Iemand ervaring met Ixta noa?

21-10-2012 18:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Per toeval kwam ik op de site van Ixta Noa terecht.. Ik kon via de zoekfunctie geen hits vinden, maar ik ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft?
Wat zou je willen weten dan?
Of het wat is... Of je er wat aan gehad hebt.. Of de werkwijze bevalt, dat soort dingen.
Je zult toch specifieker moeten zijn. Ik heb vrijwillgerswerk gedaan voor één van de organisaties die onder Ixta Noa valt, maar sinds die allemaal samen zijn gegaan hangt het er dus nogal vanaf in welke richting je zoekt. En afhankelijk daarvan kan ik je óf alles vertellen óf helemaal niets.
Ah, ik snapte je vraag al niet echt..

Ik dacht dat Ixta Noa Specifiek voor eetstoornissen was.

De vragen die ik hierboven stel dus en dan voor de afdeling eetstoornissen, als ik er iets mee doe zou het gaan om afdeling Utrecht.

Zit er trouwens een beperking in leeftijd aan? Het lijkt alsof het specifiek voor jongeren is?
Oh trouwens, het gaat vooral ook om de zelfhulp-online-dinges.. Ik las dat het 7,50 per maand kost. Ben gewoon benieuwd hoe dat een beetje werkt en wat de ervaringen daarmee zijn.
Ben ok wel benieuwd, in het topic 'Boulimia hell' werd ik ook doorverwezen naar deze site door een forummer die er volgens mij als ervaringsdeskundige werkt. Heb de site bekeken en eea spreekt me wel aan - maar ook ik zou graag iets horen van iemand die gebruik heeft gemaakt van die 7,50 per maand optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven