Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 22:13:

[...]



Quote uit Wie trouwt mijn zoon
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me zo ergeren aan die totaal niet bijpassende danspasjes op "So you think you can dance, dance dance" op het einde.

Waarom doen ze dat toch? En allemaal ook?! Zouden ze dat moeten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2012 @ 22:15:

[...]



nah, ben jij nou een trasherT ?



Sebastiaan natuurlijk!!! Haha, daar dacht ik meteen aan inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, ik ga naar bed

Weltrusten allemaal
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen. Fijne avond dames tot de volgende trash.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Liezze, ik vind dat ook verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft Synergy iig door! Die eerste van de jongens mag er van mij wel uit!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Sum en Char!
Alle reacties Link kopieren
Ooo, nou wil ik Sums motto weten! Forum mobiel.



Synergy of hoe je het schrijft was geweldig!



Gaaf dat je naar de halve finale gaat, Sum! Dan kom je toch wel mee trashen?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Trusten



Oww, van de week ben ik er niet. Misschien vrijdag maar dat ligt eraan of ik dan toegang tot WiFi heb...
Alle reacties Link kopieren
Trusten Char en Sum!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 21 oktober 2012 @ 22:25:

Ooo, nou wil ik Sums motto weten! Forum mobiel.



Synergy of hoe je het schrijft was geweldig!



Gaaf dat je naar de halve finale gaat, Sum! Dan kom je toch wel mee trashen?



Wat ik lekker vind, kip kerrie met doperwtjes!



Ik zit al een half uur niet op te letten en te luisteren wat er op de tv gebeurd... Heb ik wat gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 22:29:

Ik zit al een half uur niet op te letten en te luisteren wat er op de tv gebeurd... Heb ik wat gemist? Een goede dance for your life van Synergy. Verder is het blijkbaar de uitdaging om dit programma inderdaad tot 11 uur te laten duren!
Alle reacties Link kopieren
Elfje mag wat mij betreft blijven, Marsha heeft iets irritants!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten aan degenen die gaan slapen.
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 22:31:

[...]





Een goede dance for your life van Synergy. Verder is het blijkbaar de uitdaging om dit programma inderdaad tot 11 uur te laten duren!

Zat Synergy in de dance for yor life...

Die houdt de jury er zeker wel in! Anders moeten Sum en Sol maar even een langer peaurneau sessie inlassen
Alle reacties Link kopieren
Zat er wel in, dat Marscha eruit moest.
synergy door
Alle reacties Link kopieren
Ja, duhuh. Natuurlijk Synergy door.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg Daniel eruit
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, Daniel eruit.
Alle reacties Link kopieren
En Dan is het met me eens
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 22:39:

Ik zeg Daniel eruitJij hebt telepathie met Dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven