Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Onze mini was bij 11 weken ook al De 6 kg gepasseerd.... Hij krijgt wat hij mag hebben en z9 vd 10 x laat hij wat staan... Varieert tussen de 20 en de 120 wat hij laat staan....

Hij is lang en slank
Good morning!!

@grote baby's: wat zal ik zeggen. Ik denk dat jullie niet blind moeten staren op gewicht! Mijn beide knullen waren met 12 weken de 6 kilo ook voorbij een die kregen echt niet te veel. Met BV kan je idd niet overvoeden, de melk past zich namelijk aan aan het drink gedrag van je kindje, en ondanks dat je kind de hele dag aan de tiet hangt, krijgt hij netjes binnen wat hij nodig heeft. Sommige baby's zijn nou eenmaal groot.

En ik durf te wedden dat jullie iniminie's met 2e verjaardag groter en zwaarder zijn dan mijn 12wk 6kg baby toen was die was explosief aan de groei de eerste maanden maar met 2 jaar was hij pas 9,5 kilo en 81cm hahahaha!

Dat wil overigens niet zeggen dat fruit geven met 2,5 maand goed is

Zelf zit ik er wel aan te denken dat als Rammeltje de fles blijft weigeren ik met 4 mnd pap ga introduceren. Dan kan Ramman dat er mooi in lepelen als mama eens weg is uiteraard met BV

Die fles is overigens nog steeds een drama
Chryssa, nog ff meid en dan ben je gelukig hier.

Wel erg fijn dat meisje er goed op reageert. Ik gaf wel medicatie voor het maagzuur en bv. (ja hij wilde echt geen fles)

Kreeg er zo'n ander kind vooor terug.

oudste was 3 1/2 maand met fruithapjes en nooit ergens last van gehad.

De anderen waren 7 maanden, en de 2 jongste ook ruim 6 maanden.Die wilden niets anders dan bv.

de oudste had bv en fv gehad.

Het cb wisselt wel vaak met de protocollen, zo mocht oudste met 4 maanden gaan eten en zijn zus 2 jaar jonger met 6 maanden, broertje ook, jongste ook en nu weer 4 maanden.

Vreemd allemaal.

Toetje goed zo minitoet doet het goed en jij ook!

Juutje wat een grote mini heb jij al!

Overvoeren, mijn achternichtje is 11 kg bij 7 maanden. Arm kind. de omgeving waar het kind geboren is ook zielig.

Voor allemaal lief.

Ik dagje afwezig, naar de ballenbak met de kids.

( ja vakantie)

beppe
@chrys, jeetje verborgen reflux je hebt gelijk als de fles haar zoveel verlichting geeft zou ik ook die keuze maken!! Succes met de laatste verhuis loodjes! Wat heerlijk dat je straks weer op hollandse bodem bent hoewel ik als ik jou was nog een paar Uggs zou kopen voor de winter

@toet, niet onzeker zijn meid! Zo'n jonge baby kan je niet verwennen en in een ritme zetten dat komt echt echt vanzelf!! Je doet het hartstikke goed.
Rammel balen van de fles.

Maar kan rammelman de andere dingen van de verzorging dan niet een beetje overnemen?

luier verschonen, douchen, stukje met rammeltje wandelen?
@ann: ja dat doe ik ook met die vitamines, werkt prima!

@toet: lekker nachtje! Hij leert het wel

Volgens mij heeft ie zn streken naar minibub gestuurd... Die sliep hier pas om half 3!!

@juut: Op zich is er niks mis natuurlijk met zo'n gewicht, maar als zo'n gewicht ontstaat door overvoeden en bijvoeden!!

Nog even snoozen in bed en dan boel inpakken en weg
@beppe, maar dat doet Ramman ook als hij thuis komt hoor!! Juist wel! helaas werkt hij lange dagen. Ik wordt er juist overdag kriegelig van maar daar kan hij niks aan veranderen. Gevolg is dat ik savonds geen polonaise meer wil dus we komen gewoon niet aan elkaar toe zeg maar..
@beppe: veel plezier vandaaag!

@rmmel: ooh nog steeds flessendrama
thanks bub jij fijn weekeinde.

( rammel snap ik maar al te goed )
11 kilo bij 7 maanden!?!?!?!?!? Whaaaa dochter weegt nu ruim 12... Is 2 jaar en 3 mnd.... My god...

Morning!

Jee Chryssa schrikken! FIjn dat ze beter op fles reageert! Bijna op reis!!

kolere ze breekt de tent al af, tot later
Dat ik het gewicht van die baby neerzette was alleen ter indicatie hoor!

Straks op weg naar de primark! Ben benieuwd.
Ach, de pot pindakaas was toch al bijna leeg....

Rammel, wat balen van de fles joh!! Idd, pap wel goede optie. Hier ook juist overdag de irritaties, vind t gewoon veel leuker als je samen bent met die mini's (en minder zwaar ook).

Toet, je doet t super hoor! Idd, ze doen nog niet echt wat jij wilt dus no worries, komt vanzelf! (sprak zij hoopvol :p)

Bubb enjoy!

Shit rest alweer kwijt...

Hier weer niet echt super, 1u, 4.5u en hoppetee 6u en 7u weer. Dolle pret. Ze slaapt nu alweer bijna 3 uren vanaf 8 dus denk dat ze even inhaalt... Voelt zich ook niet top, gister 38 bijna en dikke snottebellen op de hydrofiel in bed. Drinkt daardoor ook niet lekker, dus steeds helft laat ze staan. Sja, dan word je ook weer eerder wakker he... Pff.

Oudste iets vrolijker maar nog lang niet fit. Geen kdv dus vandaag (helaas, was er wel aan toe... mja).

Kleding, haha goede toet om idd 3x per dag te verkleden. Gaat zo hard soms dat ze zomaar weer een maat verder zijn. Ik koop nu idd ook mt 62 en niet 56 wat ze ook nog wel zou passen, daar is ze dan echt heel snel uit, Zit ook prima trouwens, hooguit de mouwen wat lang.

Ach die arme meid ademt zo zwaar, zit nog zo vol :(
Shopze Maat!! :p en foto's he...
Ow leuk maat primark!!! Shopze!

Ik snap jouw indicatie hoor maat ik snap dat je graag wat wil zeggen dan!!! Zo vroeg al fruit...
Pfft 5u vanmorgen. Heb t zwaar zit te wachten op de winterbanden en ze lopen nu al n uur uit. Kortom ik zit hier te knikkebollen en ben heel blij dat ik de jongens niet bij me heb.

Ga straks ff terug lezen.
Bleh, JankerT is vervelend vandaag. Hij is moe maar wil de hele tijd niet slapen, is alleen maar aan het janken. Wil er iemand ruilen?
Nico wie weet volle maan op komst!? Hier slappe borsten en een regelende/hangerige Ranmeltje terwijl ik eergister nog klapmemmen had... Wie weet wel weer een menstruatie.. Zucht!!
:( sterkte Nicole! Ik hou t bij mijn mini want die slaapt al de hele dag bijna.....
Jep aankomende maandag volle maan hier ook n vervelende mini!
Alhoewel ze nu best lief aan t spelen is!

Ik merk echt wel dat ik sneller geïrriteerd ben nu, moet echt weer aan t werk!
Oha en ze doet d'r naam eer aan ik heb al 3 x n poepluier gehad! De pooperT haha
Aankomende maandag? Betekent dat dat JankerT nog de hele week onuitstaanbaar blijft?!
Haha nee joh
Goedemorgen,

Nacht was oke. Meisje zit nu alleen wel verstopt door de nieuwe voeding. Was te verwachten, maar weet niet zo goed hoe ik dat nu weer moet oplossen.

Vandaag laatste dag in de VS, nog even wat dingetjes inpakken en dan morgenochtend richting het vliegveld.

@nico: Vervelend dat JankerT uit z'n hum is. Misschien maar een hangdag doen en veel bij je nemen?

@rammel: Begrijpelijk dat je geen polonaise meer aan je lijf wil 's avonds. Zou ik ook geen zin in hebben.

@Gewicht: 11 kilo bij 7 maanden is wel echt fors, ja! Zoon wordt zaterdag 2 jaar en weegt nu 12 kilo.

@anne: Hoe gaat het met solliciteren?

@zivaa: Bij jou een ziekig meisje dus. Niet leuk als die kleintjes in de lappenmand zitten .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Succes Chryssa! Hoe voel je je bij het afscheid en de oversteek? (behalve gestresst door het regelwerk) Ga je nog dingen missen van daar of ben je 100% happy met het weer gaan wonen in Nederland?

Pfft, JankerT is afgetankt en direct in slaap gevallen. Eindelijk even tijd voor mezelf, mag ook wel om half vier!

Chryssa: ja, heb hem al veel bij me genomen vandaag, maar ook op schoot, tegen me aan en in het wipstoeltje naast me was het steeds maar even goed en dan weer uit z'n hum en krijsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven