Werk & Studie alle pijlers

Bijzonder vakantiewerk?!

21-10-2012 20:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog jong en vol energie en wil naast mijn werk en studie leuke dingen doen. En daar ben ik naar op zoek! En dan heb ik het niet over een dagje Amsterdam of Efteling. (wat overigens erg leuk is!

Ik bedoel iets in navolging van het werk dat ik afgelopen zomer heb gedaan. Dat was vakantiewerk, een aantal weken, voor een stichting voor één oudergezinnen. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad maar weet niet of ik nog een zomer animatiewerk wil doen.

Mijn Engels en Duits zijn niet zo ontzettend goed dat ik ergens mee aan slag kan .En toch lijkt het me gaaf om iets doen waarvan je denkt 'oh gaaf dat ik het heb gedaan'.

Het liefst in vakantieperiode, ergens in Europa (?!). Werk waarmee je iets betekent voor anderen maar waarvan je zelf ook enorm kan genieten.

Wie heeft ideeën? Wie heeft ervaring met iets leuks? Wie is ook op zoek naar zoiets?

P.s. ik weet dat de winter nog moet komen. Maar ach een beetje vooruit kijken kan nooit kwaad.
.
Reisbegeleidster bij Vinea?
mee met zonnebloem en of rode kruis?
Een disney prinses in disneyland!
Au pair? Of is je Engels écht niet goed?
quote:truffelmaffia schreef op 21 oktober 2012 @ 21:02:

Au pair? Of is je Engels écht niet goed?Au pair is inderdaad leuk, heb ik ooit ook een zomer gedaan en heeeeeel veel geleerd
de bouworde?
Moet het betalen of mag het ook op vrijwillige basis... Het eerste willen veel studenten wel denk ik. Het tweede is wat makkelijker te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven