Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Man O man ik vraag me soms echt af of het wel n meisje is hoor! Haha scheten en boeren als n bootwerker hier!
Anne hoe is t met jou nu btw?!? Beter?!? Haha, bootwerker!

Kleertjes idd veel meer voor meiden te koop hè!? Hoewel er voor jongens ook echt leuke spullen zijn!! En koop t ook op mp hoor Nicole, anders zou ik idd failliet gaan!

Kwim; ik wil ook naar intratuin!!! Haha. Nouja als vriend morgen middag thuis is maar ff.

Nu echt zieke meid; zo zielig!
Ik ben net bij de boet geweest. google maar op tuincentrum en dan de naam erbij.

Te leuk en te veel gekocht :-)
Zo, ben dr weer.

Bloedtest laten doen, ha dacht wel aan een depressie maar vond dat een zwaar woord. Maar mocht de arbo er bij hem naar vragen zal hij dat zeker zeggen.

Ik heb ook wat bloed laten prikken. Algemene Bloedtest en vitamines enzo.

Werkgever belde me en die had gesproken met die vrouw van de arbo en aangegeven dat hij het belachelijk vond dat ik op zo korte termijn naar die arts buiten de stad moest. Dus ik krijg nu een oproep voor over een paar weken.

Geeft me weer even rust, kan ik me ook wat beter voorbereide.

@ zivaa. Superleuke aankopen en wat een heerlijk moppie heb je!!

@ dingen voor in huis kopen, normaal doe ik dat ook altijd deze tijd, maar hebnu nog geen zin om zelfs maar verse bloemen te halen! Het is hier toch steeds een bende!
@ziv: leuke kleding voor mini! En leuke mini

@maat: het komt goed meid! Fijn dat je over een paar weken pas naar de arbo hoeft! Heb je iig tijd om je goed voor te bereiden en eventueel iemand mee te nemen!
Ziv beterschap voor je meisje
Ik ben weer terug van weggeweest!!! Mini is bij mijn schoonouders geweest!

Donderdag overdag moest ik werken en paste zij op. Daar geslapen 's avonds hoefde wij niets te doen (dat deden opa & oma allemaal)... Vrijdagochtend tot en met zondagavond weg geweest en hebben zij opgepast!!! Ben zo blij dat het goed is gegaan!!!!

Ik heb niet alles terug gelezen, en ik ga nu even lekker op de bank hangen, maar ik zal woensdag even bijlezen dan ben ik weer vrij!!!!

Fijne avond allemaal
Hier dagje Duinrell gehad... Ben verrot haha! Alles is in coma in huize Rammel ik ga dr achteraan!

Tot morgen ladys

@maat t zit niet mee chica!

@ziev, beterschap voor je meisje!

@nico, de tijd vliegt he, bijna weer werken.
Hier een boknacht gehad. Meisje om 04.00 uur wakker en zoon om 05.00 uur. Zoon dus stikchagrijnig en huilerig de hele ochtend. Meisje doet heel moeilijk met drinken de laatste tijd, ze blijft maar schudden met haar hoofd en brullen, ik weet niet wat het nou is. Vind het ook wel een beetje frustrerend worden eigenlijk.

@Maat: gelukkig heb je een paar weken uitstel gekregen voor dat gesprek. Kun je je in ieder geval even goed voorbereiden.

@zivaa: Klinkt bepaald niet fijn, jouw nacht. Vanavond maar voor de herkansing dus.

@anne: Je zou de knettergeluiden eens moeten horen die er soms uit ons meisje komen. Dan zou je ook denken dat je een volwassen vent op schoot hebt . Ik had aangegeven dat ik naar de meet kom, toch?

@Kwimmie: wat een bikkel is jouw moeder! En ik zou me niet schuldig voelen omdat je niet stond janken toen je je mannetje weg bracht. Je hebt het allemaal al een keer gedaan, dus je weet gewoon beter hoe het is. Niks mis mee!

@Rollen: Meisje rolt soms om, maar volgens mij is dat meer per ongeluk dan dat ze het bewust doet.

Nou, beide kinders liggen op bed en ik voel me brak na vannacht, dus ga ook even rustig zitten.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Yeah!!! Poep!! Eindelijk! Luier vol dikke kleefpoep. Gelukkig, vond het nu wel lang duren.

@ chryssa, balen zeg! Wat een nacht! Als Minimaatje om 5 uur komt, kan ik er altijd nog wel weer in, maar met jouw maaierT is dat lastig he.

@ rammel, duinrell, leuk!!
@maat: yeah finally! Had de ha nog wat gezegd over het niet-poepen?

@rammel: klinkt goed duinrell! Hebben je boys nog vakantie??

@chrys: damn wat zul jij gesloopt zijn zeg met zulke slechte nachten en een verhuizing oversea hoop dat er snel verandering in komt!

Rijst whatsup??

Kroos hoe is het bij jou??

Slaap lekker iedereen!
Chryss zo doet mini hier als er n boertje dwars zit. T is net stevie wonder dan . Denk dat die kleintjes de op komst zijnde verhuizing en jou stress feilloos aanvoelen. Had begin dit jaar t zelfde en na de verhuizing sliep zoon weer heerlijk. Wel heel pittig voor jou hoor, hou de warme jassen maar klaar trouwens. Gaat heel koud worden eind van de week en dat na zo'n lekkere dag als vandaag .
@ chryssa, hier doet Minimaatje ook soms zo vreselijk wil met drinken. Moet hem soms echt in de houdgreep nemen! Had ik hem net eindelijk rustig, oogjes dicht ook, moest ik niesen!! Ploink, ogen open en wild met zn armen slaan en hoofd schudden, lijkt wel een adhd-er!!

@ bubb, ha gaf olie geven als tip en anders moest ik woensdag terug komen.

Truste meisjes!!
Voor de meet heb ik nu staan:

Wij komen wel:

Toetje

Rammel

Beppe

Annepann

Bubbelz

Martje

Chryssa

Kroos

Ziva

Rijst

Myself

Lizliz

Zoete

Maatje

Nicole

(Kwimmie)

Wij komen niet:

Juutje

Snoezepoes

Dodododo

Wij hebben niets laten horen (ik ga ervan uit dat ze dan niet mee gaan):

Mellanie

Katalin

Beetje gek

Ik ga mailen om te reserveren en dan krijgen jullie een mail over hoe en wat. Degenen die ik nu heb genoteerd onder wel, stemmen dus in met de kosten voor de huur en high tea (behalve rijst geen high tea)
Goeie anne!!
Hey Anne, volgens mij wilde Zivaa ook geen high tea. Toch? Verder ziet het er gezellig uit! Ben zo benieuwd naar jullie 'real life'!

Mini sliep vanaf 21:00 tot 5:30. Zo lang heeft hij nog nooit geslapen.

Bub, ik ben weer helemaal beter, had alleen een kots momentje in de ochtend. Dat was het.

zivaa, wat een leuke kleding! Wat dat betreft vind ik het voor jongens toch vrij karig hoor. Er is altijd een mega rek voor meiden en een hoekje voor jongens.

Maatje, gelukkig dat hij heeft gepooooopt! anders hadden we weer moeten dansen met z'n allen!

Nico, geniet van je laatste weekje. Ik moet volgende week donderdag ook weer aan de slag.

Vandaag was man een dagje vrij. Lekker geshopt en gewandeld in de bossen. Wat een heerlijk weer. Nou mini is na de fles weer in slaap gevallen dus ik kruip er weer in.
@Chryss, balen zo'n nacht. Dat schudden met hoofd doet meisje ook wel regelmatig. Meestal als het haar niet snel genoeg gaat met drinken. Maar weet ook niet de oorzaak. Zijn periodes idd. (misschien wat regelen?) Alvast goede reis trouwens.

@Maat, dat niet poepen heb ik nog niet gehad. (het blijft hier komen) Maar had het ook gehoord van iemand van de yoga. Ook een jongen trouwens. Hij heeft na twee weken laxeermiddel gehad.

@Rammel, Beppe, weten jullie wat de toestand voor toeristen is op het eiland? 2 vriendinnen willen mogelijk in december heen, maar is het veilig nu?

@Beppe, De Boet is altijd leuk. Is het al in kerstsfeer? Hier bij de intratuin was het al bijna klaar.

@Rammel, leuk Duinrell. Rammeltje ook lekker lopen rellen? Of heeft ze zich keurig gedragen?

@Liz, fijn dat hij doorslaapt. Geeft je gelijk weer energie he?

@Anne, goed geregeld. Ik hoor wel wat je met de financien wilt.

@Juut, heel weekend zonder mini? Vond je dat niet onwijs spannend? Eerlijk gezegd zou ik er nog niet aan moeten denken, maar is ook net iets anders met BV denk ik.

@Bub, zat nog te denken over jouw opmerking van Barbie's man over BV. Ik vond het juist zo zielig dat die kleine gelijk zo'n flesje kreeg toen ik dat zag. (is puur mijn gevoel hoor, wil ook niemand voor zijn hoofd stoten).

Hierover trouwens; het is ook nooit goed eigenlijk. Geef je FV krijg je opmerkingen dat je geen BV geeft. Geef je BV vinden mensen het allemaal weer overdreven. Iedereen moet doen waar hij/zij zich het beste bij voelt. Voor de een is dat FV, voor de ander BV.

Hier is gisteren de fysio geweest. Ze vond het allemaal erg meevallen. Mini gaat al steeds meer links gebruiken. Wat nuttige tips gekregen (ook al enkele die van jullie afkwamen) en volgende week komt ze weer. Vroeg ook nog over grote hoofd van mini. Zij zei dat ze dat niet zag. Ze ziet wel nog een lang hoofd naar achter (soort punt), maar dat komt doordat ze zo lang ingedaald heeft gezeten. Dat trekt weg in de weken. Klopt ook wel want is al minder. Grrr... dat consultatiebureau ook.

Cupcakes van zondag waren heerlijk. Nu zitten de 2e 24 in de oven. Ik ga ze donderdag met muisjes erop trakteren op mijn werk. En ja... ik moet er dus 120 bakken. Nog 3 sessies te gaan. Overigens wel een tip voor wie veel moet trakteren. Goedkoop, wel wat werk, maar een leuk resultaat.

Straks naar de stad in de buurt van Beppe. Ga even op zoek naar een nieuw badpak. Kan ik mij ook weer vertonen in het zwembad. (bedacht me dat mijn badpak 12 jaar oud is... oeps)
Morgen mama's!

Zo heb mamadag vandaag. Lees huishouden en boodschappen doen.

Mini heeft zich gister omgerold op haar zij. Dat vind ik al heel knap!

Jullie omrollers gaan helemaal om? Nog knapper!

Fijn Maat dat je gesprek nog even duurt en dat je huisarts en werkgever goed meewerken.

Dikke hug voor jou en je moeder Kwimmie!

Poepen: jee 11 dagen niet klinkt wel erg lang. Maak me al zorgen als met fv 1 dag niet poept. Maar dat wordt de dag erna altijd weer ingehaald.

Ik weet je naam niet meer maar bedankt voor tip over stuitje!
Hai Lady's!

@kwim, heerlijk toch even me-time! Niet schuldig voelen hoor!! Geniet er van dat je mannetje zo makkelijk is meis, (ik hoop dat zulke dagen hier ook snel aanbreken) en jeetje wat is jouw mams een bikkel! Even gaan werken in between..

@anne, duidelijke lijst! Heb er zin in!

@liz, ochtend kotsen.. toch geen augustus 2.0 he!?? lekker nachtje zeg!

@rijstemeis en kroosje hoe gaat het dames?

Toch jammer dat we nooit meer wat van beetje hebben gehoord..

Hier beetje relatie strubbelingen.. Ook een beetje jammer
Ow hier een paar goede nachten gehad. Afgelopen nacht van 20.00 tot 7.20 wtf!!!

Maak me nu wel zorgen om mini's buikje. Hij heeft bijna 3 dagen niet gepoopt. Voor fv is dat wel veel volgens mij....

Anne goed geregeld zo. Heb zin in de meet!

Maat, wat belachelijk dat ze het zo spelen bij het UWV. Maar goed, je hebt uitstel. Nu je beste beentje voor zetten maar.

Nico, hoe was minico na het weekend? Niet overstuur van alle indrukken? Dan zou je het vaker kunnen doen. Lastig he, zo'n krijsende mini. Ik heb

al s dubbelgevouwen in de auto gezeten, om een

pink in mini's mond te krijgen. Een half uur lang!

Rammel, Duinrell my favorite! Zijn jullie ook in het zwembad geweest? K snap dat jullie allemaal gesloopt zijn.

Kwimmie knuffel voor jou. Ik heb bewondering voor je.

Liz, ben je niet benauwd weer zwanger te zijn als je 's ochtends moet kotsen. Zou ik wel zijn!

Zo, nu weer een was ophangen. Heb via mp een zak vol kleertjes gekocht. Nu alles lekker schoon, maar zo geen zin om alles op te hangen.... Sleeptzichzelfvandebank
@do, geniet van je mama dagje!

@myself, gelukkig vond de fysio het mee vallen, die hebben er toch meer kijk op dan die CB miepen!
Ff snel

Mart 6 tot 8 dagen is max voor niet poepen geldt overigens ook voor bv babies. Zolang hij er geen last van lijkt te hebben kun je de 8 dgn rustig afwachten, anders ff ha bellen. Tip doe de komende flessen ff 10 cc extra water, waarschijnlijk poept hij dan snel.
Mijn broertje vond t maar raar dat ons mam wilde werken,maar ik snap t wel. Wij zijn niet gemaakt om thuis te zitten. Mams is echt een held,hoe zij dit draagt allemaal ik kan er met m'n kop niet bij. Tuurlijk heeft ze ook moeilijke momenten maar ze geniet echt van alles. En hoe ze op de chemo reageert is ook vrij bijzonder. Blijft gek om te accepteren dat ze zo ziek is, t is d'r namelijk niet aan te zien. Soms lijkt het daarom of ze een fout hebben gemaakt,kan natuurlijk niet maar toch.

Frustrerend he Liz,alsof wij voor jongetjes alleen maar kleren met tekenfilm figuren willen. Pyjama oké maar niet ook nog eens op alle shirtjes. Ik kan alleen maar zeggen ga alle winkels afstruinen,in wc Woensel naast de Zeeman daar hebben ze hele leuke kleren voor die kleintjes merk Just Small en de wibra heeft ook heel vaak leuke dingen. Ik kreeg bij de oudste altijd complimenten dattie er zo leuk uit ziet steeds. Zara en Okaidi hebben ook heel leuk spul. Ik gebruik meestal een longsleeve of romper met lange mouw, zomerkleding is nl over t algemeen wat leuker. Afgelopen weekend voor oudste leuk geslaagd bij Primark en die krijgen jullie binnenkort ook in de stad.
Liz jullie hebben geen Jensen maar wel:

- Bertes ten Hoor

- Hier!

- Willemse mode

- Jola mode

- Tuunte Fashion

- van der Ven

- Brouwers mode

Wij hebben Jensen in Friesland, jullie hebben 1 van deze ketens. Hier kunne ind het merk just smal voor jongens en bakkaboe voor meisjes etc

Op www.persival.nl kun je kijken welke winkel waar bij jou in de buurt zit.
Terug van de was. Rammel, relatieperikelen, niet fijn... Bij jullie ook mede door vermoeidheid of niet? Sterkte in ieder geval.

Thnx anne, heb vandaag wel het idee dat hij er last van krijgt als ik m op zn buik leg. In iedr geval maar even extra water geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven