Entertainment alle pijlers

Home shopping verbazing

21-10-2012 10:43 27 berichten
Het is zondagochtend en besluit de tv aan te doen. Ik kom op zo'n homeshopping programma en val van de ene in de andere verbazing!

Een bh voor iedereen! Blijf je lang genoeg kijken krijg je er 9 voor de prijs van 1.

Een heerlijke joggingbroek die er uit ziet als een spijkerbroek. Nu kun je altijd een comfortabele broek aan!

Daarna de aanprijzing van chocolaatjes om af te vallen. De ene na de andere afgetrainde vrouw vertelt hoe ze na het eten van deze chocolaatjes dit fantastische figuur heeft gekregen. (incl de buikspieren).

Hoe krijgen ze de mensen die dit aanprijzen nou zo ver om mee te doen? Krijgen ze geld? Is het de 15 minutes of fame? Geloven ze er echt in?

En hoeveel mensen kopen daadwerkelijk deze producten, blijkbaar genoeg want zulke programma's zijn dagelijks op tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een item over slakkenslijm voor je huid...brrrrr..

En het vreselijke is; je zapt er langs en je blijft kijken (en verbazen). Althans ik dan.
Ja ik zit maar te kijken naar de chocolaatjes etende mensen! Ze worden er zo gelukkig van, geen wilskracht voor nodig, passen die mooie kleren weer.. Hahahaha

"I lost 11 pounds in two weeks, just by eating chocolate"
Ik mijn Magic Bullet hoorrr
Je kunt even zappen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee ik kan niet zappen ik moet zien wat er hierna weer aangeprezen word

Oeh! Het artisjokken spul! Val je super van af zeggen de Spaans sprekende dames in miniscule bikini's.

Oh ik verlang naar de huishoudbeurs om dit weer eens van dichtbij te kunnen bekijken ;)
dat slakkenslijm is alantoïne. Het zit standaard in veel cremes maar je moet even de ingrediëntenlijst bestuderen voordat je het op de band legt.
it's a big club and you ain't in it
Bij die home shopping producten denk ik vaak:

Hoe heb ik ooit zonder gekund.
Een van mijn vriendinnen trapt er steevast in. Zit ze weer met een waardeloos produkt dat op tv zo goed leek en dus niet is, en later voor een fractie van de prijs bij de blokker of kijkshop te koop is ;)
Nou 't is afgelopen... Nu horoscoop tv..

Misschien ontmoet ik een nieuwe liefde, krijg ik gezinsuitbreiding, word ik opa of oma óf verbetert mijn financiele situatie.

't zou me ten zeerste verbazen als een van bovenstaande me zou overkomen.

Pfffieuw op een andere zender is het gelukkig nog! 7 flesjes artisjok om af te vallen.
een kennis heeft ooit die slakkencreme voor een paar centen bij de Action gekocht.

Er is geen Action hier
it's a big club and you ain't in it
Ja maar die bh's zijn sexy!!! Snap dat dan! ( Doe ik en mijn omgeving ook niet hoor)
quote:Misschien ontmoet ik een nieuwe liefde, krijg ik gezinsuitbreiding, word ik opa of oma óf verbetert mijn financiele situatie. 't zou me ten zeerste verbazen als een van bovenstaande me zou overkomen.Vooral als je opa zou worden neem ik aan
Vooral dat Strikje ;)

Oeh ze hebben nu ook Nederlanders tussen de engelssprekende reclame door die vertellen hoe geweldig hun schommelstoel voor gevorderden hun vet liet wegsmelten, de buikspieren tevoorschijn kwamen, de rugklachten verdwenen én niet meer naar de fysio hoefden!

Dat onze zorgverzekeraar nog geen korting op de premie geeft als we dit ding gaan gebruiken!

[edit] ik vergeet te vermelden dat het ding ook depressiviteit tegen gaat!!
Ik vind ze echt heerlijk om te kijken als ik me verveel. Ook vol verbazing uiteraard. De magic bullet schijnt btw echt best goed te zijn. Maar die ahhh bra's... zijn echt te lelijk voor woorden. Als ik die aandoe heb ik geen borsten meer, volgens mij drukken die ontzettend plat
quote:beelicious schreef op 21 oktober 2012 @ 10:50:

Ja ik zit maar te kijken naar de chocolaatjes etende mensen! Ze worden er zo gelukkig van, geen wilskracht voor nodig, passen die mooie kleren weer.. Hahahaha

"I lost 11 pounds in two weeks, just by eating chocolate"Ik heb laatst ergens gelezen dat die 'slanke' dames die je ziet in deze reclames voor een lange periode een strikt, ongezond (lees: 500-800 kcal) dieet moeten volgen. Wordt allemaal contractueel vastgelegd.
quote:akelei91 schreef op 21 oktober 2012 @ 11:27:

Ik vind ze echt heerlijk om te kijken als ik me verveel. Ook vol verbazing uiteraard. De magic bullet schijnt btw echt best goed te zijn. Maar die ahhh bra's... zijn echt te lelijk voor woorden. Als ik die aandoe heb ik geen borsten meer, volgens mij drukken die ontzettend plat

Ik heb er een paar (gekregen!) ivm zwangerschap. Zat net even wat lekkerder dan de gewone bh's. Maar met mijn cupmaat (groot) drukken ze niets plat hoor, het gaat gewoon wat hangen... Droeg er meestal twee om nog iets moois te maken. Snel een zwangerschapsbh gekocht. Veel beter.

Ze zijn wel weer handig om over je bh als topje te dragen onder een shirtje... maar ja.
quote:Bengelie schreef op 21 oktober 2012 @ 12:42:

[...]

Ik heb er een paar (gekregen!) ivm zwangerschap. Zat net even wat lekkerder dan de gewone bh's. Maar met mijn cupmaat (groot) drukken ze niets plat hoor, het gaat gewoon wat hangen... Droeg er meestal twee om nog iets moois te maken. Snel een zwangerschapsbh gekocht. Veel beter.

Ze zijn wel weer handig om over je bh als topje te dragen onder een shirtje... maar ja.

Gefeliciteerd Bengelie!!

Dan heb je die riem ook (voorlopig) niet meer nodig die je bij mij had laten liggen

Moet je ook zeggen dat ik niet weet waar die gebleven is,ben inmiddels verhuisd.
Vroeger als kind vond ik altijd heel leuk om te kijken. Ik keek het liever dan tekenfilms
Jaa met de auto's die in brand werden gezet! Om aan te tonen dat de waslaag in tact bleef!
quote:Annie.Ooi schreef op 21 oktober 2012 @ 10:48:

Ik zag laatst een item over slakkenslijm voor je huid...brrrrr..

En het vreselijke is; je zapt er langs en je blijft kijken (en verbazen). Althans ik dan.

haha Meesk ik ook, 'dit is amaaaaaaaazing discovery's met Mike leviiiii'!!! met die nagechroniseerde stemmetjes, geweldig vond ik het..

idd heel erg, maar ik kijk ook . de producten worden steeds belachelijker, en het is overduidelijk dat er geen bal van klopt en toch vind ik het zo grappig... ik heb overigens nog nooit wat gekocht van die tv en dat ga ik ook niet doen. die bh, hoe geweldig, die tieten hangen bijna op de knieeën met dat ding aan.

chocolaatjes eten om slank te worden, yeah right...
quote:biebeliee schreef op 21 oktober 2012 @ 10:51:

Ik mijn Magic Bullet hoorrr

Wat is dat?

Ik krijg er associaties mee met home-shopping-reclames die alleen maar 's nachts mogen worden uitgezonden...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Broedkippetje schreef op 22 oktober 2012 @ 19:47:

[...]

Wat is dat?

Ik krijg er associaties mee met home-shopping-reclames die alleen maar 's nachts mogen worden uitgezonden...

Dat is je eigen zieke geest hoor

ik had ooit zo'n namaak ding van het kr**dvat,

deed het op zich wel goed, tot dat hij op een gegeven moment

ging roken en stuk ging..

(ja maar je moet natuurlijk geen namaak nemen maar

een echte van tellsell!! yeah right...)
quote:Biebeliee schreef op 21 oktober 2012 @ 12:49:

[...]

Gefeliciteerd Bengelie!!

Dan heb je die riem ook (voorlopig) niet meer nodig die je bij mij had laten liggen

Moet je ook zeggen dat ik niet weet waar die gebleven is,ben inmiddels verhuisd.

Bedankt, en jij gefeliciteerd met je nieuwe huis :-)

Ik zag gisteren nog een grote ( lengte en breedte) man door het scherm lopen schreeuwend en al.. Ik dacht wat verkoopt hij? Boormachines of iets anders mannelijks.... ledlampjes.... beetje een domper.

Ik vond de oude tellsellachtige dingen altijd wel leuk. Met die man in die foute truien.Nostalgie noemen ze dat volgens mij :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven