VRLK
zaterdag 26 april 2008 om 21:40
Me hubbie wil niet klussen, want hij wil geen beeb meer.
En ik had dat stomme ei nog wel zo mooi gemerkdt.
God, wat ben ik flauw. Ik geloof dat ik maar met een filmpje op bed ga liggen. Op ouwe tv nog, want vandaag was het te mooi weer om binnen te ehhh, sjaaa...knutselen?
Nath, the Blair Witch project lijkt me dan wel een goeie film voor jou!
En ik had dat stomme ei nog wel zo mooi gemerkdt.
God, wat ben ik flauw. Ik geloof dat ik maar met een filmpje op bed ga liggen. Op ouwe tv nog, want vandaag was het te mooi weer om binnen te ehhh, sjaaa...knutselen?
Nath, the Blair Witch project lijkt me dan wel een goeie film voor jou!
zaterdag 26 april 2008 om 21:52
Ik heb het nooit zo heel erg bij films, maar bij die film had ik het wel. Kwam ook doordat wij op een of andere manier de hype niet goed genoeg hadden meegekregen en ons dus voortdurend zaten af te vragen of het nou echt was gebeurd of niet. Toen durfde ik ook nauwelijks meer naar de wc, zat echt aan vent te vragen of íe er nog wel was.
zaterdag 26 april 2008 om 21:59
Nee, was al op zoek. Het is gewoon zo'n standaard wicker loungebank.
Zwart wicker met antracietkleurige kussens. De rugkussens zijn iets boller dan bij de meeste banken.We hebben een hoekstuk, dan een tussenstuk, dan weer een hoekstuk en dan het hoekie om nog een tussenstuk.
Hm. Klinkt cryptischer dan het is.
Zwart wicker met antracietkleurige kussens. De rugkussens zijn iets boller dan bij de meeste banken.We hebben een hoekstuk, dan een tussenstuk, dan weer een hoekstuk en dan het hoekie om nog een tussenstuk.
Hm. Klinkt cryptischer dan het is.
zaterdag 26 april 2008 om 22:02
Mijn voormalige buurvrouw kwam eens met een film aanzetten, die was zooo eng volgens haar. Toen vent en ik hem keken vonden we hem zo slecht dat ' ie alleen maar grappig was. Heb ik ook een beetje met die Nightmare on Elmstreetfilms. En die film met Jack Nicholson in dat hotel (ben de naam kwijt) gold ook lang als de engste film allertijden en dat vond ik dus ook reuze meevallen. Nee, die Blair witch was de ergste.
zaterdag 26 april 2008 om 22:03
zaterdag 26 april 2008 om 22:15
Je neemt twee van de bovenste. Daar zet je de onderste tussen en dan heb je een driepersoonsbank. En dan aan één van de kanten zet je de onderste er nog een keer tegenaan en dan heb je een hoekbank.
De kussens zijn wel waterbestendig, maar volgens mij is het beter ze op te ruimen. Bij ons komt de bank onder het balkon ( nou ja, uitbouw, was ooit balkon) te staan en staat 'ie dus droog. We moeten nog even kijken of we elke keer de kussens gaan opruimen of niet.
zondag 27 april 2008 om 07:19
Zo ben ik de laatste en de eerste?
Ik weet niet wat ik nu moet zijn: bezorgd of boos. Aap is vannacht niet thuis gekomen en heeft ook niks laten weten van hoe of wat. Hem kennende is hij volledig dronken bij mijn broer blijven slapen maar een smsje had dan wel fijn geweest. Toch maak ik me ook wel zorgen want ik weet het niet zeker...
Ik weet niet wat ik nu moet zijn: bezorgd of boos. Aap is vannacht niet thuis gekomen en heeft ook niks laten weten van hoe of wat. Hem kennende is hij volledig dronken bij mijn broer blijven slapen maar een smsje had dan wel fijn geweest. Toch maak ik me ook wel zorgen want ik weet het niet zeker...
zondag 27 april 2008 om 07:38
zondag 27 april 2008 om 07:51
Nou, ik heb hem net gesproken: hij is dus bij mijn broer en hij was "vergeten" te bellen. Wat een ui, zeg! Hij heeft dit soort grappen wel eens eerder gehad en toen hadden we de afspraak gemaakt dat hij dan ook niet naar de hockey kon gaan als het weer gebeurde. (want straks komt hij binnen om weer weg te gaan naar de hockey) Gatver, ik vind dit NIET leuk!
Lukt dat bij jou nog, op zaterdag uitslapen? Ik vind het erg moeilijk om tot 11 uur ofzo op bed te blijven liggen ook al zou ik het wel willen.
Lukt dat bij jou nog, op zaterdag uitslapen? Ik vind het erg moeilijk om tot 11 uur ofzo op bed te blijven liggen ook al zou ik het wel willen.
zondag 27 april 2008 om 08:09
Ik blijf meestal tot een uur of tien in bed en ben meer wakker dan dat ik slaap. Maar ik vind het wel lekker om even helemaal niks te hoeven en gewoon te liggen. Eigenlijk moet ik van die herriestoppers kopen, want als ik oordopjes in heb, kan ik me beter afsluiten voor het geluid (je hoort ook minder, maar volgens mij zit het niet alleen in, maar ook tussen mijn oren). En dan slaap ik dus ook beter/makkelijker uit.
'Vergeten' te bellen. Dat zou ik echt niet grappig vinden...
'Vergeten' te bellen. Dat zou ik echt niet grappig vinden...
zondag 27 april 2008 om 08:19
zondag 27 april 2008 om 19:07
Nou, ik was zo van je geschrokken!
Zullen we weer verder kletsen met zijn tweeën?
Vandaag weer in de tuin gerommeld en verder niet zoveel gedaan. Wel even met mijn moeder op pad om voor bij haar in de tuin een tafel te kopen. We hebben een stuk border weggehaald en daar nieuwe tegels gelegd. Het ziet er netjes uit zo. (Lekker belangrijk).
Mootje heeft (nog steeds) kiespijn en de tandarts kon geen oorzaak vinden. Zal leuk worden vannacht...
Zullen we weer verder kletsen met zijn tweeën?
Vandaag weer in de tuin gerommeld en verder niet zoveel gedaan. Wel even met mijn moeder op pad om voor bij haar in de tuin een tafel te kopen. We hebben een stuk border weggehaald en daar nieuwe tegels gelegd. Het ziet er netjes uit zo. (Lekker belangrijk).
Mootje heeft (nog steeds) kiespijn en de tandarts kon geen oorzaak vinden. Zal leuk worden vannacht...