Mijn schoonmoeder HELP

22-10-2012 19:54 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok ik weet dat ik, zeker als man hier het risico loop nu volledig afgebrand te worden. toch ga ik het erop wagen. heb echt dringend advies nodig.

voorop gesteld hou ik zielsveel van mijn vrouwtje. We zijn al 20 jaar bij mekaar. Ze doet ontzettend veel voor me, zou nooit een ander willen. ze is geen fotomodel maar heeft een hartje van goud, daar gaat het mij om en om het goed met mekaar hebben.

in die 20 jaar ben ik ook NOOIT vreemdgegaan of het nou geloofwaardig klinkt of niet.

mijn schoonmoeder is 59 gescheiden en ziet er ook heel gemiddeld uit, niets byzonders. heb nooit in mn hele leven met andere ogen naar haar gekeken dan als 'mams'. vorige zomer is het toch gebeurd dat we bij mekaar in bed zijn beland toen mn vrouwtje aan het werk was en ik haar moest helpen met wat reperaties om het huis.

Eigenlijk vooral door geflirt van haar kant en toespelingen is het zover gekomen.

Ik neuk haar nog steeds, en mn vrouwtje weet van niks. Zo'n eens in de week ga ik bij 'mams' op de koffie en niemand weet ervan het is echt ons geheimpje.

De laatste tijd voel ik me helaas wel vrij schuldig naar mn vrouwtje toe. Ik bedrieg haar niet alleen maar nota bene met dr eigen moeder. Eerdere pogingen om ermee te kappen zijn op niks uitgedraait. het is TE lekker, TE geil en TE spannend. vooral het aspect denk ik dat het dubbel verboden is en nog spannender dan gewoon naar een DVP gaan of een vrouwelijke collega neuken.

soms lig ik er wakker van. heb het ook met mn schoonma besproken. zij wil er ook niets van weten om te stoppen, vind ze veel te heerlijk zegt ze dan.

Maar ik begin me steeds schuldiger te voelen. en als ik wil stoppen hou ik mezelf teeds voor dat het toch al te laat is, want ik heb haar al god weet hoevaak geneukt en als ik nu stop is het verraad naar mn vrouwtje niet ineens weg. Ik heb het al gedaan, zegmaar. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen...

misschien kan iemand helpen hoe ik hier het beste uit kom? ik ben echt bang dat als het uit komt mn relatie naar de knoppen is. en tussen die van mn vrouwtje en haar moeder.
quote:Rara70 schreef op 22 oktober 2012 @ 20:56:

Hahaha, geef toe Dames; het is een goede troll!nee hoor, als ik er niet intrap is eht geen goede trol, ik ben zo goedgelovig als iets
En helaasch, ik geloof dat dit soort mannen echt bestaan. Al is er eens grote kans dat dit niet echt is.
quote:Rara70 schreef op 22 oktober 2012 @ 20:51:

Waarom zeg je nu wel "mijn lul" en niet "lulletje"?

En ehhhhh.....je had je broek dicht kunnen houden hoor!Rara, , dan kan schoonmamaatje, zijn lulletje, toch niet in haar mondje stoppen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:citronella schreef op 22 oktober 2012 @ 20:57:

zo, door naar het volgende topic maar, hier geloof ik niets meer van, deze pubert geilt op aandacht en dat zijn smerige verhaaltjes maar gelezen worden..

Ik raak zo in de war van dit topic dat ik jouw motto verkeerd las:

"Penisisme is een win-win situatie: of je hebt gelijk, of het valt mee."
Gooi er nog ff wat smeuiige details in om ons te blijven boeien Topicopenertje!
quote:forummanviva schreef op maandag 22 oktober 2012 20:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Yvonne77 in "Mijn schoonmoeder HELP"" class="messagelink">Yvonne77 schreef op 22 oktober 2012 @ 20:42</a>:</b>

[...]

Och arme jij, eigenlijk ben je dus door haar naar bed gesleurd en aangerand?</div></blockquote>nee zo ging het niet. ik moest haar op een gegeven moment in de slaapkamer helpen een schilderijtje te verhangen. opnieuw boren ectetera ectetera. Toen dat was gebeurd zei ze dat ze de hele middag (dit was na het flirten) in de tuin al naar mijn lul had zitten kijken. in de slaapkamer zette ze mij bij het raam neer. zodat ik langs het gordijn kon zien wat er aankwam. zij is begonnen mij te pijpen en ik heb haar nog geprobeert te stoppen, ik zei ook, mam dit kan echt niet. zij is toen gewoon doorgegaan tot het einde. Zo is het gegaan. Oke, stop! Nu wordt ik echt misselijk!! Is dit de variatie op 'maar buurman, wat doet u nu??'
Hou je tijdens het ne*ken, trouwens je trollenmutsje op?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ga er nog een ding over zeggen en dat gaat over de eerste regel van je openingspost: bij een vrouw die met haar schoonvader hetzelfde had meegemaakt, had ik exact hetzelfde gereageerd.
Of kopje koffie glazenwasser, ik bedoel schoonzoontje.
quote:Yvonne77 schreef op 22 oktober 2012 @ 20:59:

[...]

Ik raak zo in de war van dit topic dat ik jouw motto verkeerd las:

"Penisisme is een win-win situatie: of je hebt gelijk, of het valt mee."
Ik had mijn man en mijn moeder levend begraven. Ik zweer het je.

Ik heb wel eens gedroomd over dat ik mijn moeder en man betrapte en ik ben een week boos geweest op mijn man

Zieke zieke achterlijke smerige idioot. Echt ranzig. Ik betrap mijn man nog liever met 28 Poolse hoeren waarvan de helft man is en overbehaard die aan poepseks doen in mijn bed dan dat ik mijn man met mijn moeder vind
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:molly_bolt schreef op 22 oktober 2012 @ 21:01:

Ik ga er nog een ding over zeggen en dat gaat over de eerste regel van je openingspost: bij een vrouw die met haar schoonvader hetzelfde had meegemaakt, had ik exact hetzelfde gereageerd.

weet je het heel zeker?

Ook als de vrouw had geschreven dat haar schoonvader geile opmerkingen maakte, haar broek losmaakte en haar gewoon begon te neuken terwijl zij aan geeft dat het echt niet kan?? ik denk dat er dan door de dolle minas gelijk 'verkrachting verkrachting' was geroepen namenlijk.
Ik haakte af bij "mijn vrouwtje".
quote:forummanviva schreef op 22 oktober 2012 @ 20:58:

[...]

nee ze is niet lekkerder dan mijn eigen vrouw. Er komt geen liefde bij kijken. En ook niet echt lust het is meer de spanning die zo enorm verslavend is. nou ja er komt ook wel geilheid bij kijken maar niet op mijn schoonmoeder als persoon. meer het idee dat er echt iets gebeurt dat niet kan en mag. dat maakt het juist zo spannend.Dan was het toch beter geweest om het met een vrouwelijke collega te doen, besef je wel hoe moeilijk je het je eigen vrouw gemaakt hebt? haar eigen man, en haar bloedeigen moeder?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:forummanviva schreef op 22 oktober 2012 @ 21:16:

[...]

weet je het heel zeker?

Ook als de vrouw had geschreven dat haar schoonvader geile opmerkingen maakte, haar broek losmaakte en haar gewoon begon te neuken terwijl zij aan geeft dat het echt niet kan?? ik denk dat er dan door de dolle minas gelijk 'verkrachting verkrachting' was geroepen namenlijk.maar jij bent er toch mee door gegaan na dit geval? Als het alleen die situatie was geweest en jij had nee gezegd was het inderdaad aanranding/ verkrachting, maar je komt steeds weer terug.
quote:Daikan schreef op 22 oktober 2012 @ 21:24:

Ik haakte af bij "mijn vrouwtje".ik denk dat jouw mening als man belangrijk is.
Ik heb hier smakelijk om gelachen , En ook om de reacties. Dit neem je toch niet serieus?
quote:molly_bolt schreef op 22 oktober 2012 @ 21:27:

[...]

ik denk dat jouw mening als man belangrijk is.Ik heb maar één tip: doe het veilig. Je weet nooit wat er kan gebeuren, zelfs op die leeftijd. Voor je het weet heb je een Passievruchtsituatie waarbij zijn vrouwtje er een halfzusje bij heeft. Wat op zich weer voer voor een heel nieuw trollexotisch topic levert.
quote:molly_bolt schreef op 22 oktober 2012 @ 21:27:

[...]

maar jij bent er toch mee door gegaan na dit geval? Als het alleen die situatie was geweest en jij had nee gezegd was het inderdaad aanranding/ verkrachting, maar je komt steeds weer terug.Ik zeg niet dat ze mij verkracht heeft. maar ze heeft zich wel opgedrongen.
De beste trol sinds ?????
quote:norma_jeane schreef op 22 oktober 2012 @ 21:13:

Ik had mijn man en mijn moeder levend begraven. Ik zweer het je.

Ik heb wel eens gedroomd over dat ik mijn moeder en man betrapte en ik ben een week boos geweest op mijn man

Zieke zieke achterlijke smerige idioot. Echt ranzig. Ik betrap mijn man nog liever met 28 Poolse hoeren waarvan de helft man is en overbehaard die aan poepseks doen in mijn bed dan dat ik mijn man met mijn moeder vindDamn Norma Jeane, that's poetry.
quote:wished- schreef op 22 oktober 2012 @ 21:25:

[...]

Dan was het toch beter geweest om het met een vrouwelijke collega te doen, besef je wel hoe moeilijk je het je eigen vrouw gemaakt hebt? haar eigen man, en haar bloedeigen moeder?Ja ik besef hoe moeilijk ik het haar heb gemaakt en wil ALLES doen om het recht te trekken. maar echt goed advies krijg ik niet. krijg alleen rare opmerkingen en te horen dat ik een klootzak en een lul ben. weet ik zelf ook wel. wil juist graag wat serieus advies.
quote:Galadriel schreef op 22 oktober 2012 @ 20:53:

Je noemt haar ook nog mam.

Het is bijna little Britain.Ken je die scene dat die man een bejaarde vrouw ziet en daar helemaal, helemaal verliefd op wordt? Inclusief muziek en vage beelden. Dit is inderdaad bijna Little Britain.
Maar goed, serieus advies. Stop met deze onzin en een hele fijne avond.
quote:forummanviva schreef op 22 oktober 2012 @ 21:33:

[...]

Ja ik besef hoe moeilijk ik het haar heb gemaakt en wil ALLES doen om het recht te trekken. maar echt goed advies krijg ik niet. krijg alleen rare opmerkingen en te horen dat ik een klootzak en een lul ben. weet ik zelf ook wel. wil juist graag wat serieus advies.Serieus advies? Onmiddelijk kappen ermee en je mond houden en duimen dat je schoonhoermoeder dat ook doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven