Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2012 @ 21:26:

[...]





huillie Heb maar een cracker met kaas en een cracker met rose en witte muisjes gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 21:26:

Haar vond ik geweldig

Hem.....heb ik eigenlijk niet gezien Haha, ik ook
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 21:26:

[...]





Ik heb ook spijt van mijn lamzakkigheid

Jij ook niet...?



Ik had goed excuus...

Ik had hele gave laarzen gekocht... Kom ik thuis heb ik 2 verschillende in m'n tas zitten

Kon ik verdorie weer een uur in de auto zitten om weer naar de stad te gaan om de juiste linkerlaars te halen
Alle reacties Link kopieren
Ik hou helemaal niet van groen....maar dat jurkje wil ik wel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 21:28:

[...]



Jij ook niet...?



Ik had goed excuus...

Ik had hele gave laarzen gekocht... Kom ik thuis heb ik 2 verschillende in m'n tas zitten

Kon ik verdorie weer een uur in de auto zitten om weer naar de stad te gaan om de juiste linkerlaars te halen



Dat is wel heel zuur!



Ik heb gewoon geen boodschappen gedaan...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gemist wat er tussen haar en Guiseppe is gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Haaaai!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2012 @ 21:31:

Ik heb even gemist wat er tussen haar en Guiseppe is gebeurd?Er gebeurde niets, geen vonk, geen chemie...niets dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 21:31:

[...]





Dat is wel heel zuur!



Ik heb gewoon geen boodschappen gedaan...

Het erge is nog... Dat ik het pas door had toen ik de linkerlaars aan wilde doen en die niet om m'n kuit heen pastte



En toen ik om 5 uur weer thuis was had ik geen zin meer om de deur uit te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Dubio
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 21:32:

[...]



Het erge is nog... Dat ik het pas door had toen ik de linkerlaars aan wilde doen en die niet om m'n kuit heen pastte



En toen ik om 5 uur weer thuis was had ik geen zin meer om de deur uit te gaan...
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dubio!!



Is je kat al terecht?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me echt heel moeilijk, om seks uit te stralen bij iemand waar ik geen seks mee wil...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 21:32:

[...]



Er gebeurde niets, geen vonk, geen chemie...niets dus O ik hoopte op iets meer drama
Alle reacties Link kopieren
Haha, hij is zo'n broekie met een babyfaceje, maar dit doet hij wel geinig.
Alle reacties Link kopieren
Vincent zo'n topchoreograaf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 21:32:

[...]



Het erge is nog... Dat ik het pas door had toen ik de linkerlaars aan wilde doen en die niet om m'n kuit heen pastte



En toen ik om 5 uur weer thuis was had ik geen zin meer om de deur uit te gaan...





Je linkervoet in een rechtse laars was geen probleem??
quote:charlottew88 schreef op 21 oktober 2012 @ 21:33:

[...]





Nu kan ik er ook om lachen... Gisteren heb ik alle engeltjes uit de hemel gevloekt
Alle reacties Link kopieren
Wat een actie, Fruity_Pebbles



Ik heb vrijdag in een heel verstandige bui alleen gezonde boodschappen gedaan. Ik zit nu dus aan een restje chocola.



Goeie chemistry.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Wow.....dit was ook echt wel ontzettend goed hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee, FP, helaas nog niet. Lief dat je het vraagt
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Dan, leuke choreo!
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 21:34:

[...]







Je linkervoet in een rechtse laars was geen probleem??

M'n rechtervoet zat al in de rechterlaars...

De linkerlaars hoorde bij een andere rechterlaars, maar niet degene die ik aan m'n voet had
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 21:35:

Wow.....dit was ook echt wel ontzettend goed hoor!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat er geen hot steamy dansers bij zitten, allemaal broekies.

Ik zou wel weer een Juvat ertussen willen zien. Of die andere man van vorig jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven