Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Borrie, het staat nu toch wel te gebeuren .

Tonks, weinig gemist hoor, film was mwah.

En nu ga ik lekker slapen

Kom morgen nog wel even langs!
Ohhh spannend Bor, msschien wordt ik morgen wakker als Tettertante het worden hier alsmaar meer tantes zo

MRI ging goed, viel erg mee, behalve een beetje geklungel omdat ze niet wisten of ik 1 of 2 pilletjes moest innemen, uiteindelijk gekozen voor 2, het zekere voor het onzekere. Ik ben dan ook de rest vd dag redelijk dullig geweest. Strakjes zwemmen, mocht ik nog wakker worden vannacht dan kom ik nog even spieken ivm Bor natuurlijk
Optimist tot in de kist!
Jaaaaaaaa borrie heeft een prachtig meisje gekregen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het Viva forum is papaja.
Oh, ik ging kijken op haar facebook en toen vroeg iemand net hoe het nu ging. Das aan Bor dus feliciteren daar nog maar niet gedaan . Ik wil foto's en verhalen
Het Viva forum is papaja.
Jaaaaahhh!!! Ze is er!!! Borie, van harte gefeliciteerd met je meid. Borman natuurlijk ook. He, wat jammer dat ik nu niet hier op fb kan. En dat ik op mijn werk geen plaatjes kan plakken.

Lieve Borrie, geniet van je meisje!
Er staat niets op Fb, ik heb inside information
Ik had ook niet verwacht dat ze al op fb gepost had dat ze er al was. Bor heeft wel andere dingen aan d'r hoofd nu

Its, weet je hoe laat ze geboren is?
HOERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Wauw, het is gebeurd!! 24oktober dus.

Super-gefeliciteerd lieve Borrie en Borrievriend! Is alles goed gegaan? In 1 nacht eruit, dus hopelijk ging het een beetje soepel. Ben heeeel benieuwd naar haar naam en hoe het met jullie is.

10 voor 4 is ze geboren, bijna 8 pond en 53 cm
Da's flink. Alles goed gegaan?

Nu een plaatje! Omringd door je Tettertantes, is dat niet leuk?

Welkom op de wereld!
Maar jeetje, 10 voor 4 geboren, en om kwart voor 1 hing Bor hier nog rond. Da´s best een vlotte dan!
voor Borrie en Borremeisje en Borrepapa!! Nu al een vlotte dame dus, in een uurtje of 3 op de wereld gezet. En een flinkerd ook nog, maar dat wisten ze al dacht ik.

Even een plaatje zoeken!
Ik blijf maar een beetje in dezelfde lijn

(zit in de badkamee even snel checken in het midfen vd nacht) en ja hoor!!!! Bireemeisje is er al! gefeliciteerd mensen! nu ga ik verder proberen te slapen! tot morgen Tettertantes!
Optimist tot in de kist!
Jaaaaa Borremeisje is geboren!

Gefeliciteerd lieve Bor en Borvriend en welkom op de wereld klein Borremeisje!

Hoeraa!!!

Jeetje, wat is het eigenlijk snel gegaan! Om 1 uur postte ze hier nog en zo'n 3 uur later was ze gewoon al bevallen! Bormeisje heeft de glijbaan genomen volgens mij En een flinke meid, zo te lezen! Leukleukleuk!

Bor, ik hoop dat het allemaal niet te pijnlijk is geweest en nu lekker aan het genieten bent!

Nogmaals van harte gefeliciteerd Borrie!
Nu wakker, en dus een plaatje bij alle beste wensen en alle mooie dromen voor dit mooie meiske! Gefeliciteerd Bor en Borreman, hoop dat jullie lekker liggen te genieten van Borremeisje!

Optimist tot in de kist!
Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje. Morgen een interview met die company die speurtochten organiseert in de grote steden va Canada. In Calgary doen ze het nog niet en ze willen graag mij als partner. Heel spannend, kijken of ze genoeg bieden
Optimist tot in de kist!
De speurtochten business

Dit bedrijf dus..
Optimist tot in de kist!
New chick

Leuk gevonden Fant!

Pffff ik heb herfst-dip.

Bah,wat ben ik slooooom.

Vandaag tot bijna 11uur liggen pitten. ZM was om 7 uur in mijn armen gekropen en samen hebben we een gat in de dag geslapen luie kleffe kat.
Wat een goed nieuws Fant! En nou eens de omgekeerde wereld.

Zij willen jou nu al en jij hebt de macht om te kijken of je er wel zin aan hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven