Entertainment alle pijlers

Twilight : breaking dawn part II

23-10-2012 09:19 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik aan het aftellen tot half november. Ja, want dan is het zover dan komt de laatste Twilight-film uit. Vorig jaar heb ik vriend zover gekregen om mee te gaan, en hij vond het nog spannend ook. Daar zaten we dan beiden midden de 30 tussen een stelletje pubers .

Kortom wie wil er mee aftellen?
Ik! In het begin was ik nog niet zo'n fan, maar toen ik de eerste film zag (volgens mij op tv) was ik verkocht. Een paar maanden geleden heb ik weer alle films gezien en ik kan niet wachten op het laatste deel.
Er staat down inplaats van dawn in je titel

Ik ben ook fan, cheasy en lame i know.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik!
Breaking dOwn ? Hahaha

Nee, ik wácht niet op de film. Vind het wel leuk, maar de boeken zijn véél beter.. Velen die twilight stom vinden hebben kritiek op de films, niet de boeken en dat is terecht. Vooral in de eerste boeken is Bella bijv. een veel leuker, kritischer persoon vol met zelfspot.

Maar oh well, tzt denk ik dat ik mijn vent mee sleep zodat'ie zich zielig voelt ^^ . Dat is grappig!
Ik ook!
pff wat een stomme typo van me. Was weer een beetje te snel :(. Hoe kan ik die titel laten wijzigen?
Ik! Komt door de dochter van mn partner. Zij is helemaal fan, heeft me bijna gedwongen het eerste deel te kijken en nu vind ik het ook helemaal geweldig! Moet alleen part I nog kijken voor II in de bios komt..
Stiekem vind ik Bella's man wel knap ...
Ik ook!
Het Viva forum is papaja.
Ik
je kan in het mod topic op de pijler overig vragen of ze de titel voor je willen aanpassen.

Maar on topic: ikke
Ik ga naar de marathon op 13 november van 14:00 - 02:00 uur, de hele reeks achter elkaar met als laatste Breaking Dawn pt 2. Onwijs veel zin in, ben nu alle boeken nog een keer aan het lezen.
quote:bewitched555 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:28:

pff wat een stomme typo van me. Was weer een beetje te snel :(. Hoe kan ik die titel laten wijzigen?Even op het modtopic op Overig vragen.
Ooo man, ik kan niet wachten om kwijlend naar Robert Pattinson te kijken. Jaja ik weet het.

Hoewel het nu echt belachelijk voelt, heb net een kind gekregen.

Maar kan mijn zwaar geheime verliefde gevoelens niet onderdrukken hoor.
quote:malia schreef op 23 oktober 2012 @ 09:32:

Ik ga naar de marathon op 13 november van 14:00 - 02:00 uur, de hele reeks achter elkaar met als laatste Breaking Dawn pt 2. Onwijs veel zin in, ben nu alle boeken nog een keer aan het lezen.Oooh, ik ga kijken of mijn bioscoop dat ook heeft!
Ik *hartje* Edward, zou hem zo mijn nest inslepen

Maar de aller lekkerste is Carlisle!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Istar_ schreef op 23 oktober 2012 @ 09:32:

[...]

Even op het modtopic op Overig vragen.done
quote:cupcakes87 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:34:

Ooo man, ik kan niet wachten om kwijlend naar Robert Pattinson te kijken. Jaja ik weet het.

Hoewel het nu echt belachelijk voelt, heb net een kind gekregen.

Maar kan mijn zwaar geheime verliefde gevoelens niet onderdrukken hoor. Mja ik vind hem ook lekker en ben er 34
quote:Mariska76 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:35:

[...]

Oooh, ik ga kijken of mijn bioscoop dat ook heeft!De mijne niet
De marathon is bij alle Pathe's geloof ik. Ergens snap ik ook niet dat ik een sick addict ben van Twilight, heb ik echt nog nooit gehad bij films... zal idd wel door Robert Pattinson komen ;)
Stelletje kleuters.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
De boeken heb ik trouwens ook verslonden
haha, ik weet het... zal de midlife wel zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven