Entertainment alle pijlers

Twilight : breaking dawn part II

23-10-2012 09:19 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik aan het aftellen tot half november. Ja, want dan is het zover dan komt de laatste Twilight-film uit. Vorig jaar heb ik vriend zover gekregen om mee te gaan, en hij vond het nog spannend ook. Daar zaten we dan beiden midden de 30 tussen een stelletje pubers .

Kortom wie wil er mee aftellen?
Niks mis met kleuter zijn, altijd in contact blijven met je inner child
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik mis de 'vind ik leuk'-knop.
Ooh ja!!! Ik heb expres gewacht met deel 1 te kijken, omdat ik anders gek zou worden met wachten op deze film.

En Robert is zo leuk.....
Ik wil ook een motto
quote:saaaaar81 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:39:

Stelletje kleuters.Ik zal je er aan herinneren tijdens het kijken
quote:bewitched555 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:37:

[...]

Mja ik vind hem ook lekker en ben er 34 Erg he? Ik ook.
Kan niet wachten!!!! Ook mijn vriend mag zich voelig voelen, want sleep hem gewoon mee naar de bios ;). Hij vond de trailer er wel goed uitzien trouwens...

Maar heb ik het goed begrepen dat het eind van de film anders loopt dan het einde van het boek? In het boek loopt de confrontatie met de Volturi nogal rustig af, toch, naar mijn mening? In de film eindigt het dus met een groot gevecht?
When life knocks you down, roll over and look at the stars
OK, ik geef het toe. Ik ben ook gek op die films.
Zonder schaamte.... ik ben 38 en 'absolutely loooooove' the Twilight Saga.

De boeken heb ik verslonden, maar wilde eigenlijk helemaal niet dat ik ze snel uit had, dus heb mezelf moeten dwingen langzaaaaam te lezen

En ik heb van de filmreeks heel bewust alleen nog maar deel 1 gezien Ik wacht tot het laatste deel uit is op DVD en ga dan een marathon houden.
quote:malia schreef op 23 oktober 2012 @ 09:38:

De marathon is bij alle Pathe's geloof ik. Ergens snap ik ook niet dat ik een sick addict ben van Twilight, heb ik echt nog nooit gehad bij films... zal idd wel door Robert Pattinson komen ;)Oh, ik snap het wel hoor! Ik spreek natuurlijk voor mezelf, maar Twilight heeft mij gevoelsmatig helemaal teruggeworpen naar de heerlijk, leuk tijd van tiener zijn. Niet dat ik toentertijd in aanraking kwam met vampiers Maar dat is voor mij de voornaamste reden waarom ik het zo leuk vind. En ja, Pattinson vind ik ook leuk. En het idee dat je als vampier nooit hoeft te slapen en dus nooit slaapproblemen hebt
Jaaa! Ik ben ook echt fan, stiekem wacht ik al sinds de film van vorig jaar op deze. En nu is het bijna zo ver

De boeken zijn trouwens ook echt leuk om te lezen, zit veel meer diepgang in (klinkt een beetje stom wanneer het over vampiers en weerwolven gaat) en leest lekker weg!
Ik ga elke keer met mijn zus en haar vriendin, en dan zijn we de enige ouwe wijven tussen de kwijlende tieners, haha.

Team Jacob trouwens!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vond het laatste boek trouwens wel het minste.

Er werden weetikhoeveel mensen geïntroduceerd dat ik een beetje de draad kwijt raakte en toen werd het eindgevecht een beetje afgeraffeld.
Stressed is just desserts spelled backwards
komt er ook alleen een breaking dawn marathon? de hele serie ga ik niet trekken....
Heb 'morgenrood' hier thuis nog liggen.
Ben niet af aant tellen maar kijk er wel naar uit!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:DJ.Momo schreef op 23 oktober 2012 @ 11:09:

komt er ook alleen een breaking dawn marathon? de hele serie ga ik niet trekken....

Bij JT bioscopen:

http://www.jt.nl/events/event/61

Niet in alle plaatsen. Ik wilde daar ook heen, maar het is niet bij mij in de buurt. De lange marathon is me te lang.

O, en ik kan de moeder van RPatz zijn, maar dat neemt niet weg dat ik hem ook wel lekker vind!
Ow, wat fijn om te lezen dat ik ( moeder..28 jaar) niet de enige ben, die dit leuk vind! Ben dus niet de enige Twi -mom! Haha

Ja, dus...absoluut aan het aftellen!
Every song ends... Is that any reason not to enjoy the music?!
Wat heeft het moederschap ermee te maken? Volgens mij ging het om leeftijd.. Zoiets als: poehé, ik ben al [..] en vind een Young Adult reeks leuk.
quote:mali30 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:36:

Ik *hartje* Edward, zou hem zo mijn nest inslepen

Maar de aller lekkerste is Carlisle!!!Jaaa! Inderdaad!
quote:Lizzl schreef op 23 oktober 2012 @ 12:15:

Wat heeft het moederschap ermee te maken?Er is een hele garde aan (eventueel door dochters meegesleepte) Twi-moms.. En ja das een soort groep .
Meen je dat, Ephina?

Raaaaaar. Dat daar weer iets speciaals van gemaakt moet worden vind ik raar.
Jaaa! Goeie reden om de voorgaande films allemaal nog eens te bekijken!!!

De boeken vond ik ook fantastisch (al ware het af en toe een tikkeltje zeurderig hier en daar) maar die heb ik grotendeels geleend van een vriendin, her-lezen gaat dus niet
quote:Lizzl schreef op 23 oktober 2012 @ 12:18:

Meen je dat, Ephina?

Raaaaaar. Dat daar weer iets speciaals van gemaakt moet worden vind ik raar.www.twilightmoms.com

http://files.myopera.com/ ... 3483/Twilight%20Moms.jpeg

*mond valt open* die foto.... En de tekst eronder klopt dus wel echt hè!
Haha wat erg die foto... pfff misschien moet ik me inderdaad zorgen gaan maken.

Heb alle boeken in het NL gelezen, heb de hele dvd-reeks en ben nu bijna klaar met alle boeken in het Engels lezen... maar ik weiger mezelf een Twi-Mom te noemen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven