De leukste nicknames van dit forum
zondag 21 oktober 2012 om 19:17
Welke grappige nicknames ben jij hier tegengekomen?
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Als er meer mensen dezelfde nickname noemen maak ik een top 10 8!
En daar is 'ie dan:
1. Sabeltandcavia
2. MrsStanleyWalker
3. Missverrektekoekwaus
4. Donkeyshot
5. scheel_schaapje en Opa_Sokkenpop
6. dangeensuus
7. thomaaas
8. blijfgewoonbianca, elninjoo en HoiPippiLangkous
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
maandag 22 oktober 2012 om 22:37
quote:DeWareJacoba schreef op 21 oktober 2012 @ 20:11:
Zuigstengel vond ik ook leuk!! Bedoel je die niet Male?
Zuigstengel doe me denken aan zuigbuis... zo noemde we een rietje toen ik nog in de horeca werkte Was het niet zo dat er eerst een Zuigwortel was, en dat Zuigstengel daar een variatie op is ? Of vergis ik me nu ?
Zuigstengel vond ik ook leuk!! Bedoel je die niet Male?
Zuigstengel doe me denken aan zuigbuis... zo noemde we een rietje toen ik nog in de horeca werkte Was het niet zo dat er eerst een Zuigwortel was, en dat Zuigstengel daar een variatie op is ? Of vergis ik me nu ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 23 oktober 2012 om 00:18
quote:-no-nick- schreef op 21 oktober 2012 @ 23:11:
[...]
Wat heb jij uitgespookt na drie jaar afwezigheid op dit forum althans je hebt niet meer ergens gereageerd
Eerst werd heel het forum omgegooid en toen kwam de ban-golf van de Viva-angels.Geen ban gehad destijds, maar toch... Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan...
[...]
Wat heb jij uitgespookt na drie jaar afwezigheid op dit forum althans je hebt niet meer ergens gereageerd
Eerst werd heel het forum omgegooid en toen kwam de ban-golf van de Viva-angels.Geen ban gehad destijds, maar toch... Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan...
dinsdag 23 oktober 2012 om 12:53
quote:Vilma schreef op 23 oktober 2012 @ 12:42:
Ik vind de forumnaam Robo leuk en de bijpassende avatar.
Het hele Robo-ensemble dus Het ensemble, dat is ook een leuk ding... de combinatie van naam en avatar kan ook tof zijn... zo was er iemand die blokje kaas ofzo heette en er ook een hele grappige avatar bij had. Moest wel lachen om die combinatie.
Ik vind de forumnaam Robo leuk en de bijpassende avatar.
Het hele Robo-ensemble dus Het ensemble, dat is ook een leuk ding... de combinatie van naam en avatar kan ook tof zijn... zo was er iemand die blokje kaas ofzo heette en er ook een hele grappige avatar bij had. Moest wel lachen om die combinatie.
dinsdag 23 oktober 2012 om 23:08
dinsdag 23 oktober 2012 om 23:23
quote:chococookie schreef op 21 oktober 2012 @ 19:41:
Ja sabeltandcavia.
Ben nu wel nieuwschierig wat het verhaal achter Thomaaas is.
En wat september zo bijzonder maakt voor Septembergirl..klik hier voor de uitleg
En nu allemaal;
JIJ BENT MIJN LEEEEEVEN, MIJN DAG KAN NIET STUK, JIJ MAAKT ZOVEEL LOS IN MIJ, DAT GEVOEL VOOR JOU GAAT NOOIT VOOORBIIIJJJJJ!
Ja sabeltandcavia.
En wat september zo bijzonder maakt voor Septembergirl..klik hier voor de uitleg
En nu allemaal;
JIJ BENT MIJN LEEEEEVEN, MIJN DAG KAN NIET STUK, JIJ MAAKT ZOVEEL LOS IN MIJ, DAT GEVOEL VOOR JOU GAAT NOOIT VOOORBIIIJJJJJ!
dinsdag 23 oktober 2012 om 23:28
quote:thomaaas schreef op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chococookie in "De leukste nicknames van dit forum"" class="messagelink">chococookie schreef op 21 oktober 2012 @ 19:41</a>:</b>
Ja sabeltandcavia.
En wat september zo bijzonder maakt voor Septembergirl..</div></blockquote><a href="http://www.sbs6.nl/programmas/fans/vide ... omas-berge" class="link">klik hier voor de uitleg</a>
En nu allemaal;
<b>JIJ BENT MIJN LEEEEEVEN, MIJN DAG KAN NIET STUK, JIJ MAAKT ZOVEEL LOS IN MIJ, DAT GEVOEL VOOR JOU GAAT NOOIT VOOORBIIIJJJJJ!</b>
Ja sabeltandcavia.
En wat september zo bijzonder maakt voor Septembergirl..</div></blockquote><a href="http://www.sbs6.nl/programmas/fans/vide ... omas-berge" class="link">klik hier voor de uitleg</a>
En nu allemaal;
<b>JIJ BENT MIJN LEEEEEVEN, MIJN DAG KAN NIET STUK, JIJ MAAKT ZOVEEL LOS IN MIJ, DAT GEVOEL VOOR JOU GAAT NOOIT VOOORBIIIJJJJJ!</b>
dinsdag 23 oktober 2012 om 23:51
quote:miss_marvellous schreef op 23 oktober 2012 @ 23:44:
Nou thomaaas, je filmpje was zeer verhelderend
maar ff serieus ik vond het wel sneu voor die vrouw.
Na de uitzending mocht ze van SBS een hele tijd privé met Thomas doorbrengen op een chaise longe, dus ze heeft haar verdriet ruimschoots gecompenseerd inmiddels
Die van K3 is ook een aanrader overigens.
Nou thomaaas, je filmpje was zeer verhelderend
maar ff serieus ik vond het wel sneu voor die vrouw.
Na de uitzending mocht ze van SBS een hele tijd privé met Thomas doorbrengen op een chaise longe, dus ze heeft haar verdriet ruimschoots gecompenseerd inmiddels
Die van K3 is ook een aanrader overigens.
woensdag 24 oktober 2012 om 00:19