Gezondheid alle pijlers

Even van me afschrijven, ik ben zo bang.

20-10-2012 15:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele maanden had ik een vreemd plekje op en onder mijn tepel, hier ben ik mee naar de dokter geweest, en hier heb ik een zalfje voor gekregen, de dokter dacht dat het een eczeemplekjes was, dit omdat ik meedere plekken op mijn lichaam heb.

De zalf heeft niet geholpen,de dokter heeft een stukje huid weggeschraapt, dit is naar het lab, en word nu onderzocht,op de ziekte van paget,een zeldzame vorm van borstkanker.

Ik ben zooo bang, functioneer niet meer normaal, denk aan niks anders,

Ik wou het gewoon even van me afschrijven.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:deedee86 schreef op 20 oktober 2012 @ 15:48:

ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!Ik ook, het wachten is het ergste,
Allereerst

Weet je al wanneer je de uitslag krijgt ?
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:Briljant schreef op 20 oktober 2012 @ 15:50:

Allereerst

Weet je al wanneer je de uitslag krijgt ?

Binnen een week volgens de arts.

Van mij mag het veel eerder,dat wachten vreet me op.
Dat wachten vreet je inderdaad op, bah.

Heb je geen vriendinnen waar je even lekker mee weg kunt, even je zinnen verzetten en even lekker je hart luchten ?
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:Briljant schreef op 20 oktober 2012 @ 15:55:

Dat wachten vreet je inderdaad op, bah.

Heb je geen vriendinnen waar je even lekker mee weg kunt, even je zinnen verzetten en even lekker je hart luchten ?

Ja, en heb gisteren de hele gang geverft,alles wit, en idd als ik lekker bezig ben ,dan denk ik er ook niet aan.

Ga zo de zinnen maar eens verzetten, even het bos in met de hond.
Goed idee, even lekker het bos in met je hond. Lekker genieten van het mooie weer, de geuren van het bos en je hond.

Paget komt meestal voor in combi met bk in de borst, dus als het dat is laat dan zeker ook een mammo maken.

Hopelijk komt het zover niet en heb je gewoon een geirriteerde plek die door schuren van je bh of zo maar niet geneest.
quote:bergamot schreef op 20 oktober 2012 @ 16:13:

Paget komt meestal voor in combi met bk in de borst, dus als het dat is laat dan zeker ook een mammo maken.

Hopelijk komt het zover niet en heb je gewoon een geirriteerde plek die door schuren van je bh of zo maar niet geneest.

Ja die gedachte van de bh was ook de mijne, eerlijk gezegd voor maanden, en omdat ezceem mij niet onbekend is, schreef ik deze plek er ook toe.

Mijn tepel jeukt ook al maanden, en nog erger vind ik het , dat ik het allemaal niet zo serieus heb genomen.
joh, je gaat toch ook niet gelijk van het ergste uit? vind ik juist een positieve eigenschap - een optimistische instelling.

maar loop niet op de zaken vooruit, je arts zit er bovenop en hopelijk kun je met dit onderzoek uitsluiten dat er iets ernstigs ism
Ik probeer het, maar mijn gedachten nemen soms een loopje met me.
Diaantje, onthoudt deze zin:

Als je denkt wordt het erger .....
quote:Briljant schreef op 20 oktober 2012 @ 16:46:

Diaantje, onthoudt deze zin:

Als je denkt wordt het erger .....

Zo waar!

Ik ga even wat doen hier, dank jullie allemaal, doet me goed.

En je wijze raad neem ik mee!!
Eerst maar een knuffel. Nu een advies: probeer te bedenken wat je er mee opschiet door je nu zorgen te maken. Kun je het daardoor voorkomen? Word je er beter van? Word je er gelukkiger van? Nee, je zorgen maken helpt niets, zoek afleiding. Ik weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan; been there, done that.
Bedenk dat Paget echt heel heel zeldzaam is en dat diegenen die het krijgen meestal ouder dan 50 zijn.

En áls er sprake is van Paget, zijn de prognoses vrij gunstig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 20 oktober 2012 @ 18:14:

Bedenk dat Paget echt heel heel zeldzaam is en dat diegenen die het krijgen meestal ouder dan 50 zijn.

En áls er sprake is van Paget, zijn de prognoses vrij gunstig.Ja ik heb het een en ander gelezen,zeldzaam is het zeker,wist van het bestaan niet af.
Bedenk ook, dat dit een logische procedure is, en niet omdat de arts nu "denkt" dat je Paget hebt. Als eczeemzalf niet helpt, moeten er dingen uitgesloten worden, dat is nu eenmaal wat artsen doen. Pas als ernstigere dingen uitgesloten zijn, kan verder gekeken worden.
quote:very__cherry schreef op 20 oktober 2012 @ 19:34:

Bedenk ook, dat dit een logische procedure is, en niet omdat de arts nu "denkt" dat je Paget hebt. Als eczeemzalf niet helpt, moeten er dingen uitgesloten worden, dat is nu eenmaal wat artsen doen. Pas als ernstigere dingen uitgesloten zijn, kan verder gekeken worden.

Ja, zo is het ook wel!

Wat het ook is , ik hoop dat het opgelost kan worden, 24 uur per dag jeuk is vreselijk ook.

En je kan niet altijd ongeneerd aan je tepel jeuken.
quote:diaantje1971 schreef op 20 oktober 2012 @ 19:46:En je kan niet altijd ongeneerd aan je tepel jeuken.

Ik duw soms met mijn hand mijn ene borst (de neppe kant) terug op zijn plek als ie net niet prettig zit

Hoop dat je snel goed nieuws hebt!
Heb je al wat gehoord?
.
Oooh, da's rot Diaantje. Zulke onderzoeken en het wachten op de uitslag, bah, geen pretje. Heb je al iets gehoord?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:oddjob schreef op 25 oktober 2012 @ 00:49:

Na dat `Very,` met zo´n lange streep erachter, is de cherry onderhand van gisteren.

Maak je dat streepje ieder jaar langer?

En in tijden met griep en winterdepressies gelijk maar een stuk erbij?

Ben nooit depressief nerd, integendeel.

Wat ik wél ben is een zogenaamde Gedoogforummer, ik moest mijn nick wijzigen dus daarom een streepje erbij.
Wat doe jij hier overigens, tussen de tepels? Kom je speciaal voor mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven