Herfsttetters!
woensdag 24 oktober 2012 om 03:21
Ohhh spannend Bor, msschien wordt ik morgen wakker als Tettertante het worden hier alsmaar meer tantes zo
MRI ging goed, viel erg mee, behalve een beetje geklungel omdat ze niet wisten of ik 1 of 2 pilletjes moest innemen, uiteindelijk gekozen voor 2, het zekere voor het onzekere. Ik ben dan ook de rest vd dag redelijk dullig geweest. Strakjes zwemmen, mocht ik nog wakker worden vannacht dan kom ik nog even spieken ivm Bor natuurlijk
MRI ging goed, viel erg mee, behalve een beetje geklungel omdat ze niet wisten of ik 1 of 2 pilletjes moest innemen, uiteindelijk gekozen voor 2, het zekere voor het onzekere. Ik ben dan ook de rest vd dag redelijk dullig geweest. Strakjes zwemmen, mocht ik nog wakker worden vannacht dan kom ik nog even spieken ivm Bor natuurlijk
Optimist tot in de kist!
woensdag 24 oktober 2012 om 08:17
woensdag 24 oktober 2012 om 13:12
Jeetje, wat is het eigenlijk snel gegaan! Om 1 uur postte ze hier nog en zo'n 3 uur later was ze gewoon al bevallen! Bormeisje heeft de glijbaan genomen volgens mij En een flinke meid, zo te lezen! Leukleukleuk!
Bor, ik hoop dat het allemaal niet te pijnlijk is geweest en nu lekker aan het genieten bent!
Bor, ik hoop dat het allemaal niet te pijnlijk is geweest en nu lekker aan het genieten bent!
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 24 oktober 2012 om 19:01