat leuk om jullie te zien!!! Nog wat meegemaakt in de tussentijd? '' (meer dan 2 jaar niet meer gezien, uberhaupt maar 1 x gezien )
ondertussen ook maar voorbereiden op etentje zondag...
''hey hallo wat leuk om jullie te zien!!! Nog wat meegemaakt in de tussentijd? '' (meer dan 2 jaar niet meer gezien, uberhaupt maar 1 x gezien )
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 19 oktober 2012 om 20:29
het UWV doet sowieso niet graag al teveel moeite maar geen idee of je daar terecht kunt... denk het persoonlijk niet aangezien ik wel werk heb, ze doen al niks als ze je aan werk/opleiding dienen te helpen vanwege uitkering laat staan als er voor hen geen ''noodzaak'' is...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 19 oktober 2012 om 21:24
ik weet niet wat ik leuk vindt... jah wat niet kan ... ik ga wel even braaf http://www.werksite.nl/studiekeuzetest invullen kijken wat daaruit komt...