3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
nu denk ik weer aan dat topic van doreen over iemand die binnenkomt en enkel dingen verplaatst ... zo'n soort inbreker is Isa?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Dan zeg ik helemaal studie of BBL gaan doen. Go for it!
inderdaad moon, BBL is ideaal. Daarnaast vergoed je werk soms ook gedeeltelijk de opleiding. Moet je wel bedenken wat je wilt gaan doen!
a docter a day keeps the apple away
inderdaad moon, BBL is ideaal. Daarnaast vergoed je werk soms ook gedeeltelijk de opleiding. Moet je wel bedenken wat je wilt gaan doen!
quote:marmul schreef op 19 oktober 2012 @ 19:56:

jeetje moon, je bent jonger dan dat ik ben

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 19 oktober 2012 @ 19:59:

[...]

tjah... wat wil ik... of eerder in mijn geval... wat is te doen... lastig... denk dat het meer kijken is naar wat is er mogelijk in de omgeving + zijn er bedrijven die geschikt/aangesloten bij die opleiding zijn in de buurt en nog plaatsen... vermoeiend ...

ondertussen ook maar voorbereiden op etentje zondag...

''hey hallo wat leuk om jullie te zien!!! Nog wat meegemaakt in de tussentijd? '' (meer dan 2 jaar niet meer gezien, uberhaupt maar 1 x gezien )
Kan het UWV je niet helpen? Of kan dat alleen als je een uitkering hebt?
Doen Moon
het UWV doet sowieso niet graag al teveel moeite maar geen idee of je daar terecht kunt... denk het persoonlijk niet aangezien ik wel werk heb, ze doen al niks als ze je aan werk/opleiding dienen te helpen vanwege uitkering laat staan als er voor hen geen ''noodzaak'' is...
Yeah, burn after reading ofzoiets begint
vooral dat ''ofzoiets'' klinkt spannend Vilma
Studeren is zo leuk Moon
Wat vind je leuk dan Moon
owh ik heb geen hekel aan leren enz hoor wel aan school maar ga wel even kijken of het een mogelijkheid is...
Pfffff beetje veel gegeten. Nu uitbuiken op de bank
uitbuikse lasagne is machtig he
Klopt en zeker zo laat
Word ik nou paranoia of zag ik nu alweer die kop van J. Krabbé in deze film?
Kweet niet, we kijken naar met t mes op tafel
Oh die quiz
Zijn niet zulke slimme dames...
Is wel grappig
film is leuker
ik weet niet wat ik leuk vindt... jah wat niet kan ... ik ga wel even braaf http://www.werksite.nl/studiekeuzetest invullen kijken wat daaruit komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven