vakantie veilingen irritant

20-10-2012 13:53 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
heel irritant ik wil kaartjes voor walibi dan bied iemand 5 euro en iedere keer dezelfde personen bieden op eens 40 euro ik weet zeker dat ze mensen hebben werken die zo hoog moeten bieden is hier iets over bekend? heel misselijk dit..
Er zijn inderdaad mensen die meer bieden dan een veiling waard is.

Ik bepaal altijd vooraf mijn maximale bod en wat iets waard is. Als je je daar aan houdt kun je koopjes scoren. Als het je om het winnen gaat kun je je laten meeslepen en kan zo'n veilingsite "gevaarlijk" zijn.

En direct hoog inzetten kan gewoon een strategie zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spininhoek schreef op 20 oktober 2012 @ 16:00:

Ik ben voor het eerst eens gaan kijken en ik vind het wel hilarisch al zeg ik het zelf.

Net 2 keer gezien dat mensen op het laatste moment met 6 of nog meer euro boven het laatste bod gaan zitten. Waarom dan niet 1. Waarom dan gelijk 6 of meer?

En allebei gingen de kaarten voor Apenheul duurder weg, dan dat ze gewoon bij de kassa van Apenheul zelf kosten...

Vreemd hoor. Letten die mensen niet op dan?

dit is eigenlijk nogal logisch, omdat er meerdere mensen zijn die de laatste secondes bieden.

dus 1 euro erbij en je redt het net niet. Vaak krijg je dan al de melding dat je te laat bent omdat je net, voordat jij het zag, al bent overboden. Dit is dan net een seconde sneller geweest.

Ik zie de doorgestoken kaart niet zo.

Wij zijn voor 5 nachten naar Oostenrijk geweest, 2 pers. incl ontbijt, 45 euro.

4 nachten Tjechie, 2 pers. 55 euro.

onbeperkt uit eten bij een BBQ restaurant 4 personen, 20 euro.

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Bepaal gewoon van te voren je budget, en laat je niet zo kennen als je niet wint. Volgende keer (of anders wacht je een week) beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven