Uggs
zaterdag 20 oktober 2012 om 00:25
Vriendin van mij heeft een tijdje gelede een paar Uggs van China besteld. Of ze nep of echt zijn weet ik niet, volgens haar niet, maar ze waren niet alleen mooi, maar ook echt goeie kwaliteit, geen nepbont of zo. Destijds kon je nog met paypal bestellen, maar nu niet meer. Alleen met credit card, en uit bescherming voor mezelf heb ik geen creditcard.
Weten jullie een andere website waar ik Uggs, voor een redelijke prijs kan bestellen/kopen zonder creditcard?
Weten jullie een andere website waar ik Uggs, voor een redelijke prijs kan bestellen/kopen zonder creditcard?
zaterdag 20 oktober 2012 om 02:26
Zodra je de Uggs kunt kopen voor een veel lagere prijs dan in hun eigen winkels of site dan kun je er vanuit gaan dat deze minder echt zijn.
Wil je gewoon op save spelen, bestel ze dan op hun eigen site of ga naar een erkende dealer.
Wil je het risico nemen kun je gewoon "goedkope Uggs" intikken op google, er zit er vast wel een tussen waar je met Paypal kan betalen.
Wil je gewoon op save spelen, bestel ze dan op hun eigen site of ga naar een erkende dealer.
Wil je het risico nemen kun je gewoon "goedkope Uggs" intikken op google, er zit er vast wel een tussen waar je met Paypal kan betalen.
zaterdag 20 oktober 2012 om 08:30
Als het erg goedkoop is, is het nep. En met een beetje pech onderschept de douane ze en krijg je er een boete van 300 euro bovenop en ben je je namaakmeuk ook nog kwijt + het geld dat je daarvoor betaald hebt.
Kijk op www.uggaustralia.nl Daar staat een lijst met online retailers die betrouwbaar zijn. En cosmic cowboys heeft regelmatig sale op hun website en dat scheelt een hoop. Moeten ze alleen wel net je maat hebben.
Kijk op www.uggaustralia.nl Daar staat een lijst met online retailers die betrouwbaar zijn. En cosmic cowboys heeft regelmatig sale op hun website en dat scheelt een hoop. Moeten ze alleen wel net je maat hebben.
zaterdag 20 oktober 2012 om 08:38
zaterdag 20 oktober 2012 om 08:52
Fox furr? Die zijn volgens mij namaak. Dat model heb ik nooit op de website zien staan van ugg zelf. En kom ze alleen maar tegen op vage websites (zoals goedkope-uggs.nl ofzo). Kan geen link vinden naar de officiele site iig en ook geen link naar erkende websites ofzo.
Wat een lelijke laarzen trouwens
Wat een lelijke laarzen trouwens
zaterdag 20 oktober 2012 om 08:52
quote:Vogelnestje schreef op 20 oktober 2012 @ 08:38:
[...]
Ik heb het niet opgezocht, maar ik ga er vanuit dat dit niet echt doodgeknuppelde zeehondjes/konijnen/vossen/dassen zijn, maar kunstmatig namaakbond uit de fabriek...?
Dat is het toch echt! daarom lijkt het ook zo verschrikkelijk veel op de echte uggs. Ik hou van uggs maar uit principe wil ik OF echt Of niks.
Maar als je ze alsnog wilt zijn er op marktplaats genoeg aanbieders
[...]
Ik heb het niet opgezocht, maar ik ga er vanuit dat dit niet echt doodgeknuppelde zeehondjes/konijnen/vossen/dassen zijn, maar kunstmatig namaakbond uit de fabriek...?
Dat is het toch echt! daarom lijkt het ook zo verschrikkelijk veel op de echte uggs. Ik hou van uggs maar uit principe wil ik OF echt Of niks.
Maar als je ze alsnog wilt zijn er op marktplaats genoeg aanbieders