Pasje van groothandels
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:41
Goedkoop is een groothandel absoluut niet. Het idee van een groothandel is dat je er gewoon meer van hetzelfde kan kopen. Als je in de supermarkt het schap boontjes in blik leegtrekt zijn ze niet z blij met je namelijk. En bij de groothandel hebben ze alles in grotere hoeveelheden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:42
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:43
Werkelijk half Nederland heeft zo'n pasje. En vooral de Makro loopt stikvol met allerlei bejaarde mutsen die daar hun boodschapjes doen die niks met welke zaak dan ook te maken hebben.. Ik kom er, in noodgevallen, wel eens voor mijn werk.
Ik snap het nooit. Want al die groothandels zijn helemaal niet goedkoop. Ze zijn vaak een stuk duurder als de doorsnee supermarkt.
De enige reden om er te komen is dat ze er grootverpakkingen hebben van sommige producten.
Maar als jij ook zo'n pasje wilt moet je het gewoon even vragen aan iemand in jouw omgeving.
Ik wordt doodgegooid met reclame van die winkels waarin ik extra mensen mag opgeven voor zo'n pasje.
Ik snap het nooit. Want al die groothandels zijn helemaal niet goedkoop. Ze zijn vaak een stuk duurder als de doorsnee supermarkt.
De enige reden om er te komen is dat ze er grootverpakkingen hebben van sommige producten.
Maar als jij ook zo'n pasje wilt moet je het gewoon even vragen aan iemand in jouw omgeving.
Ik wordt doodgegooid met reclame van die winkels waarin ik extra mensen mag opgeven voor zo'n pasje.
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:47
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:47
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:49
quote:cupkeekie schreef op 19 oktober 2012 @ 22:47:
Nogmaals, het gaat me niet om het geld of de aanbiedingen. Het gaat me om de producten..Maak me gek! Wat dan? (Ben zeer benieuwd want ik kom bijna dagelijks in de door jou genoemde groothandels. Wedden dat ik er een adres voor weet?
Nogmaals, het gaat me niet om het geld of de aanbiedingen. Het gaat me om de producten..Maak me gek! Wat dan? (Ben zeer benieuwd want ik kom bijna dagelijks in de door jou genoemde groothandels. Wedden dat ik er een adres voor weet?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:51
Om maar een voorbeeld te noemen: bepaalde soorten thee zijn in de winkel niet te krijgen maar in de groothandel wel. Toen een vriend van ons nog zo'n pasje had hebben we er weleens boodschappen gedaan en heb ik een voorraadje theesoorten meegenomen. Echter zijn deze inmiddels op, dus ben toe aan nieuwe.
Dat het niet goedkoper is weet ik wel, dat heb ik toen allang gezien.
Dat het niet goedkoper is weet ik wel, dat heb ik toen allang gezien.
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:51
quote:jo12345 schreef op 19 oktober 2012 @ 22:47:
[...]
Dat is echt onzin. De meerderheid van die winkels doen er echt alles aan om zo veel mogelijk mensen naar hun winkel te krijgen.
Het interesseert ze echt niks of jij daar zakelijk iets te zoeken hebt.Vroegah (ik kom er nog maar heel zelden dus geen idee hoe het nu is) was het bij Makro wel degelijk zo dat je ook een ander naamsbewijs moest tonen. Bankpassen met zelfde naam bijvoorbeeld.
[...]
Dat is echt onzin. De meerderheid van die winkels doen er echt alles aan om zo veel mogelijk mensen naar hun winkel te krijgen.
Het interesseert ze echt niks of jij daar zakelijk iets te zoeken hebt.Vroegah (ik kom er nog maar heel zelden dus geen idee hoe het nu is) was het bij Makro wel degelijk zo dat je ook een ander naamsbewijs moest tonen. Bankpassen met zelfde naam bijvoorbeeld.
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:53
quote:Fame schreef op 19 oktober 2012 @ 22:49:
[...]
Maak me gek! Wat dan? (Ben zeer benieuwd want ik kom bijna dagelijks in de door jou genoemde groothandels. Wedden dat ik er een adres voor weet?Zeg, jij uit het bos bij mij in de buurt, kan je op een van je dagelijkse tripjes eens kijken of een van die toko's nog Tahiti van Lipton heeft?
[...]
Maak me gek! Wat dan? (Ben zeer benieuwd want ik kom bijna dagelijks in de door jou genoemde groothandels. Wedden dat ik er een adres voor weet?Zeg, jij uit het bos bij mij in de buurt, kan je op een van je dagelijkse tripjes eens kijken of een van die toko's nog Tahiti van Lipton heeft?