3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!

Vandaag een enorme boswandeling gemaakt, en nu ben ik gebroken.
*gooit lijm*

wel sportief hoor!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 18:26:

*gooit lijm*

wel sportief hoor!

Ik heb vandaag en gisteren naar t werk gefietst, was echt lekker
a docter a day keeps the apple away
en hoe ver is dat marmul? een halve km?

Vond het weer gister heerlijk, vandaag vond ik het toch al weer minder, stond een stuk meer wind en minder zonnig...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
10 kilometer ofzo
pff jij liever dan ik dat heb ik in m'n middelbare schooltijd wel genoeg gedaan... ik word oud enz... uch... maar dan jij ook een pluimpje voor sportiviteit!... nog meer liefhebbers?
quote:marmul schreef op 23 oktober 2012 @ 19:02:

[...]

Ik heb vandaag en gisteren naar t werk gefietst, was echt lekker

Fijn is dat he? Het weer was zalig de afgelopen dagen en ik kan zo genieten van de herfstkleuren, de geur, als het maar herfst is.

Ik heb ook heel wat afgefietst de laatste tijd.
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 18:26:

*gooit lijm*

wel sportief hoor!

Ja, dank je wel, hoor

Dat wordt spierpijn morgen en overmorgen,auw
jah dat is altijd het nadeel... zolang je bezig bent met iets... en blijft bewegen... geen probleem... maar zodra je dan even niet beweegt...
quote:Vilma schreef op 23 oktober 2012 @ 19:46:

[...]

Fijn is dat he? Het weer was zalig de afgelopen dagen en ik kan zo genieten van de herfstkleuren, de geur, als het maar herfst is.

Ik heb ook heel wat afgefietst de laatste tijd.

t was echt lekker, langs het water, super lekker weer!

Ik wil het blijven doen, t is net zo lang als met t ov dus bij een beetje mooi weer ga ik wel fietsen
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 19:50:

jah dat is altijd het nadeel... zolang je bezig bent met iets... en blijft bewegen... geen probleem... maar zodra je dan even niet beweegt...

Ha ja, maar nou ben ik wel vaak in beweging ook omdat ik alles op de fiets doe en altijd de klos ben met het uitlaten van de hond. Maar deze boswandeling was net iets te lang, verdorie, ik ga nooit meer de gele paaltjesroute lopen.

Het was wel bijzonder mooi in het bos, iedere keer wanneer het wat begon te waaien dwarrelden de oranje en gele blaadjes uit de bomen. Sprookjesachtig..
Met slecht weer kun je ook fietsen, Mar

Op een gegeven moment went het wel en is het fijner dan met het openbaar vervoer wat a) traag is en overal stopt b)ook stinkende mensen vervoert c) nog steeds geen tochtvrije bushokjes hebben bedacht.

En met de fiets hoef je niet te wachten, je springt erop en je bent al op weg.
sommige mensen durven niet te fietsen met slecht weer (dan bedoel ik meer sneeuw/gladheid)...
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 19:58:

sommige mensen durven niet te fietsen met slecht weer (dan bedoel ik meer sneeuw/gladheid)...O nee, daar ben ik ook geen held in, deze keer toch maar eens op tijd die sneeuwkettingen voor om de fietsbanden halen
nou fietsen durf ik wel... brommer durfde ik niet... dus ben benieuwd met mn dinkietoy hoe dat gaat ... m'n moeder durft echt niet te fietsen als er sneeuw ligt... dan doet ze alles lopend... nou lopend... schuifelend... die is echt bang...
tja, dan maar tennisrackets onder de schoenen binden als er sneeuw ligt zoals Suske en Wiske

Vandaag nog een man tegengekomen die- vaak- op- visite- kwam voor -iets- en- dat- was- geen- koffie- en die ik heb afgewezen.

Deed ook net alsof hij mij niet zag dus toen ik klaar was met inpakken liep ik voorbij en heb maar duidelijk en hard HOI geyeld.

Wat is dat toch met die kerels?
Alsof negeren werkt, puh,....
bij jou niet ... bij sommige wel... die laten het dan maar zitten he... hebben ze aan jou toch de verkeerde dus ... ik zie hem al vertwijfelend staan kijken van... ''waarom werkte het nu niet?!?''
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 20:19:

bij jou niet ... bij sommige wel... die laten het dan maar zitten he... hebben ze aan jou toch de verkeerde dus ... ik zie hem al vertwijfelend staan kijken van... ''waarom werkte het nu niet?!?''

hahaha, ja en dan heel kinderachtig tegen een steentje aanschoppen op de terugweg naar huis en mopperen.

Dat zal ze leren die maffe manspersonen.
hier nog een sportieveling. Ik heb gisteren voor het eerst sinds een aantal maanden weer hardgelopen en het ging erg goed vond ik zelf. Heb m'n eigen schema gemaakt, had geen zin in Evy. Heb nu wel een beetje spierpijn, maar dat is wel lekker vind ik
ik durf wel te fietsen met sneeuw ofzo, maar als t hard waait ga ik niet 5 kilometer langs water fietsen om vervolgens met mn tong tussen mn voeten t kantoor binnen te lopen

Vil, negeren is wel iets mannelijks... lekker ontkennen dat er een probleem is dan heb je er ook geen last van
Chooc, ik heb je mail gelezen en zal er morgen zo goed mogelijk op antwoorden (maar is niet echt mijn gebied....)
Fiets, dat is toch zo'n ding met twee wielen? Volgens mij moet ie nog wel in de berging staan, maar verder?
Ik heb wel zo'n ding met vier wielen en een dak boven mijn hoofd, dat bevalt beter dan dat ding met twee wielen
quote:marmul schreef op 23 oktober 2012 @ 20:50:

ik durf wel te fietsen met sneeuw ofzo, maar als t hard waait ga ik niet 5 kilometer langs water fietsen om vervolgens met mn tong tussen mn voeten t kantoor binnen te lopen

Conditie kun je opbouwen Ik kon het ook als roker en dan kwam ik nog net niet hijgend het kantoor van Boe-oog binnen (dat negeerde ik gewoon, hahahaha)

Vil, negeren is wel iets mannelijks... lekker ontkennen dat er een probleem is dan heb je er ook geen last van kun je daar geen topic over openen want ik denk dat veel vrouwen dit nog niet doorhebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven