Geld & Recht alle pijlers

Pasje van groothandels

19-10-2012 22:37 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of er een makkelijke manier is om aan een pasje van een groothandel te komen zonder dat je je in moet schrijven bij de KvK. Ik bedoel dan de Makro, Sligro, Hanos, enz, enz.

Dus.. ik hoor graag tips!
Eens met mm_1982.

Een vereniging is zo opgezet zonder notaris o.d.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
UP voor Suze02: hele stapels Tahiti bij mijn plaatselijke Makro! Echt een heel schap vol!

Ik wil je best een lading sturen indien nodig
Ik begrijp niet waarom alleen zakelijke klanten naar zo'n groothandel mag gaan, aangezien het prijsverschil met de supermarkt toch nihil is. Wat is er dan erg aan dat mensen voor grootverpakkingen naar de groothandel gaan?

Ik vind trouwens de gevulde koeken van Boom erg lekker. Die kun je dus ook alleen maar bij de groothandel krijgen of voor meer dan een euro per stuk bij de benzinepomp. Laat dan maar zitten...
De Imperial Earl Grey van de Pickwick hebben ze ook alleen bij de groothandel (en bij de DE-winkels...)
Toch kan het financieel echt lonen om naar de Makro te gaan. Het huismerk/eigen merk luiers kost 18 euro incl. per grote doos en dat vind ik super fijne luiers!

Ook hebben ze grote voordeelzakken van voor gekruide aardappelpartje, hier met twee werkende ouders en kinderen een grote hit! Soort van Avika maar dan 1,5 kilo voor iets meer dan een euro.

Oh en ook voor dremelonderdelen, frituurpan en een nieuwe stylish vuilnisbak zijn wij al eens een zeer goed geslaagd.

Verder inderdaad een heel uitgebreid assortiment!
Tia! Ik ga hier kijken en als niet aangevuld (ik heb de laatste 10 pakjes mee genomen ) dan meld ik me hier.
Ik heb een Makropas via mijn vriend (eigen zaak) en ik kom er een paar keer per jaar. Ze hebben echt wel lekkere dingen die je niet zo snel ergens anders vindt, daar moet je dan echt verschillende winkels voor zien te vinden. Qua vlees, vis, salades, snacks en zo zijn ze echt heel ruim gesorteerd (zag laatst zelfs krokodil ), ook hebben ze bijvoorbeeld kant en klare toetjes die er mooi uitzien en bijvoorbeeld Oosterse en Amerikaanse voedingsmiddelen die je in een gewone supermarkt niet tegenkomt. En ook keukengerei dat je niet vindt in een gewone winkel. Het is allemaal vast nog wel ergens anders te koop, maar dit is wel zo gemakkelijk. Ik vind het ook leuk om er doorheen te lopen.

Het is inderdaad niet goedkoop, maar wel als je goede aanbiedingen zoekt. Zo had ik een keer Bjorn Borg setje voor een prikkie en ik koop er wel eens goedkope leesboekjes voor mijn kinderen. Een stoomreiniger heb ik er met heel veel korting gekocht. Drank kun je er ook goed kopen als het in de aanbieding is, zo had ik laatst Prosecco die echt heel lekker was voor 2 euro per fles.
quote:Fame schreef op 19 oktober 2012 @ 22:49:

[...]

Maak me gek! Wat dan? (Ben zeer benieuwd want ik kom bijna dagelijks in de door jou genoemde groothandels. Wedden dat ik er een adres voor weet?

ik koop bijvoorbeeld de pijnboompitten bij de Makro..een kilo voor ¤20....stukken goedkoper dan die minizakjes van de supermarkt...

ik koop er ook wel eens bevroeren fruit per kilo...stukken goedkoper dan bij de supermarkt...

zo maar even 2 voorbeeldjes (maar ik ben zzp'er dus heb zelf die pas)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven