3000+ deel 94
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:06
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:11
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:13
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 21:06:
wat een sportieve mensen hier... ik word een beetje bang.... tis toch niet besmettelijk?
ik was altijd beter in negeren dan de ''mannen'' op wie het gemunt was ... m'n mannelijke kant zeker?
Wij hebben gewoon het licht gezien
Bewegen is gewoon lekker en houdt je fit
wat een sportieve mensen hier... ik word een beetje bang.... tis toch niet besmettelijk?
ik was altijd beter in negeren dan de ''mannen'' op wie het gemunt was ... m'n mannelijke kant zeker?
Wij hebben gewoon het licht gezien
Bewegen is gewoon lekker en houdt je fit
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:15
Over het negeren:
ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft dat de meeste mannen niet zo makkelijk over problemen praten.. struisvogelen kunnen ze wel goed
Over sporten, de knop ging gewoon om toen ik weer eens in een overvolle stinkende tram zat... en toen gekke enge man op mn schouder lag te slapen
ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft dat de meeste mannen niet zo makkelijk over problemen praten.. struisvogelen kunnen ze wel goed
Over sporten, de knop ging gewoon om toen ik weer eens in een overvolle stinkende tram zat... en toen gekke enge man op mn schouder lag te slapen
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:20
nou ''hard''lopen ga ik sowieso nooit doen... fietsen... tjah... wel veel gedaan ook gewoon voor plezier... maar toen was ik nog erg met m'n lijn bezig ... ik loop en rommel de hele dag door... dat is genoeg sport voor me
ik heb nog geen bbl opleiding gevonden nee... wel een thuisstudie die me wel wat lijkt... maar ik twijfel... ik weet het nog niet... en er wordt meestal niet echt positief over thuisstudies gesproken... na ik weet het niet...
ik heb nog geen bbl opleiding gevonden nee... wel een thuisstudie die me wel wat lijkt... maar ik twijfel... ik weet het nog niet... en er wordt meestal niet echt positief over thuisstudies gesproken... na ik weet het niet...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:23
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 21:20:
nou ''hard''lopen ga ik sowieso nooit doen... fietsen... tjah... wel veel gedaan ook gewoon voor plezier... maar toen was ik nog erg met m'n lijn bezig ... ik loop en rommel de hele dag door... dat is genoeg sport voor me
Tijd dat je de knoop eens doorhakt, Moon, anders zit je over 20 jaar nog zo.
Aan hardlopen begin ik ook niet, lijkt me zo slecht voor mijn bevallige voorgevel
Tijd dat je de knoop eens doorhakt, Moon, anders zit je over 20 jaar nog zo.
Aan hardlopen begin ik ook niet, lijkt me zo slecht voor mijn bevallige voorgevel
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:23
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:27
ik ben meer aan het twijfelen omdat het me verstandiger lijkt eerst de volgende afrekening af te w88 en dat te bekostigen inplaats van geld uitgeven aan iets wat miss over een 3 kwart jaar een andere baan kan opleveren maar wat dan nog lang niet zeker is...
deze thuisstudie trouwens: klik
meningen?
deze thuisstudie trouwens: klik
meningen?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:32
In de administratie is niet zoveel te vinden (hier en in omstreken) bovendien geeft de gemeente wel weer gratis opleidingen in de administratie aan jongeren Dat is mijn ervaring....
Friezz, nee, ik heb nog niets gezien, maar ben hoopvol, denk dat ik wel springbalsemien deze volgende zomer in mijn tuin heb
Ik heb waanzinnig veel vogels in mijn tuin van Vlaamse gaaien tot mereltjes en ander gevleugeld grut. Door hen zijn mijn vergeetmijnietjes ook op een andere locatie gaan groeien en bloeien, denk ik.
Friezz, nee, ik heb nog niets gezien, maar ben hoopvol, denk dat ik wel springbalsemien deze volgende zomer in mijn tuin heb
Ik heb waanzinnig veel vogels in mijn tuin van Vlaamse gaaien tot mereltjes en ander gevleugeld grut. Door hen zijn mijn vergeetmijnietjes ook op een andere locatie gaan groeien en bloeien, denk ik.
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:39
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:43
is hier niet zo Vilma, hier doet de gemeente liever niks of zo snel mogelijk afschuiven... betaald krijg je niks... dan is het gewoon bbl opleiding en zelf bekostigen of fulltime werken en dus op alles solliciteren en aanpakken wat ze maar aandragen... die keuze heb je...
ik heb last van paddenstoelen hier.... hebben die volgens van je die hier gedropt?
ik heb last van paddenstoelen hier.... hebben die volgens van je die hier gedropt?
dinsdag 23 oktober 2012 om 21:44