Mode & Beauty alle pijlers

Ballet knot accesoire

22-10-2012 21:18 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben op zoek naar een accessoire maar ik weet niet of dit nog verkocht wordt.. Vroeger bij ballet had ik altijd een superhandig ding. Een soort ijzerdraad met stof erom heen.. Het Het was gewoon een lange draad, en dan boven in een lus gevouwen, (met stof eromheen). Je kon dan je staart door dat gat heen doen en je haar om de "steel" heen wikkelen.. Daar maakte je dan een knot van.

Herkent iemand dit? En weten jullie of dit nog te koop is?
Volgens mijn kun je dit nog kopen. Jee moet even zoeken op haarnetje ballet of dans. In danszaken zoals papillon verkopen ze dat soort spul. Succes!
Flipding, ja worden nog verkocht, ik zoek even.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://www.zenner.nl/tag/knotje/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
En je hebt natuurlijk sowieso de donut.

Tickel bedankt voor de moeite, maar dat is niet wat ik bedoel sorry! @ sparood, op de website van Pappilon (webshop) zie ik 'm niet.. Misschien worden ze toch niet meer gemaakt?
Ja is een donut handig? Ik vond dat flipding altijd ook wel leuk met zo'n stukkie stof door je haar verweven..
Je bedoelt toch zo'n velours ovaal ding met een gaatje er in waar je je staart mee invouwt?
quote:sesamzaadje0043 schreef op 22 oktober 2012 @ 21:30:

Tickel bedankt voor de moeite, maar dat is niet wat ik bedoel sorry! @ sparood, op de website van Pappilon (webshop) zie ik 'm niet.. Misschien worden ze toch niet meer gemaakt?

Er staan er verschillende op de link van Tickel, deze klinkt wel heel erg wat jij bedoeld?

http://www.zenner.nl/opge ... je-met-de-roll-your-hair/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die donut kan je trouwens zelf maken van een sok. En zat filmjes op youtube sockdonut.
Ik kan dat wat je bedoeld niet vinden. maar ik zoek even door.
Huh nee, ik bedoel echt een ijzerdraad ding.. Dat vouw je inderdaad in je haar, maar dat blijft ook in je haar zeg maar..
@ himalaya.. Shit de foto laadt niet!! :-S Ik kan niet zien of dat is wat ik bedoel haha.. Maar allemaal bedankt voor jullie hulp!

DEZE!
Hair twister
Oee dat kan t zijn inderdaad.. Misschien de geevolueerde versie zit daar ijzerdraad in?
Ja, ijzerdraad en fluweel. Ik droeg ze eind jaren 80, toen ws de openin wat kleiner.
Super!! Bedankt!
Zijn ze nog te koop of niet meer?
Jaaa, die had ik ook vroeger! Vond alleen de knot wel erg degelijk en saai worden, dus niet heel veel gebruikt.
quote:sesamzaadje0043 schreef op 22 oktober 2012 @ 21:50:

Zijn ze nog te koop of niet meer?Dat is de Roll Your Hair van Zenner die in het linkje staat wat ik eerder gaf.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Kruidvat!
Wil ik ook hebben.
Ben ik blij dat ik deze topic nog gevonden heb! Ik gebruik deze dingen altijd om mijn haren op te steken, en dan blijft het stevig zitten. Maar nergens zijn ze nog te vinden! Ik wist de benaming ook niet, maar nu weet ik dat ze hairtwister heten! Gevonden op internet en nu ga ik ze bestellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven