Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

20-10-2012 00:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij heeft een tijdje gelede een paar Uggs van China besteld. Of ze nep of echt zijn weet ik niet, volgens haar niet, maar ze waren niet alleen mooi, maar ook echt goeie kwaliteit, geen nepbont of zo. Destijds kon je nog met paypal bestellen, maar nu niet meer. Alleen met credit card, en uit bescherming voor mezelf heb ik geen creditcard.

Weten jullie een andere website waar ik Uggs, voor een redelijke prijs kan bestellen/kopen zonder creditcard?
Gevonden maar volgens mij is het ook schapenwol. Er staat bij dat het Toscana shearling is en dat is lamswol.
Ook goed
quote:Ster_ schreef op 20 oktober 2012 @ 08:29:

Aan de binnenkant zit wol Galadriel, en aan sommige zit een bondrand.James?
quote:Star schreef op 20 oktober 2012 @ 09:25:

[...]

James?
Je kan voor ongeveer 80 toto 90 euro uggs bestellen in Nieuw Zeeland, kijk goed uit of de website idd. .nz is want je zit zo weer op de .nl site van uggs australia, en die site is dus 100% gewoon volkomen nederlands. Mijn schoonzusje heeft dit al 2 x gedaan de laarzen heb je binnen een week ongeveer binnen.
quote:toetyfroety schreef op 20 oktober 2012 @ 09:43:

Je kan voor ongeveer 80 toto 90 euro uggs bestellen in Nieuw Zeeland, kijk goed uit of de website idd. .nz is want je zit zo weer op de .nl site van uggs australia, en die site is dus 100% gewoon volkomen nederlands. Mijn schoonzusje heeft dit al 2 x gedaan de laarzen heb je binnen een week ongeveer binnen.Vergeet de invoerrechten niet....
quote:slakkenhuisje schreef op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 Waarom wil je überhaupt Uggs?Uggs is toch afgeleid van het woord ugly?
quote:Vogelnestje schreef op 20 oktober 2012 @ 09:57:

[...]

Uggs is toch afgeleid van het woord ugly? Maar wel bijster warm. Ik draag ze alleen als het onder nul is en dan ben ik heel erg gelukkig
Via de site van ugg australia kan je alleen nog maar via de .nl site bestellen. Ik bestelde daar ook altijd, maar je kan nu als land geen Nederland meer kiezen. Dan stuurt hij je door naar de Nederlandse site. Dus dat schiet niet meer op. En www.uggaustralia.nz bestaat niet.
Een vriendin van mij heeft in Shanghai Uggs gekocht voor nog geen 50 euro omgerekend en ik zie echt het verschil niet met de zgn. echte. Heb ze naast elkaar gezien, de Ugg Classic.

In China is alles gewoon veel goedkoper. Ik bestel er vaak kralen en die kosten haast niets en worden ook nog gratis hierheen gestuurd. Ook sjaals koop ik er voor 4 dollar.

Maar ik koop alleen als het met paypal kan.
Ik ben geen fan van de Uggs. Buiten dat ze niet comfortabel zitten (heb ze geprobeerd omdat mijn vriendin er hilarisch over is) vind ik ze ook echt niet mooi.. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen...
quote:Emma95 schreef op 20 oktober 2012 @ 11:00:

Een vriendin van mij heeft in Shanghai Uggs gekocht voor nog geen 50 euro omgerekend en ik zie echt het verschil niet met de zgn. echte. Heb ze naast elkaar gezien, de Ugg Classic.

In China is alles gewoon veel goedkoper. Ik bestel er vaak kralen en die kosten haast niets en worden ook nog gratis hierheen gestuurd. Ook sjaals koop ik er voor 4 dollar.

Maar ik koop alleen als het met paypal kan.China is ook het land waar alle namaak vandaan komt zowat, dus zo gek is het niet dat het daar goedkoper is ik koop ook voor 2 dollar een apple-lader maar dan weet ik ook dat het nep is. Voor 50 euro uggs, prima maar dan weet je ook gewoon dat het nep is.
heb niet alles gelezen maar het klopt echt niet dat als uggs goedkoper zijn ze niet echt zijn,niet altijd iig.

Ik heb zelf uggs gekocht in amerika in de ugg winkel ik was 133 euro kwijt voor een exclusiever model,de normale lage modellen waren omgerekend 70 euro en die zijn wel degelijk echt.

Ik denk dat in sommige landen ze gewoon veel goedkoper zijn dan ze hier verkocht worden!
quote:vloerkleed schreef op 20 oktober 2012 @ 15:58:

heb niet alles gelezen maar het klopt echt niet dat als uggs goedkoper zijn ze niet echt zijn,niet altijd iig.

Ik heb zelf uggs gekocht in amerika in de ugg winkel ik was 133 euro kwijt voor een exclusiever model,de normale lage modellen waren omgerekend 70 euro en die zijn wel degelijk echt.

Ik denk dat in sommige landen ze gewoon veel goedkoper zijn dan ze hier verkocht worden!Ik heb ook uggs gekocht in Amerika en als je daar in een erkende winkel bent is het natuurlijk gewoon echt. Ik heb hier bij cosmic cowboys een paar voor 180 euro gekocht dat normaal 360 kost. Ook gewoon echt. Maar vanuit china voor nog geen 50 euro...voor een paar classic tall? Dat geloof ik gewoon niet. Een paar gympen of ballerina's kan voor dat geld, maar een paar laarzen lijkt me stug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven