Speech Televizier-Ring
vrijdag 19 oktober 2012 om 21:48
Ik heb op Wie is de Mol gestemd. Normaal doe ik dat eigenlijk nooit. Maar ik kijk het graag en ze zijn nu voor de 6e keer genomineerd.
Volgens mij zit daar ook zo'n enorm redactieteam achter qua voorbereidingen enzo.
The voice is ook leuk, maar al die talentenshows geloof ik nu wel.
Ali B is ook naar gekeken , maar ik gun het de Mol toch iets meer.
Volgens mij zit daar ook zo'n enorm redactieteam achter qua voorbereidingen enzo.
The voice is ook leuk, maar al die talentenshows geloof ik nu wel.
Ali B is ook naar gekeken , maar ik gun het de Mol toch iets meer.
vrijdag 19 oktober 2012 om 21:54
Wat ik vooral raar vond was dat hij eerst Andre Kuipers van advies ging voorzien, toen een beetje bladiebla richting Jeroen van Koningsbrugge en naderhand zich helemaal richtte op Matthijs. Prees hem de hemel in en zong (leek wel onder invloed); 'Thijssie bedankt, Thijssie bedankt! Thijssie, Thijssie, Thijssie bedankt'.
Naderhand voelde Reinout zich ook genant.
En ja, wat een jurk van boerin Agnes. Was ook even bang dat het ding zou afzakken!!
Naderhand voelde Reinout zich ook genant.
En ja, wat een jurk van boerin Agnes. Was ook even bang dat het ding zou afzakken!!
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:01
Ohh ik vond die speech ook zo erg, kreeg er plaatsvervangende schaamte van. Maar dat heb ik wel vaker
bij dit soort BN-er momenten.En toch kijken he.
Nu heeft mijn vriend weggezapt en kijkt naar een verstandige docu. Dus ik hoop dat iemand mij op de hoogte wil houden, wie is televisievrouw geworden??
bij dit soort BN-er momenten.En toch kijken he.
Nu heeft mijn vriend weggezapt en kijkt naar een verstandige docu. Dus ik hoop dat iemand mij op de hoogte wil houden, wie is televisievrouw geworden??
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:07
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:08
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:10
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:10